А можеш ли при загрял мотор да стиснеш маркучите на антифриза или са толкова надути ,че не можеш и стоят като пред пръсване?
Mercedes CLK C208 - 1998 год. 136hp охладителна система
Започната от Ivan9310, 07 окт 2017 - 07:26:14
26 мнения по тази тема
#16
Публикувано 12 октомври 2017 - 12:47
NO PAIN - NO GAIN!
#17
Публикувано 12 октомври 2017 - 12:49
Ако колата ти е с виско ,то е захванато на ос (перката стои пред мотора) и мотора я върти, демек върти се мотора ,върти се и перката (когато виското е зацепило) ,когато мотора не се върти ,перката с виското също няма как да се върти. За да разбереш дали виското ти работи ,трябва при загрял мотор ,перката да се върти бързо (да не можеш да я спреш с ръка) и да бучи (силен въздушен поток). Запомни ,че перката се върти и когато не е захапало виското ,но от инерцията на мотора!
Благодаря ти отново! На следващото излизане като загрее ще проверя дали мога да спра перката, но до колкото видях последния път тя се върти бавно (според мен).
#18
Публикувано 12 октомври 2017 - 12:50
А можеш ли при загрял мотор да стиснеш маркучите на антифриза или са толкова надути ,че не можеш и стоят като пред пръсване?
Ако съм карал извънградско и ми държи 80-82 градуса мога да ги стисна, но вляза ли градско и като качи малко под 100 стават много твърди и са пред пръсване както казваш (водната пома е сменена скоро).
#19
Публикувано 12 октомври 2017 - 12:53
Надуването на маркучите може да е от гарнитура на главата или самата глава (вкарва компресия в охладителната система) Общо взето ,това е най-лошия вариант. Но все пак пробвай първо дали ти работи виското...
NO PAIN - NO GAIN!
#20
Публикувано 12 октомври 2017 - 13:02
Надуването на маркучите може да е от гарнитура на главата или самата глава (вкарва компресия в охладителната система) Общо взето ,това е най-лошия вариант. Но все пак пробвай първо дали ти работи виското...
100% е виското сега ще го пробвам. Не е нормално перката на загрял двигател да се върти толкова бавно и то като вляза на светофари вече тотално започва да загрява, защото няма естествен въздушен поток, който да оглажда радиатора. Надуването на маркучите възможно ли е да е от високата температура или е задължително глава или гарнитура?
#21
Публикувано 12 октомври 2017 - 13:29
Ако виското не ти работи, в градски условия ще ти се повишава температурата и съответно ще надува повече и маркучите.
За проверката на виското вземи един вестник, навиваш на руло и пробваш да го спреш, докато колата работи, на загрял двигател. Ако спреш перката, то тогава отиваш до магазина в който ползваш отстъпки и купуваш ново виско - марково. ( също така и нова капачка )
#22
Публикувано 12 октомври 2017 - 14:59
Това с вестника работи безотказно, внимавай да не си откъснеш пръстите обаче.
#23
Публикувано 12 октомври 2017 - 15:46
Вестник от 4-5 страници на руло спря вентилатора за около 3-4 секунди от момента на допир.... Аз го виждах, че едвам се върти.... Утре ще ходя да сменям виското
Благодаря още веднъж на всички за съветите!
#24
Публикувано 16 октомври 2017 - 18:05
Смених виското и всичко се оправи.... Благодаря много на всички отново!
Днес си полирах и фаровете, малко играчка, но си заслужаваше.
#25
Публикувано 16 октомври 2017 - 21:18
Честито
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни