Вчера се опитах да пусна този тест като изискванията бяха oil & coolant temperature >80*C и lamdba value: 1-10. При мен lambda value стоеше на 0. От какво се влияе тази стойност?
Automatic EGR test
Започната от bronc, 27 ное 2017 - 09:44:23
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 ноември 2017 - 09:44
#2
Публикувано 29 ноември 2017 - 09:27
Някой нещо?
#3 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 29 ноември 2017 - 10:51
Здрасти, колега,
Става на въпрос за AFR (Air to Fuel Ratio или Съотношение Въздух-Гориво). Ако седи на 0, значи ламбда сондата не работи коректно. Поне така си мисля де, имайки предвид, че никога не съм го пускал тоя тест...
#4
Публикувано 29 ноември 2017 - 11:08
Не всички дизели имат ламбда сонда.
#5 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 29 ноември 2017 - 11:14
V6 мотора има (мисля, че е една).
#6
Публикувано 29 ноември 2017 - 11:57
Колегата е с махнат ДПФ още при предния собственик ако добре помня какво сме си говорили, когато са пипали софтуера може и ламбда сондата да са омазали затова да не можеш да го пуснеш.
Друг по-малко правдоподобен вариант е да е изгоряла, понеже без ДПФ там температурата на изгорелите газове е висока и може да е прегоряла датчика (да се е прецакал от топлото), въпреки че при регенерация се стига до температури от по 700 градуса та не вярвам само от изгорелите газове да се прецака...
#7
Публикувано 29 ноември 2017 - 12:14
И аз за ДПФа се сетих веднага. Какъв би бил ефектът от това - неправилна смес въздух/гориво? Ще му драсна да го питам къде са го изключвали, ама не знам дали ще ми отговори, че мина над година.
#8 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 29 ноември 2017 - 13:44
Изгорял датчик дава или минимална или максимална стойност, тоест не би трябвало да е 0 (обикновено е така).
Това ме навежда на мисълта, че е изключена софтуерно и не и търси стойностите никъде в сметките.
#9
Публикувано 29 ноември 2017 - 14:03
Чух се с момчето, което е изключвало ДПФ-а и каза, че не помни, а и всеки конкретен случай бил различен. Каза, че може да я погледне, но не знам дали да ходя при него - не намирам информация за него, а на телефона ми излиза jоbs.bg страницата на Бул Авто Сервиз или нрщо подобно.
Може ли препоръка за някой, който се занимава с махане на ДПФ/софтуерни промени, за да го погледне това?
Може ли препоръка за някой, който се занимава с махане на ДПФ/софтуерни промени, за да го погледне това?
Този пост е редактиран от bronc: 29 ноември 2017 - 14:10
#10 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 29 ноември 2017 - 15:10
Мисля, че @gelevp може да ти помогне по този въпрос.
Също, мисля че Vediamo може да чете и да пише по твоя компютър, може и с това да пробваш да го прочетеш да видим какво ще каже
#11
Публикувано 29 ноември 2017 - 17:44
Освен мапъра който последно помага да има някаква идея, за друг не се сещам на първо четене, момчето беше супер кадърно и културно.
#12
Публикувано 29 ноември 2017 - 20:03
Освен мапъра който последно помага да има някаква идея, за друг не се сещам на първо четене, момчето беше супер кадърно и културно.
Кого имаш предвид?
Този пост е редактиран от bronc: 29 ноември 2017 - 20:03
#13
Публикувано 29 ноември 2017 - 20:25
Дани който прави Алфите от Горубляне, на скоро ми го препоръча колега от форума и го занимавах с клониране на ECU поради повреда, беше доста коректен и компетентен. Не знам обаче дали прави DPF.
#14
Публикувано 29 ноември 2017 - 22:13
Благодаря, ще го чуя.
#15
Публикувано 25 януари 2018 - 19:45
След близо два месеца се наканих да посетя Дани. Момчето свърши работа и останах много доволен - и финансово, и откъм отношение. Иначе предишния "майстор" е затрил немалка част от таблицата с грешките вместо само тези за температурния и датчиците за диференциално налягане на ДПФ. Сложихме нов софтуер само с нужните неща. А и нищо ново не излезе по диагностиката, така че всичко е наред. За ламбдата излезе, че физически са я премахнали, защото нищо не беше пипано по софтуера и пак показва 0.. Тези дни ще я вдигам на подемник и ще видя как е положението там долу
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни