Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

P2616 и P2510 при 320CDI

P2616

  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 27 ноември 2017 - 14:08

Здравейте,след доста наслада.. почват проблемите.Тампончета,шарнирчета добре,но явно при достигане на определен пробег започват заложените проблеми при този двигател.

След по-обстойно ровене из нета достигам до извода че това е доста срещан проблем.Тези две грешки вървят заедно в 90% от случаите.Благодаря и на Vonko за споделената информация.

Проблема идва от странното поведение на турбината или по скоро от нейното управление.Един път при студен двигател,друг път на магистрала,друг път при задръстване.При по-рязко натискане на педала започва едно "придърпване" или "хълцане" доста сериозно.

Следва авариен режим който не се показва като проблем на таблото.Губи мощност и повече от 80 мили в час не вдига.Следва спиране,изключване и след това проблем няма...примерно за ден,два понякога и за повече време.Странното е че,акутатора не се продава като отделна час.Официалните сервизи тук в Англия,при констатирана такива грешки препоръчват смяната на турбина комплект с акутатор и смяна на колекторите!?!?

Тоест,не им се занимава явно да локализират проблема и да го решат бързо и евтино.

Доста срещан проблем при този двигател в Е класа и при CLS.

Намерих оплаквания в Англия/доста/,Холандия,Италия и дори в Австрия.Тоест доста разпространен проблем.

 

Турбината няма повече от обичайният луфт на оста,няма наранени лопатки.Трябва да съм луд за да сложа нова турбина,поне не на този етап.

 

И така..има сервиз който рециклира акутатора,по коментарите доста успешно без оплаквания.Дават 10г. гаранция.Разбирам че и в България се прибягва до тази процедура.

Имам един въпрос: защо двата проблема вървят заедно?

P2616 е датчик на разпределителен вал ,а другата

P2510 ECM/PCM демек управление на турбина

Разбирам че автомобили с подобни проблеми рециклират въпросното управление,и в допълнение сменят и "някакъв" датчик.Може да подскажете кой е този датчик.

Задълбочена диагностика тук е мисия невъзможна.Колко от вас решават проблема с ремонта и смяната на тези две неща?

Благодаря

Прикачен файл  датчик.jpg   423,65K   15 Брой свалянияПрикачен файл  управление.jpg   446,47K   13 Брой сваляния


Този пост е редактиран от Linkestis: 27 ноември 2017 - 14:11

  • 0

#2 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 28 ноември 2017 - 21:06

Някой нещо...никой ли не е имал проблеми :(

Поне една псувня...  :)


  • 0

#3 wertion

wertion

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 678 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2017 - 21:27

Колега тия две грешки не вървят заедно и нямат общо една с друга , актуатура е лесен и се рециклира наблегни на по - сериозния ти проблем ,датчика на разпределителния вал . Причини колкото искаш и една доста съществена разтегната верига . Не те плаша просто се иска човек да погледне и да види какво и е на колата преди да се сменяват скъпи и не нужни на този етап неща .


  • 0

HbhjgsU.png


#4 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 28 ноември 2017 - 21:37

Ееее...успя да ме изплашиш достатъчно.Ако е разтеглила веригата,макар да "мърка" отива за скраб :(

 

Все пак благодаря.


Този пост е редактиран от Linkestis: 28 ноември 2017 - 21:37

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни