Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ниво на маслото


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 mita6kiL

mita6kiL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 200 Kompressor 2003

Публикувано 22 октомври 2017 - 10:51

Здравейте, колата е W209 200 Kompressor с газ.
На около 3-4хил. км след смяната на маслото докато карах извънградско поиска да долея 1л. масло за да достигне максимално ниво. Викам ок, майстора беше сложил 5 литра а по каталог си иска 5.5л. Долях си и карах известно време градско. Преди да тръгна към Бургас пусках проверка и нивото беше ок. След това извънградско пускам проверка и пак иска 1 л. за да достигне максимално ниво.
Сега вече се притесних и се чудя откъде е проблема. На пръв поглед не тече, ауспуха си е черен, но не е мазен.
Кара се с 10w40.

Колата няма щека, пробвах с една универсална, но не влезе. Доверявам се на датчика единствено.
  • 0

#2 mita6kiL

mita6kiL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 200 Kompressor 2003

Публикувано 26 октомври 2017 - 11:08

Все още съм в чуденка откъде е проблема. Видях в скритото меню сутринта, че маслото е 4.9л. 

Компресора със собствено масло ли работи? Има ли шанс той да бърка маслото? 

 

Махнах кората и по нея няма следи от масло. Сега всеки път гледам дали е текло под нея и нищо. 


Този пост е редактиран от mita6kiL: 26 октомври 2017 - 11:09

  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2017 - 11:15

Компресора си има собствено масло. Иначе този датчик не е много точен. Иска си проверка със сервизна щека.


  • 0

#4 mita6kiL

mita6kiL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 200 Kompressor 2003

Публикувано 26 октомври 2017 - 14:21

На това и се надявам. Пробвах с една универсална щека, но не влезе. Уж из сайтовете(честно казано вече не вярвам на такива аматьорски търговски сайтове) пише, че е и за моя двигател, но не стана.

Ако някой знае такава която ще стане на този двигател ще се радвам да сподели за да си я закупя. 


Този пост е редактиран от mita6kiL: 26 октомври 2017 - 14:22

  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2017 - 15:43

Този мотор се кара с 5-40 принципно. Ако ти гори такова количество 10-40, или маслото е страшно менте, или си за ревизия на мотора.

Ауспухът ти трябва да е супер чист на газ.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 mita6kiL

mita6kiL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 200 Kompressor 2003

Публикувано 26 октомври 2017 - 16:31

Реших, че няма смисъл 14 годишна кола да я карам с 5-40 и затова сложих 10-40. 

Ще го сменя този уикенд и ако наистина е колкото казва датчика ще сложа 5-40 за да пробвам. 

Проверих в един сервиз дали имат сервизна щека, но нямат. 

В Силвер Старт ми казаха, че струва 75лв. и почти седмица доставка заради празници в Германия. 

 

Пробвах с такава щека и не стана: 

s-l1600.jpg

 

Мисля, че е тази, но ще трябва да чакам доста: 

s-l1600.jpg


  • 0

#7 mita6kiL

mita6kiL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 200 Kompressor 2003

Публикувано 30 октомври 2017 - 10:12

След смяна на маслото се установи липса на 1.5л. и то при едва малко над 4хил.км изминати. 

Двигателя не дава признаци за горене, върви си много добре, не прекъсва въобще, разхода е доста добър(10/100 извънграндско с постоянни 140км/ч), ауспуха не е мазен, свещите нямат нагар, вакум помпата и маркучите й са чисти.

 

Отворихме долната тръба на компресора и след бръкване отвътре с ръка доста капки масло останаха по пръстите. Това не би трябвало да е нормално, нали? Компресора наистина ли не бърка маслото на двигателя?


  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 октомври 2017 - 12:36

Клапан картерна вентилация как е?

Компресорът не пипа от маслото на двигателя, той си има 50-100 грама затворени в себе си, съвсем различно масло, за негова употреба.

За да има масло по въздушните пътища, но никъде другаде, ми прилича на пробита картерна вентилация. Вероятно има бая масло в кулера.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 mita6kiL

mita6kiL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 200 Kompressor 2003

Публикувано 31 октомври 2017 - 11:07

Тепърва ще го търсим къде е този клапан. Благодаря за предположенията.

Номер 145 ли е въпросния клапан? 

 

П.П Ако знаете за майстор в София който е на ти с тези коли ще се радвам да ме свържете. 

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  klapan.JPG   61,04K   20 Брой сваляния

Този пост е редактиран от mita6kiL: 31 октомври 2017 - 11:08

  • 0

#10 nazoo

nazoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes Benz CLK 200 KOMPRESSOR CABRIOLET 1.8 163 2004

Публикувано 25 януари 2018 - 20:01

Здравейте колеги! От вчера съм собственик на кабрио CLK 200 kompressor 1.8  163  2004год. Колата страшно ми допада, но не успях да проверя нивото на двигателното масло. Видях и прочетох по-късно, че модела е без щека, и че нивото се проверява чрез менюто. Може ли някой да помогне и обясни как става това. Благодаря предварително!


Този пост е редактиран от nazoo: 25 януари 2018 - 20:07

  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 25 януари 2018 - 20:59

Здравейте колеги! От вчера съм собственик на кабрио CLK 200 kompressor 1.8  163  2004год. Колата страшно ми допада, но не успях да проверя нивото на двигателното масло. Видях и прочетох по-късно, че модела е без щека, и че нивото се проверява чрез менюто. Може ли някой да помогне и обясни как става това. Благодаря предварително!

 

Има достатъчно клипчета в тубата.


  • 0

logo-600-1002.png


#12 nazoo

nazoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes Benz CLK 200 KOMPRESSOR CABRIOLET 1.8 163 2004

Публикувано 25 януари 2018 - 23:41

Едно рускинче в Тубата ми показа. Благодаря! Предстои ми смяна на маслото. Попрочетох това-онова, различни мнения. Total, Castrol, Mobil 1, в момента е с Castrol 5w40. Какво Ви е мнението за MB 229.5  5w40, подходящо ли е за този двигател, видях добри отзиви за него.


  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 26 януари 2018 - 08:52

Какво Ви е мнението за MB 229.5  5w40, подходящо ли е за този двигател, видях добри отзиви за него.

 

Това ти е маслото.


  • 0

logo-600-1002.png


#14 nazoo

nazoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes Benz CLK 200 KOMPRESSOR CABRIOLET 1.8 163 2004

Публикувано 26 януари 2018 - 09:36

Благодаря! Поръчвам го.


  • 0

#15 nazoo

nazoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes Benz CLK 200 KOMPRESSOR CABRIOLET 1.8 163 2004

Публикувано 05 февруари 2018 - 19:34

Здравейте! Прави ми впечатление, че и при топъл, и при студен двигател се налага да въртя 3-4 секунди, докато запали. Не припалва, просто пали след по дълго въртене отколкото колите, които съм карал до сега. Нормално ли е това? Исках да започна тема, но явно нямам право. Благодаря!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни