Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скърцане от трансмисиятасвирене, което изчезва при натискане на педала на съединителя


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 06 ноември 2017 - 10:45

   Здравейте!
   Имам един шум от около година, който ме ядосва и колата свири, като москвич. Напоследък въпросният шум много се увеличи и ще трябва да предприемам някакви мерки. Шумът е по- скоро едно скърцане, все едно се жули метал в метал и когато натисна леееко съединителя, само да "убера луфта"  спира, точно все едно е лагера. Да, ама не е той. Смених един, пак скърцаше, сега правихме ремонт на мотора и сложих чисто нов- пак скърца. Майстора, който когато ми прави мотора ми каза, че имало някакъв лагер около демпфера (не  знам точно какво), който бил за смяна и би трябвало да го е сменил при сглобяването.

   Въпросът ми е- откъде другаде може да е това скърцане- дали има някой лагер по скоростите, в демпфера ли е проблема или?...
   Благодаря предварително!


  • 0

#2 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 06 ноември 2017 - 11:53

Да речем, че ти "скрибуца" като щурче лагера на първичния вал на кутията ... като натиснеш съединителя макар и леко - утихва ... Аз залагам на това, но имай в предвид, че такива шумове, хлопания и тракания трудно се локализират през нета - трябва си там на място - майстора да прецени ... "Мокрена" ли е колата ... в смисъл наводнявана ли е ... влизала ли е в дълбоки локви ... Моята се наводни два пъти и от тогава започна да скрибуца като твоята :beer


  • 0

#3 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 06 ноември 2017 - 12:30

Аз залагам на лагера в маховика :)

ПП: Може да смениш само лагера, ако маховика ти е здрав и в норми.


Този пост е редактиран от rado_penev: 06 ноември 2017 - 12:31

  • 0

#4 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 06 ноември 2017 - 13:38

Благодаря за бързите отговори!

На отговора на Бат Ламбо - точно така- като натисна лееееко съединителя спира да се чува, когато го пусна- започва пак. Колата не е мокрена, т.е. не е влизала в някакви дълбоки локви, за което не съм съвсем сигурен, предвид големината на дупките по българските пътища :blink

На отговора на Радо Пенев- не разбирам много, но преди няколко дни ремонтирах двигателя и майстора ми каза, че е сменил и лагера на маховика, сменен е и другият аксиален лагер с нови, няма как да е от тях.

Аз също мисля, че Бат Ламбо е прав за този лагер на първичният вал.


  • 0

#5 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 06 ноември 2017 - 15:48

Ами дали сме познали - ще се разбере за съжаление, чак като се смъкне кутията. Като дойде ред да смъкнеш кутията и подмениш лагера - непременно да споделиш тук резултата - да научим и останалите от какво е било :beer


  • 0

#6 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 06 ноември 2017 - 18:08

Разбира се, че ще споделя!

А бихте ли ме ориентирали скъп ли ще е ремонта? Трябва ли да се разглобява цялата скоростна кутия или се изважда само лагера?


  • 0

#7 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 13 ноември 2017 - 00:08

Щом е сменил и двата лагера не остава да е друго освен този на първичния вал.
В сервиза до нас взимат около 150лв за сваляне/качване и още толкова за смяната без цената на лагера. Ама като я отвориш не е лошо да смениш и синхронизатори и семерингите на вилките + втулките им.
  • 0

#8 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 14 ноември 2017 - 14:09

Продава ли се някакъв ремонтен комплект за тези скоростни кутии или се купуват отделно семеринги и втулки? Прегледах няколко сайта за авточасти, но не намерих подобни неща.
  • 0

#9 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 14 ноември 2017 - 16:19

Аз купувах отделно семеринги и втулки(не бяха скъпи). Не съм я отварял още, че да сменям някой синхронизатор(а и те са само оригинал и са скъпички).
  • 0

#10 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 28 февруари 2018 - 21:43

Към кого мога да се обърна в София за диагностика и ремонт?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни