Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Бавно превключване на задна скорост


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 ноември 2017 - 09:27

От някакво време забелязвам, че като превключа от D към R, все едно се активира Hold функцията и колата не тръгва автоматично назад, а и трябва да подам газ и да минат 1-2 секунди да зацепи. Когато се задвижи се чува/усеща нещо подобно на това, когато тръгнеш след като колата е била на Hold - все едно накладките се отлепят от дисковете. Може и да ми се струва де. Не съм видял Hold да свети, но не съм го следил много. Предположения?


  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 ноември 2017 - 10:03

7Г Троник е малко мудна при преминаване от предна на задна. Оправя се отчасти със софтуерен ъпдейт.

Има ли разлика при студен и загрял автомобил?


  • 0

#3 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 07 ноември 2017 - 10:27

И аз имам същото оплакване, явно е нормално... Като започна да правя някоя маневра, която изисква няколко пъти напред-назад и ме хващат бесовете... Иначе според мен и да пуснеш спирачката, докато не превключи самата кутия на задна не отпускат накадките.


  • 0

#4 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 ноември 2017 - 11:09

Аз съм с 5G (722.6), защото колата е 4MATIC. Това е при топъл двигател. При студен не съм тествал - там имам проблеми с TCC соленоида. 

 

Опитвам се да си измеря маслото с неоригинална щека, но макар и пластмасовата част на щеката да има пластмасово разширение в горната си част, пак ми е трудно да уцеля моментът, в който трябва да спра да я "вкарвам". Ако продължа, сякаш хлътва и измерва над скалата.. Може би трябва някой друг да ми го измери, за да съм сигурен, че е на правилното ниво.

 

@vbogoev: https://mbworld.org/...sion-issue.htmlвиж това за 7G. Има TSB от Мерцедес по темата.


Този пост е редактиран от bronc: 07 ноември 2017 - 11:13

  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2017 - 11:14

Ако имаш път към Младост 4 звънни ми да пробваме с моята щека. Не е оригинална а е на Феби.


  • 0

#6 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 ноември 2017 - 11:33

Благодаря, ще ти драсна за другия уикенд, че този ще съм извън страната. 


  • 0

#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2017 - 12:32

Щом си с 722.6 е много вероятно (ако маслото ти е ОК) да са се износили феродовите дискове в пакета на задна скорост , направи опит при различните режими на скоростите дали има разлика? Тази скоростна кутия има 2 задни предавки ,възможно е в единия режим да е износена ,а в другия да си е ОК.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 ноември 2017 - 13:19

Ами колата е на реални 195к км. Не би трябвало да са се износили толкова бързо?


  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2017 - 14:16

По принцип доколкото знам бавното превключване идва от износени клапани които изпускат налягане. Специално при 5г скоростите това най-често се изразява във бавно превключване на задна.


  • 0

#10 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 ноември 2017 - 14:34

И на мен ми се струва, че е по-вероятно да е това, ако не е маслото или нещо подобно. Знам, че Sonnax имат ремонтен комплект за този проблем, но е спрян от производство https://www.sonnax.c...ed-manual-valve


Този пост е редактиран от bronc: 07 ноември 2017 - 14:34

  • 0

#11 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2017 - 15:26

То освен ремонтния комплект ти трябва още и свредлото за увеличаване на размера на дупката за да се напасне новия клапан.


  • 1

#12 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 07 ноември 2017 - 19:18

722.5 е в пъти по бързо превключването от на сегашната ми 722.9... Ама и свикнах веме...


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 07 ноември 2017 - 19:18

  • 0

#13 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 07 ноември 2017 - 23:33

То освен ремонтния комплект ти трябва още и свредлото за увеличаване на размера на дупката за да се напасне новия клапан.

Да. Видях после в инструкциите. Това вече не е DIY :) Поне за мен.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни