От някакво време забелязвам, че като превключа от D към R, все едно се активира Hold функцията и колата не тръгва автоматично назад, а и трябва да подам газ и да минат 1-2 секунди да зацепи. Когато се задвижи се чува/усеща нещо подобно на това, когато тръгнеш след като колата е била на Hold - все едно накладките се отлепят от дисковете. Може и да ми се струва де. Не съм видял Hold да свети, но не съм го следил много. Предположения?
Бавно превключване на задна скорост
Започната от bronc, 07 ное 2017 - 09:27:00
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 ноември 2017 - 09:27
#2
Публикувано 07 ноември 2017 - 10:03
7Г Троник е малко мудна при преминаване от предна на задна. Оправя се отчасти със софтуерен ъпдейт.
Има ли разлика при студен и загрял автомобил?
#3
Публикувано 07 ноември 2017 - 10:27
И аз имам същото оплакване, явно е нормално... Като започна да правя някоя маневра, която изисква няколко пъти напред-назад и ме хващат бесовете... Иначе според мен и да пуснеш спирачката, докато не превключи самата кутия на задна не отпускат накадките.
#4
Публикувано 07 ноември 2017 - 11:09
Аз съм с 5G (722.6), защото колата е 4MATIC. Това е при топъл двигател. При студен не съм тествал - там имам проблеми с TCC соленоида.
Опитвам се да си измеря маслото с неоригинална щека, но макар и пластмасовата част на щеката да има пластмасово разширение в горната си част, пак ми е трудно да уцеля моментът, в който трябва да спра да я "вкарвам". Ако продължа, сякаш хлътва и измерва над скалата.. Може би трябва някой друг да ми го измери, за да съм сигурен, че е на правилното ниво.
@vbogoev: https://mbworld.org/...sion-issue.htmlвиж това за 7G. Има TSB от Мерцедес по темата.
Този пост е редактиран от bronc: 07 ноември 2017 - 11:13
#5
Публикувано 07 ноември 2017 - 11:14
Ако имаш път към Младост 4 звънни ми да пробваме с моята щека. Не е оригинална а е на Феби.
#6
Публикувано 07 ноември 2017 - 11:33
Благодаря, ще ти драсна за другия уикенд, че този ще съм извън страната.
#7
Публикувано 07 ноември 2017 - 12:32
Щом си с 722.6 е много вероятно (ако маслото ти е ОК) да са се износили феродовите дискове в пакета на задна скорост , направи опит при различните режими на скоростите дали има разлика? Тази скоростна кутия има 2 задни предавки ,възможно е в единия режим да е износена ,а в другия да си е ОК.
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Публикувано 07 ноември 2017 - 13:19
Ами колата е на реални 195к км. Не би трябвало да са се износили толкова бързо?
#9
Публикувано 07 ноември 2017 - 14:16
По принцип доколкото знам бавното превключване идва от износени клапани които изпускат налягане. Специално при 5г скоростите това най-често се изразява във бавно превключване на задна.
#10
Публикувано 07 ноември 2017 - 14:34
И на мен ми се струва, че е по-вероятно да е това, ако не е маслото или нещо подобно. Знам, че Sonnax имат ремонтен комплект за този проблем, но е спрян от производство https://www.sonnax.c...ed-manual-valve
Този пост е редактиран от bronc: 07 ноември 2017 - 14:34
#11
Публикувано 07 ноември 2017 - 15:26
То освен ремонтния комплект ти трябва още и свредлото за увеличаване на размера на дупката за да се напасне новия клапан.
#12
Публикувано 07 ноември 2017 - 19:18
722.5 е в пъти по бързо превключването от на сегашната ми 722.9... Ама и свикнах веме...
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 07 ноември 2017 - 19:18
#13
Публикувано 07 ноември 2017 - 23:33
Да. Видях после в инструкциите. Това вече не е DIY Поне за мен.То освен ремонтния комплект ти трябва още и свредлото за увеличаване на размера на дупката за да се напасне новия клапан.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни