Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W212 E350 CDI 4x4 или E350 CDI Airmatic


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 kompressor_bg

kompressor_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 2006

Публикувано 19 октомври 2017 - 12:19

Здравейте колеги,

 

Приветствам коментари и/или дискусия за какво бихте предпочели между тези 2 Е-класета. Като цена са идентични.

Доколкото съм запознат, двигателя е същия, но просто на едната е вдигнат фабрично на 265 коня.

 

Заслужава ли си airmatic на нашите пътища (и като поддръжка)? Екстри като темпомат и т.н. дали въобще работят.

 

https://suchen.mobil...=AUTOMATIC_GEAR

 

https://suchen.mobil...action=parkItem

 


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2017 - 13:08

По-новата разбира се
Въздушното окачване е със скъпа поддръжка да, но и 4 матика също. Ако не си запален скиор ще ти трябва рядко, а ерматика ще го усещаш всеки ден.
Втората има и дистроник, доста готина екстра.
То и първата имала :), та даже и амг пакет.
Като цяло труден избор между тези две, но аз бих взел втората

Този пост е редактиран от drjivago: 19 октомври 2017 - 13:13

  • 0

#3 kompressor_bg

kompressor_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 2006

Публикувано 19 октомври 2017 - 14:17

Скиор не съм, но пък плажуващ - да, а това обдухване на седалките би било страшна екстра :)


  • 0

#4 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2017 - 16:16

Бърза справка за въздушно и 4х4 само че при 211, но цените не мисля че се различват с много. Това за 6 месеца и 7000км

Рециклаж компресор 150

Рециклаж предна възглавница 400

Рециклаж задна възглавница 350

Масла за дифове и раздатка около 150лв

 

п.с. Обдухването е приятно лятото, защото дори и с климатик кожата леко запарва, а с пуснато обдухване, не се осеща но няма потене. Доволен!


Този пост е редактиран от Bewolf: 19 октомври 2017 - 16:17

  • 0

#5 kompressor_bg

kompressor_bg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 2006

Публикувано 19 октомври 2017 - 18:05

Бърза справка за въздушно и 4х4 само че при 211, но цените не мисля че се различват с много. Това за 6 месеца и 7000км

Рециклаж компресор 150

Рециклаж предна възглавница 400

Рециклаж задна възглавница 350

Масла за дифове и раздатка около 150лв

 

п.с. Обдухването е приятно лятото, защото дори и с климатик кожата леко запарва, а с пуснато обдухване, не се осеща но няма потене. Доволен!

 

На колко км я взе колега ако не е тайна?


  • 0

#6 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 октомври 2017 - 18:06

308k по километраж около 500к по мое предположение.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#7 Lopols

Lopols

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 25 декември 2017 - 22:25

Колега, отностно 4х4 - надеждно ли е като Quatroto или създава проблеми, защото ако само масло се сменя аз проблем не виждам.../От Ауди идвам/ ..


  • 0

#8 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 декември 2017 - 22:50

Не мисля, че създава проблеми. Просто частите, които трябва да се сменят по окачването са по-скъпи и по-различни от на задно. Имаш си раздатка, която я има при вяска 4 по 4 система и при лоша подръжка и обстоятелства може да направи проблеми.

 

Само да знаеш, че не е толкова добре проходимо като куатрото, алгоритъма за задвижване е една идея по-зле. Въобще в дебел сняг или тежък офроуд никой мерцедес не може да се сравни с едно ауди куатро освен може би Г-класата.


Този пост е редактиран от vonko1988: 25 декември 2017 - 22:51

  • 0

#9 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 25 декември 2017 - 22:53

Освен ако не живееш някъде в планината за мен еър матика е много по-смислена екстра от 4 матика, за която да си плащаш малко по-скъпата подръжка. Е класата не е офроуд кола така или иначе.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни