Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes CLK C208 - 1998 год. 136hp охладителна система


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#16 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2017 - 12:47

А можеш ли при загрял мотор да стиснеш маркучите на антифриза или са толкова надути ,че не можеш и стоят като пред пръсване?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#17 Ivan9310

Ivan9310

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CLK 200 - C208

Публикувано 12 октомври 2017 - 12:49

Ако колата ти е с виско ,то е захванато на ос (перката стои пред мотора) и мотора я върти, демек върти се мотора ,върти се и перката (когато виското е зацепило) ,когато мотора не се върти ,перката с виското също няма как да се върти. За да разбереш дали виското ти работи ,трябва при загрял мотор ,перката да се върти бързо (да не можеш да я спреш с ръка) и да бучи (силен въздушен поток). Запомни ,че перката се върти и когато не е захапало виското ,но от инерцията на мотора! 

Благодаря ти отново! На следващото излизане като загрее ще проверя дали мога да спра перката, но до колкото видях последния път тя се върти бавно (според мен).


  • 0

#18 Ivan9310

Ivan9310

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CLK 200 - C208

Публикувано 12 октомври 2017 - 12:50

А можеш ли при загрял мотор да стиснеш маркучите на антифриза или са толкова надути ,че не можеш и стоят като пред пръсване?

Ако съм карал извънградско и ми държи 80-82 градуса мога да ги стисна, но вляза ли градско и като качи малко под 100 стават много твърди и са пред пръсване както казваш (водната пома е сменена скоро).


  • 0

#19 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2017 - 12:53

Надуването на маркучите може да е от гарнитура на главата или самата глава (вкарва компресия в охладителната система) Общо взето ,това е най-лошия вариант. Но все пак пробвай първо дали ти работи виското...


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#20 Ivan9310

Ivan9310

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CLK 200 - C208

Публикувано 12 октомври 2017 - 13:02

Надуването на маркучите може да е от гарнитура на главата или самата глава (вкарва компресия в охладителната система) Общо взето ,това е най-лошия вариант. Но все пак пробвай първо дали ти работи виското...

100% е виското сега ще го пробвам. Не е нормално перката на загрял двигател да се върти толкова бавно и то като вляза на светофари вече тотално започва да загрява, защото няма естествен въздушен поток, който да оглажда радиатора. Надуването на маркучите възможно ли е да е от високата температура или е задължително глава или гарнитура?


  • 0

#21 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 12 октомври 2017 - 13:29

Ако виското не ти работи, в градски условия ще ти се повишава температурата и съответно ще надува повече и маркучите.
За проверката на виското вземи един вестник, навиваш на руло и пробваш да го спреш, докато колата работи, на загрял двигател. Ако спреш перката, то тогава отиваш до магазина в който ползваш отстъпки и купуваш ново виско - марково. ( също така и нова капачка )


  • 0

#22 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 12 октомври 2017 - 14:59

Това с вестника работи безотказно, внимавай да не си откъснеш пръстите обаче.


  • 0

#23 Ivan9310

Ivan9310

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CLK 200 - C208

Публикувано 12 октомври 2017 - 15:46

Вестник от 4-5 страници на руло спря вентилатора за около 3-4 секунди от момента на допир.... Аз го виждах, че едвам се върти.... Утре ще ходя да сменям виското


Благодаря още веднъж на всички за съветите!


  • 0

#24 Ivan9310

Ivan9310

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Мерцедес CLK 200 - C208

Публикувано 16 октомври 2017 - 18:05

Смених виското и всичко се оправи.... Благодаря много на всички отново!

Днес си полирах и фаровете, малко играчка, но си заслужаваше. :)


  • 0

#25 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 октомври 2017 - 21:18

Честито


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#26 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2019 - 20:47

Смених виското и всичко се оправи.... Благодаря много на всички отново!
Днес си полирах и фаровете, малко играчка, но си заслужаваше. :)


Този пост е редактиран от aladin: 23 септември 2019 - 20:47

  • 0

855712_2.png


#27 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2019 - 18:44

Не е излязла редакцията на горният пост, ако може някой мод да обедини мненият. Колко пари намери високото?
  • 0

855712_2.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни