Какъв афтърмаркет за W212. Някоя китайска чикия?
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 17 ноември 2017 - 21:41
#17
Публикувано 17 ноември 2017 - 21:51
За музиката става въпрос - ако Босе или Алпин.. и китайски боклук - ок
#18
Публикувано 17 ноември 2017 - 22:18
За такива афтърмаркет изпълнения мисля, че мерцедес не е марката. Заводското аудио си звучи напълно прилично а Харман Кардон Лоджик 7 си е повече от супер.
#19
Публикувано 18 ноември 2017 - 00:18
И последно - държа на хубаво Аудио - да се напъвам ли за Harman или после "афтер маркет" ?
Благодаря за вниманието,
Нека аудиото не ти е високо в списъка с приоритетите, ами каквото дойде с правилната кола.
Даже и стандартното аудио можеш да го подобриш за 200 лева без извращения и с много приятен краен резултат.
Иначе, ако ще слушаш музика в паркирана кола - ок. Иначе в движение имаш толкова допълнителни шумове, че парите за аудиото трябва да ги дадеш още веднъж и за отлична шумоизолация.
#20
Публикувано 18 ноември 2017 - 08:57
@ Sami - това се опитавам да кажа - трудно ще ми е да си намеря точно AirMatic , Harman Kardon на 350 и ако аудиото е обикновеното ще го мисля в последствие - защото искам качествена а не мощна музика... Просото лирическо отклонение
Този пост е редактиран от Lopols: 18 ноември 2017 - 08:58
#21
Публикувано 18 ноември 2017 - 08:59
Според специалистите няма никаква разлика в комфорта на возията между еърматик и пружина-амортисьор.Разликата е във възможността от промяна на височината и втвърдяването при изправна,а не рециклирана система,както вече се отбеляза не веднъж.Освен да преместя темата - към други въпроси - друго не остава, за момента съм твърдо решен да търся с AirMatic но без 4Матик, и скоростната кутия май няма да е тема защото е само 7Г - други опции не съм срещал...
*Споделете ако можете от първа ръка как се държи 350 - като разход, при Вас или от наблюдения.
*Годишното обслужване включва ли нещо допълнително - освен масла филтри и подобни.
*Обслужването в официален как ви се струва....
За комфорта при Айрматика също ако спеделите каква е разликата с обикновено защото имам една 211 - 350 ама е дизел и няма никакви матици...то затова и питам тук
И последно - държа на хубаво Аудио - да се напъвам ли за Harman или после "афтер маркет" ?
Благодаря за вниманието,
Имаш 211-ка 350 CDI ???
#22
Публикувано 18 ноември 2017 - 09:08
CDI - не е лично и почти само се возя в него (320 че тези дни само 350 гледам
#23
Публикувано 18 ноември 2017 - 09:52
Според специалистите няма никаква разлика в комфорта на возията между еърматик и пружина-амортисьор.Разликата е във възможността от промяна на височината и втвърдяването при изправна,а не рециклирана система,както вече се отбеляза не веднъж.
Имаш 211-ка 350 CDI ???
Ами аз мисля, че има разлика в комфорта. Моя автомобил е с пружина, но съм карал и съм се возил в същия модел с еър мматик. Неравности, легнали полицаи и дупки се поемат доста по-меко. С пружината колата се разклаща от такива неща, докато тази на въздух остава почти без амплитуда на разклащане.
#24
Публикувано 18 ноември 2017 - 15:03
Възможно е.Аз се обуславям от поредица предавания и статии където се коментира разликата в нормалното и въздушното окачване.Също така се запознах с един пич който има Е500 и след няколко проблема с еърматика е решил да си смени окачването на пружини и според него също няма разлика.Ами аз мисля, че има разлика в комфорта. Моя автомобил е с пружина, но съм карал и съм се возил в същия модел с еър мматик. Неравности, легнали полицаи и дупки се поемат доста по-меко. С пружината колата се разклаща от такива неща, докато тази на въздух остава почти без амплитуда на разклащане.
Аз лично нямам база за сравнение.
#25
Публикувано 18 ноември 2017 - 15:05
Пръжините са ок, но разлика има просто няма как да е еднакво. А аз съм доста чувствителен към всички усещания в един автомобил и мисля, че мога да дам мнение
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#26
Публикувано 18 ноември 2017 - 15:08
Уважавам чувствата ти!Просто дискутираме .Пръжините са ок, но разлика има просто няма как да е еднакво. А аз съм доста чувствителен към всички усещания в един автомобил и мисля, че мога да дам мнение
Sent from my iPhone using Tapatalk
#27
Публикувано 18 ноември 2017 - 15:09
Виж много е спорно, кога колата е по-стабилна в завои. На въздух се накланя по-малко, но това не значи, че е по-стабилна. С пружините дори и да се наклони остава много стабилна лично тествано почти всеки ден
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#28
Публикувано 18 ноември 2017 - 16:47
Ако ще се дават € е препоръчителен 4матика, просто двигателя е мощен и зимно, мокро само на задно си е драма.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#29
Публикувано 18 ноември 2017 - 18:36
Относно комфорта на окачването мога да дам пример от преди няколко дни. Прибирах се през прохода Белово - Юндола, като беше късно, нямаше движение и направих едно изкачване на прохода като колата бе в обороти почти нон-стоп. Ами явно въздушното и скоростите се адаптират към това и в завоите почти не осетих накланяне на колата, въпреки острите завои взимани с по-висока скорост. Освен това 4-Матика не даде на колата да занесе или завърти задницата.
Определено го считам за полезен опит, който се надявам да не ми се налага да ползвам.
#30
Публикувано 04 февруари 2018 - 15:56
Колеги - тъй като форума не е само за питане а и за споделяне - ще споделя макар и разочароващия си опит за сега с W212 -
Почти всичко което гледах беше или на нереални километри, или на 1млн+ км.
Тъй като наличната 211 е на задно, започнаха да излизат проблемите, свързани с заледени/мокри и тесни улици особено по наклон - Витоша и т.н. Колата не е толкова стабилна и проходима по моите критерии /а те не са високи/ - надеждно от А до Б, а пък и зимата беше посредствена...
Все още търся W212 2012+ засега с новия двигател M276 и 4Matic, другото ако го има - AirMatic и т.н екстри ще е само плюс но предвид наличните коли на пазара е много зле положението.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни