Към съдържанието

  •  

Снимка

Automatic EGR test


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 27 ноември 2017 - 09:44

Вчера се опитах да пусна този тест като изискванията бяха oil & coolant temperature >80*C и lamdba value: 1-10. При мен lambda value стоеше на 0. От какво се влияе тази стойност?


  • 0

#2 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 ноември 2017 - 09:27

Някой нещо? 


  • 0

#3 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 29 ноември 2017 - 10:51

Здрасти, колега,

 

Става на въпрос за AFR (Air to Fuel Ratio или Съотношение Въздух-Гориво). Ако седи на 0, значи ламбда сондата не работи коректно. Поне така си мисля де, имайки предвид, че никога не съм го пускал тоя тест...


  • 0

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2017 - 11:08

Не всички дизели имат ламбда сонда.


  • 0

#5 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 29 ноември 2017 - 11:14

V6 мотора има (мисля, че е една).


  • 0

#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 29 ноември 2017 - 11:57

Колегата е с махнат ДПФ още при предния собственик ако добре помня какво сме си говорили, когато са пипали софтуера може и ламбда сондата да са омазали затова да не можеш да го пуснеш.

Друг по-малко  правдоподобен вариант е да е изгоряла, понеже без ДПФ там температурата на изгорелите газове е висока и може да е прегоряла датчика (да се е прецакал от топлото), въпреки че при регенерация се стига до температури от по 700 градуса та не вярвам само от изгорелите газове да се прецака...


  • 0


#7 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 ноември 2017 - 12:14

И аз за ДПФа се сетих веднага. Какъв би бил ефектът от това - неправилна смес въздух/гориво? Ще му драсна да го питам къде са го изключвали, ама не знам дали ще ми отговори, че мина над година.


  • 0

#8 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 29 ноември 2017 - 13:44

Изгорял датчик дава или минимална или максимална стойност, тоест не би трябвало да е 0 (обикновено е така).

Това ме навежда на мисълта, че е изключена софтуерно и не и търси стойностите никъде в сметките.


  • 0

#9 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 ноември 2017 - 14:03

Чух се с момчето, което е изключвало ДПФ-а и каза, че не помни, а и всеки конкретен случай бил различен. Каза, че може да я погледне, но не знам дали да ходя при него - не намирам информация за него, а на телефона ми излиза jоbs.bg страницата на Бул Авто Сервиз или нрщо подобно.

Може ли препоръка за някой, който се занимава с махане на ДПФ/софтуерни промени, за да го погледне това?

Този пост е редактиран от bronc: 29 ноември 2017 - 14:10

  • 0

#10 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 29 ноември 2017 - 15:10

Мисля, че @gelevp може да ти помогне по този въпрос.

Също, мисля че Vediamo може да чете и да пише по твоя компютър, може и с това да пробваш да го прочетеш да видим какво ще каже :)


  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 29 ноември 2017 - 17:44

Освен мапъра който последно помага да има някаква идея, за друг не се сещам на първо четене, момчето беше супер кадърно и културно.


  • 0


#12 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 ноември 2017 - 20:03

Освен мапъра който последно помага да има някаква идея, за друг не се сещам на първо четене, момчето беше супер кадърно и културно.

 

Кого имаш предвид?


Този пост е редактиран от bronc: 29 ноември 2017 - 20:03

  • 0

#13 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 29 ноември 2017 - 20:25

Дани който прави Алфите от Горубляне, на скоро ми го препоръча колега от форума и го занимавах с клониране на ECU поради повреда, беше доста коректен и компетентен. Не знам обаче дали прави DPF.


  • 0


#14 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 29 ноември 2017 - 22:13

Благодаря, ще го чуя.


  • 0

#15 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 25 януари 2018 - 19:45

След близо два месеца се наканих да посетя Дани. Момчето свърши работа и останах много доволен - и финансово, и откъм отношение. Иначе предишния "майстор" е затрил немалка част от таблицата с грешките вместо само тези за температурния и датчиците за диференциално налягане на ДПФ. Сложихме нов софтуер само с нужните неща. А и нищо ново не излезе по диагностиката, така че всичко е наред. За ламбдата излезе, че физически са я премахнали, защото нищо не беше пипано по софтуера и пак показва 0.. Тези дни ще я вдигам на подемник и ще видя как е положението там долу 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни