Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E60 или W211Кой автомобил да избера?

W211 E60 W211 E60 BMW Mercedes

  • Please log in to reply
65 мнения по тази тема

#16 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 08 октомври 2017 - 13:07

Човече, карал ли си двата модела (с двигателите, които те интересуват)? Поне седял ли си зад волана и да натиснеш всички възможни бутони, които ще натиснеш в ежедневието?

 

Понеже, ако не си тук си заформяме една академично-просвещенска дискусия а-ла "Ганковото кафене".

 

Каквото и да ти напишем, като седнеш за пръв път в колата и ще я усетиш твоята ли е. Независимо, какво е изписано и препоръчано за нея. Оттам нататък можем да ти помогнем с двигател, година, екстри (ако избраницата ще е МБ, де).

 

И за да не помислиш, че те поучавам - аз си бях решил, че следващата ми кола ще е CLS shooting breake. Страшно ми харесва като външен вид. Това си го реших преди месеци и четох доста по въпроса. Познавам платформата, познавам двигателите.

Чак миналият уикенд седнах в нея и усещането беше "Мииииииииии, не. Не е моята кола." Даже не исках и да я карам.

 

По въпросите ти (а и за да допринеса към кафенето):

1 - коя от двете е с по-здрав двигател? Отг: Колегите са ти писали да конкретизираш, но ри 10+ годишни автомобили по важно е колко добре е поддържан конкретният екземпляр.
2 - коя вози по-добре от 2те - Отг: 211 с аърматик
3 - коя е по-добърият избор за градско шофиране (да понася добре трафик) :D Отг.: Автомат, независимо марката.
4 - разхода на гориво не е приоротет, но все пак, коя е по-икономична (зависи от мотора, да) Отг. колегите са ти писали да конкретизираш
5 - поддръжка - коя е по-евтина за поддържане (отново това не е приоритет Отг.: По-добре поддържаният екземпляр, независимо марката.


  • 3

#17 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2017 - 13:09

Към автора на темата. Не знам какъв е бюджета, но аз бих избирал твърдо 211 от последната година на производство с новата навигация или ф10. При последната комфорта е дооста по-добър и е доста натоварена с нови технилогии. И отново вечният въпрос, всичко зависи от конкретната бройка. Ако са читави, със сервизна история няма лош избор

Пп: докато съм писал Преторианеца го е формулирал доста по-добре. Подкрепям горното мнение

Този пост е редактиран от drjivago: 08 октомври 2017 - 13:12

  • 0

#18 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 08 октомври 2017 - 14:19

Понеже знам, че при подобни теми за автора е важно да прочете повече мнения от различни хора ще кажа моето, независимо, че се повтаря с някои по-горни мнения.
Външно E60 ми харесва много повече, хубава, съвременна, агресивна стойка. W211 не е лош, но е доста по-консервативен.
Вътре обаче E60 е абсолютен постняк, изобщо не ми допада, докато W211 е доста по-пипнат и дори лъха леко на лукс.
За шофиране за мен E60 е по-приятен - наистина директен автомобил, докато W211 имаш чувството, че някой друг го кара, което пак е въпрос на вкус.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 08 октомври 2017 - 14:21

  • 0

#19 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 октомври 2017 - 14:21

Доста съм се интересувал от е60. Аз бих го предпочел заради външния вид. 211-ката ми е ужасно грозна.

 

211-ката е може би една идея по-здрава и надеждна, особено ако е преди фейслифт.

 

е60 има по-спортно усещане. xDrive се намира по-лесно от 4 матика, ако това ти е желана екстра. е60 има по-бърз автоматик.

 

При е60 забравяш за бензиновите мотори, освен 3.0и. Другите са гробарници. 3.5и е много добър и върви, но колите са много скъпи с този двигател. Бензиновите осмаци на БМВ от това поколение са дроп-сърма.

 

3.0д ти е най-здравия мотор, но в България повечето са на баснословни километри.

 

И е60 забрави да го държиш на улицата. Ще замине до 2 седмици. Много лесно им порастват крачета :D


Този пост е редактиран от vonko1988: 08 октомври 2017 - 14:22

  • 0

#20 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 08 октомври 2017 - 14:27



211-ката е може би една идея по-здрава и надеждна, особено ако е преди фейслифт.


Обратното - фейслифтовите са по-надеждни.
  • 1

#21 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 октомври 2017 - 14:28

Обратното - фейслифтовите са по-надеждни.

Ми много е спорно.

 

Преди фейса си с по-здравата кутия. И мотора 320цди е по-здравия вариант. Имаш само едно СБЦ, което 80 процента ще е сменено по акция.


Този пост е редактиран от vonko1988: 08 октомври 2017 - 14:28

  • 0

#22 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 08 октомври 2017 - 14:31

Ми много е спорно.

Преди фейса си с по-здравата кутия. И мотора 320цди е по-здравия вариант. Имаш само едно СБЦ, което 80 процента ще е сменено по акция.

https://www.honestjo...opean-used-car/

А и е логично фейслифтовите да са по-надеждни - при тях са изчистени фабричните дефекти/детски болести.
  • 2

#23 Dexter

Dexter

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '10 W212 Е350 CDI

Публикувано 08 октомври 2017 - 14:46

Е60 535d е колата според мен


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • 0

#24 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 октомври 2017 - 16:09

Е това е страшен мотор, че си е и бегачка от всякъде. Барнеш ли я става почти М-ка. И все пак 535и още повече върви на копеле.

 

Обаче така и не разбрахме дали автора търси нещо да къса на пътя или само да се предвижва...


Този пост е редактиран от vonko1988: 08 октомври 2017 - 16:11

  • 0

#25 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 08 октомври 2017 - 16:31

Ми много е спорно.

 

Преди фейса си с по-здравата кутия. И мотора 320цди е по-здравия вариант. Имаш само едно СБЦ, което 80 процента ще е сменено по акция.

 

Aко визираш 5 степпената кутия, и на фейслифта се слага. Особеното е че върви само с 4 матика. 


  • 0

#26 Dexter

Dexter

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '10 W212 Е350 CDI

Публикувано 08 октомври 2017 - 20:33

Е това е страшен мотор, че си е и бегачка от всякъде. Барнеш ли я става почти М-ка. И все пак 535и още повече върви на копеле.

Обаче така и не разбрахме дали автора търси нещо да къса на пътя или само да се предвижва...

535и е много ненадежден мотор, водна помпа и инжектори са си направо консумативи...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • 0

#27 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 октомври 2017 - 20:49

535и е много ненадежден мотор, водна помпа и инжектори са си направо консумативи...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Ами водната помпа е консуматив на всички БМВ-та и от това и предното поколение, че и по-предното. Правят ги пластмасови :)  На старата ми е36-ца също беше консуматив, но за 5 години съм я сменял веднъж с термостата. Не съм сигурен каква е на 535д, но трябва да е подобна като на 535и.

 

Под инжектори ако разбираш дюзи...не съм съгласен. Дюзите на 535и по ясен спомен са като на 530. Голямата разлика между двата мотора е турбото. Може и да греша.

 

Но не мисля, че мотора е по-чуплив от 535д, който също си има доста детски болести изчистени в 40д мотора чак. Като подръжка и ремонти са сходни. 535и обаче ще бъде на по-малко километри. Харчи повече, обаче върви и повече. 535и е много добър мотор, цените на тези автомобили се различават много от цените на 530д и дори 535д :)


Този пост е редактиран от vonko1988: 08 октомври 2017 - 20:49

  • 0

#28 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 октомври 2017 - 20:52

Човече, карал ли си двата модела (с двигателите, които те интересуват)? Поне седял ли си зад волана и да натиснеш всички възможни бутони, които ще натиснеш в ежедневието?

 

Понеже, ако не си тук си заформяме една академично-просвещенска дискусия а-ла "Ганковото кафене".

 

Каквото и да ти напишем, като седнеш за пръв път в колата и ще я усетиш твоята ли е. Независимо, какво е изписано и препоръчано за нея. Оттам нататък можем да ти помогнем с двигател, година, екстри (ако избраницата ще е МБ, де).

 

И за да не помислиш, че те поучавам - аз си бях решил, че следващата ми кола ще е CLS shooting breake. Страшно ми харесва като външен вид. Това си го реших преди месеци и четох доста по въпроса. Познавам платформата, познавам двигателите.

Чак миналият уикенд седнах в нея и усещането беше "Мииииииииии, не. Не е моята кола." Даже не исках и да я карам.

 

По въпросите ти (а и за да допринеса към кафенето):

1 - коя от двете е с по-здрав двигател? Отг: Колегите са ти писали да конкретизираш, но ри 10+ годишни автомобили по важно е колко добре е поддържан конкретният екземпляр.
2 - коя вози по-добре от 2те - Отг: 211 с аърматик
3 - коя е по-добърият избор за градско шофиране (да понася добре трафик) :D Отг.: Автомат, независимо марката.
4 - разхода на гориво не е приоротет, но все пак, коя е по-икономична (зависи от мотора, да) Отг. колегите са ти писали да конкретизираш
5 - поддръжка - коя е по-евтина за поддържане (отново това не е приоритет Отг.: По-добре поддържаният екземпляр, независимо марката.

 

Според мен не си харесал ЦЛС-а защото интериора му е като на 212-ката :) Едва ли ти се дава една торба пари и да гледаш същия интериор.


  • 0

#29 Dexter

Dexter

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    '10 W212 Е350 CDI

Публикувано 08 октомври 2017 - 20:56

N54 е супер за тунинг, N55 е по-надеждния от двата, а M57 в 535д е светлинни години като разход и поддръжка по-добър от бензинките. Но да не задълбаваме, в БМВ форума има достатъчно писано по въпроса.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • 0

#30 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 08 октомври 2017 - 21:23

Много е странно как при БМВ дизелите като цяло са по-здрави и надеждни от бензините поне в периода от 2004-2011 година.

 

При мерцедес дизелите са ОК, просто бензините са по-надеждни както е нормално да бъде за по-прости агрегати.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: W211 E60, W211, E60, BMW, Mercedes

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни