Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Относително нов в света на Мерцедесизпадна ми едно комби W211


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 ноември 2017 - 21:03

То не е теза, просто мнение базирано на ревюта и мнения от потребители на БМВ. Последно доста хора го потвърждават при новата петица. Нямам преки впечатления от нея обаче . Очертава се такава тенденция, градацията при е60-ф10-г30 е към все повече комфорт, загуба на дирекното управление или както биха казали някои, към по пенсионерска возия.
Мен лично сега БМВ-то което карам ми е твърдо, няма какво да си крива душата, но с висока скорост се чувствам сигурен или поне такова е усещането. Всичко е субективно все пак.

Този пост е редактиран от drjivago: 11 ноември 2017 - 21:12

  • 0

#17 LandShark

LandShark

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E500, S211 E500T, BMW E30 325i Cabrio, ex-BMW E90 330i M-Performance, ex-BMW E30 325i M-Tech coupe, ex-BMW E30 320i.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2017 - 13:33

Да се включа малко и аз :)
Привет,

и аз съм почти сигурен, че лека полека ще минеш изцяло към Мерц. Малко хора го осъзнават, но... веднъж седнеш ли на това място слизането става доста трудно.

Включвам се най-вече в последната част, за 55цата. Гледам си от София, ако искаш може да се видим и да видиш как се нещата при нея. За мен не люля, но да речем не съм карал спортни бмв-та и не знам доколко са като картинг те.

Иначе, преди да взема 55цата бях попаднал на някакъв сайт за е39 м5 (чужд беше) и едно момче имаше дилема - да продаде е39ката и да си вземе 55к и всички му обясняваха точно това - Мерца е значително по-бърз, но нямало спортното усещане при каране по път със завои.

И да, звукът е доста приличен ! :)

 

 

Още веднъж благодаря за предложението да видя на живо Е55. Както ти писах и на лично - колебая се. Да си призная на мерцедес се качих по две основни причини. Първо защото исках и все още искам да стана по-умерен водач. БМВтата някакси си искат да бъдат карани здраво; и чувстваш че е грехода да не я изцедиш до прекъсвач. Но покрай кефа, постепенно осъзнаваш че си постоянно в нарушения, отделно постоянно се вкараш в приключения. Въобще от морално-етична гледна точка работата е зле, зле, много зле. Опитваш се да се въздържаш и да караш ок, но... е трудно. Също БМВтата на мен ми се струват с по-добра визия като цяло, съответно - по-фукливи. А аз специално обичам по-малко да се набивам на очи, самоизтъкването... някак не е гот. Та реших да пробвам Мерцедес заради по-пенсионерския имидж. Вярно Е500 може би не е най-пенсионерската кола, но в нея остро се усеща про-пенсионерската филосифия на марката. И това особено в началото много ме дразнеше, но пък отговаряше на целите ми. Всичко е плавно, меко, успокояващо... високите обороти не са любими, но пък има въртящ момент още на ниски. Сега, донякъде се адаптирах, макар че като покарам Е90то, веднага се де-адаптирам. Започнаха някои неща да ми харесват в Мерцедеса. По-практичен е като цяло за семейството. Отделно w211 ми изглежда по-скоро грозновато... дори АМГ пакета не я прави да изпъква кой знае колко. А това също е плюс в моите очи. Е55 вероятно ще е стъпка в посока БМВ... В Е500 има доста неща които ме дразнят, очакванията са ми че всичко в Е55 ще е "по-правилно" в моите очи. Разбирам, че всъщност проблемите са изцяло в мен самия, защото познавам и хора, които с БМВта карат.. "разумно". А ето дори с Мерцедеса, особено сега с клапата, ми се струва че карам не съвсем разумно. Ето примерно вчера ми се случи нещо, което само с първото ми БМВ Е30 325и купе се е получавало - то беше с права генерация, само един ремус отзад *бруталния звук*. А именно - гледам две циганки от чистотата пресичат на пешеходна пътека, някъде 200-300м пред мен, бяха стигнали таман средата на платното като чуха приближаващия се тътен. Веднага се стъписаха и направиха крачка назад. Разбира се после осъзнаха че намалям да спра, и се престрашиха да пресекат. Та ми се струва че с Е55 ще съм постоянно в белята. Затова се колебая... но пък ако се продаде е90-то... ще съм пред сериозна дилема дали да не го заменя с Е55 за фън...

 

Второ причина да пробвам Мерцедес бе с цел да намаля разходите. Добре, Е500... може би също не е най-икономичния автомобил. Но пък на БМВто гледам като на нещо супер специално. Съответно там се пази всичко. Гледам къде спирам, внимавам с дупките, дразня се като се появи най-малката драскотина. Купуват се само оригинални части. Кара се само на бензин. Мерца... не виждам нищо особено в него (за сега). Съответно и не се чувствам емоционално обвързан да го пазя кой знае колко. Спирам където искам (вдигането с airmatic-а влиза в чудестна употреба). Частите/ремонтите - не виждам смисъл да ходя в дилъра въобще. Алтернативни се намират бая. Сега вярно че с тия задни амортисьори малко ще загубим икономията, че са бая скъпи и няма алтернативи. Разхода на гориво - е, разбира се, кара се на газ. И въпреки че харчи по 20л/100км пак идва по-изгодно от БМВто на бензин (330иката гори към 12-15л/100км градско). Всъщност като се замисля... по-скоро искам да намаля маниащината, не иска да се обвързвам/занимвам прекалено.

 

Въобще по дух БМВтата много повече ми харесват. Но като практичност Мерца печели за сега в моите очи. А и постепенно като че ли свиквам...

 

Дай някакъв парт номер на тия амортесьори които очакваш да дойдат, щом са поръчани значи си имат точно име и номер. 

Не за друго, просто ми е интересно за какви амортесьори става на въпрос при положение че си на въздушни такива. 

Лично аз останах с впечатлението че някой майстор те е насапунисал и остава само да те изкъпе. 

 

Нямам точен парт №. Не съм плащал нищо предварително. Кога пристигнат евентуално тогава. Знам че става въпрос за Bilstein B4 за S211, като това тук. Човека с който работя ми е почти като роднина, знаем се от сумати години, така че не вярвам да има издънка. Ще видим.

 

Да, въздушно е окачването. То се състои от въздушна възглавница (вместо пружина) и амортисьор, нали? Не разбирам какво нередно виждате... А аз иначе все повече си мисля че има нещо нередно, защото дори в най-твърдия режим като мина през легнал полицай бавно, винаги след това има поне 2-3 заклащания отзад преди да се изгаси напълно колебанието. Даже напоследък ми се стори че са станали и 4. Аз отначало това клатене го отдавах на мерцедеския дух, но може би не е съвсем така. Макар че нямам съвсем големи очаквания, но ще видим.


Този пост е редактиран от LandShark: 12 ноември 2017 - 13:45

  • 0

#18 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 декември 2017 - 01:59

Акуло, караш 2 тона комби, чията главна цел е да закара Ханс, 3те му деца и дебела жена от Хановер до Дубровник комфортно, сигурно - при това и бързо възползвайки се предимно от аутобани, аутостради, магистрали и все хубави прави пътища. Нормално е да заклаща, да се накланя при шофиране в стил БМВ е36 и тем подобни  изпълнения. Не знам как е в AMG, но там определено возията и чара на клатушкащата катафалка са сведени до минимум, ако търсиш това, значи преминаваш едно (няколко) нива нагоре. Но нека минат още 3,4 месеца и тотално ще забравиш всякаквите и сегашни косури  реално несъществуващи, но според теб очевидни, на Е- класата.

 

п.п По повод това, че обичаш БМВ-то си повече от всичките ти роднини, нормално не случайно в очите на останалите изглеждате като сатанисти, маниаци, сектанти и т.н.*

 

п.п х2 * - с най добро чувство.  :lil_kiss


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 декември 2017 - 11:32

Аз пък лично не виждам какво толкова може да се види в "капсулата" наречена БМВ,ама това няма значение.Може би защото съм дебелак.
Относно поклащанията които се дъвчат,когато само караш една кола и нямаш нужното отношение към нея,може и тя да ти отвърне със същото.Иди и провери амортисьорите в специализиран сервиз и може би концепцията за евтин Е500 ще се изпари.
  • 1

#20 LandShark

LandShark

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E500, S211 E500T, BMW E30 325i Cabrio, ex-BMW E90 330i M-Performance, ex-BMW E30 325i M-Tech coupe, ex-BMW E30 320i.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 декември 2017 - 19:27

 

п.п По повод това, че обичаш БМВ-то си повече от всичките ти роднини, нормално не случайно в очите на останалите изглеждате като сатанисти, маниаци, сектанти и т.н.*

 

Тук си прав. Страшно прав. Всъщност както и се опитах да обясня - в опит да се излекувам от тази маниакална болест си купих Мерцедес. Не съжалявам, дори започна да ми харесва... донякъде.

 

Аз пък лично не виждам какво толкова може да се види в "капсулата" наречена БМВ,ама това няма значение.Може би защото съм дебелак.
Относно поклащанията които се дъвчат,когато само караш една кола и нямаш нужното отношение към нея,може и тя да ти отвърне със същото.Иди и провери амортисьорите в специализиран сервиз и може би концепцията за евтин Е500 ще се изпари.

 

Предполагам всеки има право на личен вкус, бил той и лош. На мен лично БМВ ми харесва. От друга страна ми се струва и че това увлечение е прекалено, неестествено и ненормално. Това не ми харесва и искам да променя в себе си. Всъщност определението "евтин" беше относително. Ако търсих евтинията вероятно щях да мина на Дачия. Презумцията ми е че поддръжката с ОЕМ/алтернативни нови части на Мерцедес извършвано не винаги в официален сервиз ще е по-евтино от поддръжка на БМВ само в официалния сервиз на марката, само с оригинални резервни части. Дотук поне се оправдава това. И между другото - новите задни амортисьори са пристигнали (ОЕМ Билщейн), само дето аз не съм намерил време да отида до сервиза да ги сменим... Прави сте да ме укорявате за отношението, но пък самия аз се опитвам да не се вманиачавам. Но определено като я покарам известно време и съвсем не се сещам да се качвам на БМВто.


  • 0

#21 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 12 декември 2017 - 19:36

Сега ела и на една неделна среща, стани член на клуба и до няколко месеца ще продадеш баварката гарантирано :)


  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#22 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 12 декември 2017 - 22:41

Тук си прав. Страшно прав. Всъщност както и се опитах да обясня - в опит да се излекувам от тази маниакална болест си купих Мерцедес. Не съжалявам, дори започна да ми харесва... донякъде.

 

 

Предполагам всеки има право на личен вкус, бил той и лош. На мен лично БМВ ми харесва. От друга страна ми се струва и че това увлечение е прекалено, неестествено и ненормално. Това не ми харесва и искам да променя в себе си. Всъщност определението "евтин" беше относително. Ако търсих евтинията вероятно щях да мина на Дачия. Презумцията ми е че поддръжката с ОЕМ/алтернативни нови части на Мерцедес извършвано не винаги в официален сервиз ще е по-евтино от поддръжка на БМВ само в официалния сервиз на марката, само с оригинални резервни части. Дотук поне се оправдава това. И между другото - новите задни амортисьори са пристигнали (ОЕМ Билщейн), само дето аз не съм намерил време да отида до сервиза да ги сменим... Прави сте да ме укорявате за отношението, но пък самия аз се опитвам да не се вманиачавам. Но определено като я покарам известно време и съвсем не се сещам да се качвам на БМВто.

Приятел, звучиш ми с някакъв вътрешен конфликт. Хубаво е, че си си взел мерцедес, този модел е страхотна кола. Обаче не ти разбирам мотивите за това.

 

БМВ също е страхотен автомобил. Да, има малко по-агресивно усещане и в това му е чара. А това, че ти идва да го настъпваш е естествено. И мерцедеса може да ти идва да го настъпваш. Не се смятай за прокажен, че ти идва да настъпваш един хубав автомобил. Не казвам и че трябва да го правиш обаче. Това е все едно да се смяташ, че нещо не ти е наред щом ако видиш хубава мацка и ти идва да я загледаш, пък всъщност си женен. Изкушенията и желанията са част от природата на човека и трябва да намерим начин да живеем с тях :)


Този пост е редактиран от vonko1988: 12 декември 2017 - 22:42

  • 0

#23 LandShark

LandShark

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E500, S211 E500T, BMW E30 325i Cabrio, ex-BMW E90 330i M-Performance, ex-BMW E30 325i M-Tech coupe, ex-BMW E30 320i.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2017 - 15:57

Сега ела и на една неделна среща, стани член на клуба и до няколко месеца ще продадеш баварката гарантирано :)

 

Благодаря за поканата; но някакси не съм много по социалните мероприятия... или може би имам прекалено много хобита и не остава време за всичко. Истина е че Мерца постепенно все повече ми допада, но поне едно от БМВтата ще си запазя...

 

Приятел, звучиш ми с някакъв вътрешен конфликт. Хубаво е, че си си взел мерцедес, този модел е страхотна кола. Обаче не ти разбирам мотивите за това.

 

БМВ също е страхотен автомобил. Да, има малко по-агресивно усещане и в това му е чара. А това, че ти идва да го настъпваш е естествено. И мерцедеса може да ти идва да го настъпваш. Не се смятай за прокажен, че ти идва да настъпваш един хубав автомобил. Не казвам и че трябва да го правиш обаче. Това е все едно да се смяташ, че нещо не ти е наред щом ако видиш хубава мацка и ти идва да я загледаш, пък всъщност си женен. Изкушенията и желанията са част от природата на човека и трябва да намерим начин да живеем с тях :)

 

Че имам конфликти: това е очевидно, поне за мен. Най-малкото ми се иска да карам винаги разумно, а определено не е така. Но както и да е, боря се със себе си активно, пък ще видим какво ще излезе.

 

Междувременно миналата седмица най-накрая успях да сменя задните амортисьори. Определено има подобрение в правилната посока. По-стабилна е със сигурност и по-малко се лашка. Е, масата си казва своето, но е по-приятна за каране сега. Отделно че вече има по-отчетлива разлика между "комфорт" и "спорт 2" настройките на окачването.

 

Весели празници на всички!


Този пост е редактиран от LandShark: 23 декември 2017 - 15:58

  • 0

#24 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 23 декември 2017 - 18:40

Какви сложи - Билщайн или оригинални?
  • 0

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 декември 2017 - 19:13

Какви сложи - Билщайн или оригинални?


Билщайн
  • 0

#26 LandShark

LandShark

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E500, S211 E500T, BMW E30 325i Cabrio, ex-BMW E90 330i M-Performance, ex-BMW E30 325i M-Tech coupe, ex-BMW E30 320i.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2017 - 22:47

ОЕМ Bilstein B4 за Мерцедес с въздушно - при това окачване няма кой знае какъв избор...


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни