Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C200 Kompressor, ESP-Visit workshop!


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 boywalking

boywalking

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 29 ноември 2017 - 11:52

Здравейте приятели,

започвам да съм редовен във форума, поради причина: C200 Kompressor 2003 година (Автоматик).

Автомобилът закупих преди около 3-4 месеца, топ състояние, много запазен, супер автомобил! От десет години карам само БМВ-та, всякакви, но реших да се кача на (макар и малък) но Мерцедес! Изключително изненадан съм от динамиката и поведението на автомобилът, това ще остане като марка!

Приключвам с глезениците и скачам на проблема:

Преди около десетина дни запалих колата рано сутрин, на таблото изписа "Electr.Stabil.System - Visit Workshop", оборотите започнаха да играят бавно между 1200-2000 оборота, а при натискане на педала няма никаква реакция! При включване на директна, колата потегля, но се движи само от празният ход на мотора и вдига до 15км/ч след това подскача, намаля и пак само до 15км. Няколко пъти изгасих и запалих и се оправ! Една седмица без проблеми след това. Вчера вечерта го направи отново, едва се прибрах от работа, на средата по пътя при едно паленията се оправи отново. Но тази сутрин и до момента неще!

Имах възможност да я закача на диагностика и отчете следните кодове грешки:

200А
2029
201B
2009
2032

Бяха изтрити на момента, с цел да бъде прочетена отново след някакво време, защото тези може би си седят от години.

В интернет се информирах къде е сензора за ЕСП-то (в багажика под пластмасарийте), същият е поръчан и пътува към мен. Но тези грешки са всички свързани с дросела и дебитомера, дали да се влияя от тях или евентуално към ЕСП-то да се концентрирам?

Предполагам е обща болка за всички от този модел...


  • 0

#2 mirkko

mirkko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pazardjik
  • Автомобил:
    W203Kompressor

Публикувано 03 декември 2017 - 16:52

Проблема не ти е от ЕСП-то със сигурност.Можеш да свалиш дросела да го почистиш и после на стара да се види и дебитомера какви данни показва.Колата има ли газова?


  • 0

#3 xpl0d

xpl0d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gotse Delchev
  • Автомобил:
    E270 CDI W211

Публикувано 04 декември 2017 - 00:08

Кое точно се чисти на дебитомера? На моята, когато е студена играят оборотите и от време на време забива чока за част от секундата, докато е студен, иначе загреe ли няма никакъв проблем.


Този пост е редактиран от xpl0d: 04 декември 2017 - 00:13

  • 0

#4 mirkko

mirkko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pazardjik
  • Автомобил:
    W203Kompressor

Публикувано 04 декември 2017 - 17:14

Ако е комресорен двигател  оборотите който ти играят сутрин може да е от системата за обдухване на катализатора има един клапан който често оставa полу отворен.Но не изключвам и дебитомера, който е много важен за да ускорява и работи добре мотора. Иначе дебитомера се чисти със спрей CRC-Cleaner


  • 0

#5 xpl0d

xpl0d

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gotse Delchev
  • Автомобил:
    E270 CDI W211

Публикувано 04 декември 2017 - 17:38

Благодаря ти колега, двигателя е с код на мотора M111 2000 куб компресор..


Този пост е редактиран от xpl0d: 04 декември 2017 - 17:38

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни