Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W212 - E 350 CGIБензинка

Aimatic 4 Matic

  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 15 ноември 2017 - 21:58

Здравейте,

 

Търся си 350 Е и имам следните питания, 

 

4 Matic И/или АirMatic - клоня към АйрМатика но може ли да ме посъветвате реално колко страшна е подръжката че ми казват - страшно скъпо била и се скапва на 30к из БГ....

 

Ето и две обяви - моля споделете мнение... 

 

https://www.mobile.b...500787652225942

 

https://www.mobile.b...7635762341638  

 

 

Ще съм много благодарен ако сте прями за обявите - още не съм ходил на място но.... 

 

 

Споделете има ли нещо по специално по подръжката на Е350 цата, и разхода ?


  • 0

#2 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 15 ноември 2017 - 23:55

Може и 4 матик и ейр матик. И двете екстри вдигат подръжката до някаква степен. При ейр матика рециклирането на една възглавница е около 400лв и рециклираните изкарват 70 процента от времето на оригиналните. Кофти е ако вкарваш колата в остри дупки, това натоварва много възглавниците.

 

За 4 матика не мога да кажа много, освен, че имаш най-малкото раздатка, за която да мислиш. Разхода също е малко по-висок и губиш фъна да влезеш с вратите в някой завои :D


Този пост е редактиран от vonko1988: 15 ноември 2017 - 23:56

  • 0

#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 16 ноември 2017 - 00:45

Колега, втората кола е американка. Няма парктроник. Или ще я разпробиваш за китайски, или ще се изпотяваш всеки път като акостираш с парахода в някое по-тясно паркоместо.

 

"страшно скъпо" е силно субективно. "се скапва на 30к" - кое точно се скапва на всеки 30 хил км?

 

Според мен, липсата на всяка от двете системи може лесно да се преглътне.


  • 0

#4 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 16 ноември 2017 - 07:07

С 350cdi airmatic + 4matic минах 150 000 за 2 години в Бг
Две рециклирани предни възглавници
Смяна на преден диференциал
Два предни лагера
Водна помпа
Колата не е щадена изобщо,кара се нон стоп и по всякакви пътища,ако сега трябва да избирам пак бих взел и двете системи, особено на фона на предните две зими и количеството сняг
Преценката си е индивидуална все пак
  • 0

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 16 ноември 2017 - 09:26

И само да вметна на автора ако си прави такава сметка..тоя мотор не става за газ :)


  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2017 - 10:21

Американската изглежда много по-добре. Да няма парктроник но има камера. Почти всички американски имат камера а и е упоменато долу в описанието.

 

Еърматик да но за мен задното е задължително. Просто въпрос на вкус и усещане при шофиране.


  • 0

#7 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 16 ноември 2017 - 10:26

Ако някой живее в Драгалевци или Симеоново препоръчвам да си вземе и 4 матик :)


  • 0

#8 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 16 ноември 2017 - 10:54

Airmatic-a рециклиран не е същия като оригиналния. На Sport не втвърдява като оригиналния например. Вероятно и като се движиш с висока скорост не втвърдява така, както би втвърдявал оригиналния. Говоря за рециклиране на амортисьорите. Лошото е, че предните амортиьсори се продават заедно с възглавниците и са над 2000лв./бр. нови, но идват с 2 години гаранция. Иначе зимата като се образуват коловозите е екстра airmatic-a, вдигаш колата и не забира никъде, иначе трепериш...


  • 0

#9 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 16 ноември 2017 - 20:26

Уточнение - 

 

За газ - няма да слагам не съм и мислил. За дизел също. 

Предполагам че AirMatic - е по-полезната екстра и е доста по-приятна возията, от стандартната./Лошото е че нямам Мерц със Айр, имам една 211 но без/  Иначе ако трябва да давам 4х2000лв за да ги сменя амортесиорите,  да много ми е... 

 

Иначе като подръжка - диференциала и лагериге колко излизат - /оригинални/ 

 

По повод обявите никой не каза контретно за цените - специално за врачанката - цената изглежда прекалено добра...Поне на база това което видях в Германия. 

 

 

Добавка - От американката малко ме е страх - не знам какво да очаквам ...Има и една от Япония което ми идва вече в повече... Някой да ме светне как  и защо ги вкарват от там?

 

Благодаря на включилите се,


Този пост е редактиран от Lopols: 16 ноември 2017 - 20:32

  • 0

#10 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2017 - 23:01

Аз съм на W211 с въздух, като съм карал няколко различни W211 с различно нивто на окачването. Авангарда определено вози по-твърдо. Трябва да си много голям "къметлия" за да дадеш 4х2к за амортисьори. Защото те са толкова скъпи. Обикновено дават фира въздлавници, компресор, клапанен блок. Възглавници около 400лв рециклаж, компресор 150. Нов компресор около 600-700, клапанен блок и той толкова. Това са цени за В211, но май няма да е голяма разликата.

 

Аз като късметлия се разписах още като взех колата и с 20км в час спуках възлавница в дупка, явно бе тръгнала. След рециклажа една вечер се забих със 120 в друпка и нямаше проблеми.


  • 0

#11 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2017 - 00:05

От япония ги вкарват защото ги взимат за смешни пари и на малко километри. В япония почти няма пазар за автомобили втора ръка. Японците като цяло нищо не ползват втора ръка, просто културата им е такава. Иначе Comand-a на старите мерцедеси е по-различна от тези правени за щатите, япония и тези за европа и не може да се подкара тук в европа. При новите май може само софтуерно да се смени от един пазар за друг.


  • 0

#12 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 17 ноември 2017 - 03:40

Лагерите са около 200 лв с монтажа
Водна помпа с някакво водно съединение- 700 с монтажа
Дифа е 6000 това, в моя случай 600 евро втора употреба на 40000 км
За такъв клас кола са поносими цени
Факт е че колата е тежка и ремонтните са главно в тези носещи колата системи
Преди това комби имах Мазда 6 2008 от магазина до 350 000 км са сменени два предни лагера и съединител на 340 000 км
Разликата в теглото на двете коли е 450 кг
  • 0

#13 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 17 ноември 2017 - 09:56

Уточнение - 

 

За газ - няма да слагам не съм и мислил. За дизел също. 

Предполагам че AirMatic - е по-полезната екстра и е доста по-приятна возията, от стандартната./Лошото е че нямам Мерц със Айр, имам една 211 но без/  Иначе ако трябва да давам 4х2000лв за да ги сменя амортесиорите,  да много ми е... 

 

Иначе като подръжка - диференциала и лагериге колко излизат - /оригинални/ 

 

По повод обявите никой не каза контретно за цените - специално за врачанката - цената изглежда прекалено добра...Поне на база това което видях в Германия. 

 

 

Добавка - От американката малко ме е страх - не знам какво да очаквам ...Има и една от Япония което ми идва вече в повече... Някой да ме светне как  и защо ги вкарват от там?

 

Благодаря на включилите се,

 

Задните амортисьори са отделно от възглавниците и са горе долу около 1000лв/бр. Основния проблем е като ти се разхлопат предните амортисьори, или сменяш всичко или преглъщаш втвърдяването. Иначе проблем друг с 4матик-а е предния кардан, там е към 2200 нов + монтаж и това в най-добрия случай. Има вариант, ако се счупи да повреди елементи от скоростната кутия(както стана при мен) и тогава вече зависи от повредата.


  • 0

#14 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 17 ноември 2017 - 19:40

Задните амортисьори са отделно от възглавниците и са горе долу около 1000лв/бр. Основния проблем е като ти се разхлопат предните амортисьори, или сменяш всичко или преглъщаш втвърдяването. Иначе проблем друг с 4матик-а е предния кардан, там е към 2200 нов + монтаж и това в най-добрия случай. Има вариант, ако се счупи да повреди елементи от скоростната кутия(както стана при мен) и тогава вече зависи от повредата.

Задните възглавници ги има Арнот и са около 350-450лв ( в зависимост от отстъпките)
И са адски читави.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 17 ноември 2017 - 19:41

  • 0

#15 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 17 ноември 2017 - 21:39

Освен да преместя темата - към други въпроси - друго не остава, за момента съм твърдо решен да търся с AirMatic но без 4Матик, и скоростната кутия май няма да е тема защото е само 7Г - други опции не съм срещал...

 

*Споделете ако можете от първа ръка как се държи 350 - като разход, при Вас или от наблюдения. 

 

*Годишното обслужване включва ли нещо допълнително - освен масла филтри и подобни. 

 

*Обслужването в официален как ви се струва....

 

За комфорта при Айрматика също ако спеделите каква е разликата с обикновено защото имам една 211 - 350 ама е дизел и няма никакви матици...то затова и питам тук

 

И последно - държа на хубаво Аудио - да се напъвам ли за Harman или после "афтер маркет" ? 

 

Благодаря за вниманието,


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни