Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ремонт на хидротрансформатор


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#16 tedko23

tedko23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    E220CDI 2003

Публикувано 03 януари 2018 - 23:00

Има вариянт временно да се изключи хидрото с Стар и ако оборотомера не играе значи то е причината.

Това че ми пише че приплъзва не означава  че има повреда - аз това искам да разбера от някой по-компетентен! Все пак не се записва грешка!

Ако искаш можем да погледнем и твоята на живи данни!

Ще се радвам, колега. Кажи кога е удобно?


  • 0

#17 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 03 януари 2018 - 23:11

Браво колега бих искал и аз да мина така безболезнено но за тази процедура се искат условия - подемник, инструмент опит и  свободно време - първите 3 са ми основен проблем :))

Изгледах видеото - не изглежда сложно но все пак....ще трябва на сервиз да се ходи. Според теб 700лв за рециклираане скъпо ли е  - не знам дали включва смяна на селеноиди.. сигурно не!

Между другото всичките селеноиди еднакви ли са ?

Не са еднакви. PWM соленоидите са много по-натоварени от обикновените - ON/OFF. LockUp-а пръв се предава след 150 000 км.

Не знам, колко трябва да струва рециклиране на торк. Слава богу не ми се наложи да разбера:).


  • 0

#18 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 23:17

Цената която казвам е за клапанното тяло - така ми беше обяснено - там дали влиза проверка на селеноидите никой не казва...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#19 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 23:20

Да му се невиди няма сервизи като хората при нас всеки те притупва и това е..


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#20 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 03 януари 2018 - 23:31

Разбрах.

Ремонта на клапанното тяло едва ли включва проверка на соленоидите.

Ако някой от тях модулиращ или превключващ е прекъснал (омически) ще си го разбрал със сигурност. Ще има записано DTC.

Друг е въпроса обаче ако има разбито/износено легло на стержена вътре. Не виждам това как може да бъде проверено.

От картинката по-долу се вижда, за какво отговаря всеки отделен такъв, респективно какви проблеми би създал.

https://w140faq.word...ectronic-plate/


  • 0

#21 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 03 януари 2018 - 23:42

Да, нямам записана грешка. Схемата съм я разглеждал и преди но утре ще задълбоча- между другото с Стар мога да управлявам/ тествам клапаните утре пак ще тествам и наблюдавам и ще споделя впечатления! 

Според теб да пробвам първо да сменя само платкат и да тества селеноидите за съпротивление - как мислиш? Лошото е поцедурата с отварене - масла и т.н.


  • 0

#22 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 04 януари 2018 - 18:46

Платката осигурява връзка между конектора и соленоидите. Тук няма какво да се развали.

Има два спийд сензора на нея, които се прецакват около десетата година и са основната причина за подмяната й. В този случай кутията влиза в лимп мод и има записана грешка.

Щом няма DTC-та за соленоидите и кутията превключва значи омически/електрически са ок.

Казах ти, че се износват от вътре и не могат да затварят или регулират коректно маслото през тях. Това отвън няма как да се разбере.


  • 0

#23 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 04 януари 2018 - 18:52

Благодаря за пояснението ! Не знам какво да правя- не ми харесва как превключва дори като загрее и няма кикове и колебания пак има едно замисляне преди да вдигне - така го усещам но и нямам база за сравнение - наблюдение върху друга кола. Ако е изяден метала има ли управия ? Чудя се дали да се хвърлям в филми- готов съм да платя но никои не гарантира нищо ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#24 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 04 януари 2018 - 19:07

Изядения метал в соленоида се оправя с подмяната му. Изядения метал в клапанното тяло се оправя с рециклирането му.

Гаранция само ново в магазина. Ако не разпознаваш симптомите си в тези, които описах по-добре не рискувай със соленоида.

Това е от мен. 


  • 0

#25 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 04 януари 2018 - 19:38

Благодаря за вниманието!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#26 Ivo Simeonov

Ivo Simeonov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI T-mod (S203)2002г.

Публикувано 05 януари 2018 - 07:47

Благодаря за пояснението ! Не знам какво да правя- не ми харесва как превключва дори като загрее и няма кикове и колебания пак има едно замисляне преди да вдигне - така го усещам но и нямам база за сравнение - наблюдение върху друга кола. Ако е изяден метала има ли управия ? Чудя се дали да се хвърлям в филми- готов съм да платя но никои не гарантира нищо ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ники,ако искаш може да се видим тези дни и да си направим база за сравнение спрямо автомобилите си.


  • 0

#27 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 05 януари 2018 - 07:49

ОК дал съм ти телефон звънкай по обяд


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от n_niki: 05 януари 2018 - 07:49

  • 0

#28 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 05 януари 2018 - 10:01

Пишете после какво е станало, че тая бира я пием много хора явно :D


  • 0

#29 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 153 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 05 януари 2018 - 22:37

Колеги, пълна информация за кутията - има доста подробна информация за елементите и! На практика това е упътване за ремонт на кутията.

 

http://www.all-trans...des/722.6.1.pdf


Този пост е редактиран от n_niki: 05 януари 2018 - 22:50

  • 2

#30 bronc

bronc

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 683 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 08 януари 2018 - 08:45

Тук съм писал за соленоида. Надявам се си края на месеца да намеря мотивация да го сменя :) http://forums.mbclub...леноид-на-722.6
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни