Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с педала на газта


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 30 ноември 2017 - 10:57

Колеги,колата е w203 автоматик и има следния проблем. Сутрин когато тръгна при подаване на газ губи мощност. показва тези грешки p0034,p0035,р2134,p2359 , p2509 първите две са за управлението на турбото следващата е педала а четвъртата не съм определил а последната е за захранване. Тези грешки изписва по различно време. Понеже съм любопитен и технически грамотен разполагам и с инструменти свалих и почистих турбото, егр, всички пътища и кулера. Отворих ел.актуатора Hella същия е без луфтове и зъбците и моторчето са здрави,както и винта. Логично се допитах до специалисти като те потвърдиха мнението че е възможно да са свързани грешки и всичко да идва от педала за това го смених...да грешките изчезнаха но тъкмо се зарадвах и светна чека. Този път при четенето педала светеше червено. Изчистих и сега няма проблем. Логично е/ Вече няма какво да бъде/ захранването на педала да се губи. Въпроса ми е къде да търся връзката между него и компютъра.Самата букса пръсках с контактен спрей предполагам е кабел някой или хлабава връзка някъде. Като изчистя грешките колата върви супер.Понягога карам с дни понякога забива често. Благодарен съм за мнения и предположения:)
  • 0

#2 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 11 декември 2017 - 15:52

Колеги,предположения имате ли?
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 декември 2017 - 16:08

А акумулатора/акумулаторите как са? Какво напрежение дават?

 

Да не би при палене да пада твърде ниско напрежението и затова да записва грешка?


  • 0

#4 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 12 декември 2017 - 11:15

Виж акумолатора не съм мерил,на година е и не би трябвало да има проблем но....ще го проверя. Благодаря ти колега.
  • 0

#5 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 13 декември 2017 - 08:08

Не е от акумолатора,два дни не беше правила проблем но днес пак. Забелязвам че преди да светне чека колата стои на едно положение,газта я държа плавно и равномерно.В смисъл не е пъргава а сякаш се чуди да набере ли или не и когато подам повече газ светва чека.
  • 0

#6 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 13 декември 2017 - 10:34

Кои грешки излизат в педала?

Трябва да имаш 2 сензора в самия педал. Хубаво е да се погледне със СТАР диагностика, за да видиш дали двата сензора отчитат вярно (+- 2% разлика макс).

Може просто единия сензор на педала да е заминал и да бърка другия и от там - грешки. Въпреки, че си взел друг (предполагам втора употреба), никога не е изключено и той да е прецакан :)

Ако искаш да я видим със СТАР ми пиши лично, можеш да я прочетем за 5 минутки.


  • 0

#7 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 13 декември 2017 - 13:04

Имаш лично колега
  • 0

#8 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 13 декември 2017 - 15:19

Отчайваща работа. Ще прабвам и с трети педал....
  • 0

#9 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 20 декември 2017 - 14:14

Май не става дума за педал...Свалих и пробвахме от работеща кола, същата работа. Обаче сега майстор ми каза МАФ сензор. Смених и него но пак грешки. Тук има едни специалисти със стар диагноза но едно е да имаш а друго да и разбираш. Вече се замислям дали да не я закарам в Балкан стар да ми одерат кожата и да ми кажат къде е шибания проблем. Няма оправия :)
  • 0

#10 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 20 декември 2017 - 15:07

Май не става дума за педал...Свалих и пробвахме от работеща кола, същата работа. Обаче сега майстор ми каза МАФ сензор. Смених и него но пак грешки. Тук има едни специалисти със стар диагноза но едно е да имаш а друго да и разбираш. Вече се замислям дали да не я закарам в Балкан стар да ми одерат кожата и да ми кажат къде е шибания проблем. Няма оправия :)

Чак да ти одерат кожата...няма да е. Диагностиката по спомен беше 96 лв, ама със разпечатки и адекватни обяснения. :)


  • 0

#11 georgi1983

georgi1983

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    w203 2003г.

Публикувано 20 декември 2017 - 16:35

Така ще е . Благодаря на всички. Отстраня ли проблема ще пиша.
  • 0

#12 mirkko

mirkko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pazardjik
  • Автомобил:
    W203Kompressor

Публикувано 14 януари 2018 - 13:18

Сваляш, качваш турбо.Сигурен ли си че не пренадува турбото и влиза в авариен режим колата.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни