Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скъсан болт / пренастройка ел. стъкала


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 _mb_

_mb_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 86 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:Mercedes-Benz
    Метафизика
    Борба
    Бокс
  • Автомобил:
    w202 M111.921 kW90 \1993г.
    w210 M113.940 kW205 \2002г.

Публикувано 15 септември 2017 - 16:39

Здравейте колеги, 

сполетяха ме беди на куп. Купих джанти за зимните гуми, но болтовете ми не станаха и купих нови болтове. Скъсах един от тях на предна лява. Бях на шпилкар влезе на криво и нощо не стана. - дерт 1

Въпрос : Как да се справя с този проблем - 1/3 болт в резбата ?   ; Колко опасно е от 1 до 10 карането с 4 болта ? 

Бях при майстор, каза, че такива се заварявали и се развивали лесно. Преди да заварим изключих акумулатора. След като заварихме заварката се скъсаи "дерт 1" си остана. След като запалих колата светна лампа на ABS- минута по-късно угасна. - дерт 2  

Въпрос: Защо светнаха тези чекове ? от нагряването на електрожена ??? Щом са загаснали това ОК ли е или....... ?

Като се прибрах у дома свалих стъклата и не можах да ги вдигна. След 5 пъти отключване, заключване, контакт се вдигнаха, но не както преди! Явно бутона има 2 позиции за нагоре и 2 за надолу. при втора позиция сваля напълно и качва напълно, но вече НЕ. - дерт 3

Въпрос : Как да "науча" бутоните да бачкат както преди ? Всеки път ли като разкача акумулатора ще имама аналогични проблеми  ?

 

Моля Ви пишете ми на какво Ви е научил Вашият опит!

 

 


  • 0

#2 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 септември 2017 - 18:29

Скъсан болт най лесно е със заварка.Но вече са заварили болта към резбата с електрожена.Сега остава разпробиване и нова резба.Ако е майстор само ще прокара медчика по старата резба.лошо е да караш с 4 болта.
Ако не сте опитали така:Махни диска и виж колко се подава болта.Тогава опитай да го завариш и да го развиеш.

Другото
Като махнеш акумулатора винаги ще става така.
Обучаване:палиш колата,държиш зя предните джамове копчетата до цялото им смъкване.После държиш копчетата до цялото им вдигане.

Abs :палиш колата,въртиш до пълен ляв после до пълен десен и връщаш в изправено положение.

Късмет с болта

Този пост е редактиран от sport: 15 септември 2017 - 18:40

  • 2

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 септември 2017 - 19:15

Много правилно ти е обяснил Спорт.Да се удари точен "център".Да се пробива на бавни обороти със свредло 2мм.по-малко от диаметъра на болта.След това да се опита с подходяща тънка отвертка или острие да се отлюспят остатъците от болта.Ако не става може да се набие обратен медчик.Трябва някой да си поиграе и ще се получи.
На мен със заварка ми бяха изкарали секретен болт с липсващ секрет.
  • 1

#4 Speedo

Speedo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W208 200kompressor
    W210 m112.941

Публикувано 16 септември 2017 - 02:25

Смени главината с нова или твора ръка. Лагера е 54лева, един болт е 3лева а труда 30лева. Така ще стане сигурно, бързо, лесно, евтино. Уверявам те, ще си изгубиш времето опитвайки да разпробиеш болта след като сте го заварявали. Ако караш с 4 болта ще ти спрат колата от движение ако те хванат.

Този пост е редактиран от Speedo: 16 септември 2017 - 02:31

  • 1

#5 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 16 септември 2017 - 07:27

...Купих джанти за зимните гуми, но болтовете ми не станаха и купих нови болтове. Скъсах един от тях на предна лява....
... Колко опасно е от 1 до 10 карането с 4 болта ?...

Моля Ви пишете ми на какво Ви е научил Вашият опит!


Дали с разпробиване или със смяна на главина ще излезеш от ситуацията.
По другия ти въпрос: Аз не бих карал с 4 болта. Помисли и върху това от къде и какви болтове си взел, защото не би трябвало да се късат лесно.



Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#6 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 16 септември 2017 - 23:46

Обучаване на прозорци:

1. Влизаш в колата и всички врати трябва да са затворени.

2. Ключа в положение 1 / на таблото свети само SRS / и в никакъв случай пълен контакт и двигателя не е запален.

3. Няма значение реда на обучение кой прозорец след кой ще е.

       Пускаш стъклото надолу като държиш копчето на първо положение. Задържаш го натиснато. Ще чуеш едно тихичко "цък" във вратата. Същото в положение нагоре. Задържаш, докато чуеш същото "цък". Тази процедура с всички прозорци.

4. Ако имаш люк с него се прави същата процедура и в двете посоки на отваряне. Разликата е, че "цък" тук няма да чуеш, а просто трябва да държиш копчето около 5 секунди, но не по-малко.

5. Връщаш ключа в положение 0 и си готов.

Ако нещо не си направил както трябва няма да проработят и просто повтори процедурата отново.

Успех!


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#7 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 17 септември 2017 - 06:28

На всичките ми коли до сега са се обучавали успешно и на запален двигател, не ми се вярва само при W210 да е различно.
  • 1

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 септември 2017 - 06:40

Става на запален двигател.Другото е точно така.
  • 1

#9 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 септември 2017 - 06:38

Здравейте колеги, 

сполетяха ме беди на куп. Купих джанти за зимните гуми, но болтовете ми не станаха и купих нови болтове. Скъсах един от тях на предна лява. Бях на шпилкар влезе на криво и нощо не стана. - дерт 1

Въпрос : Как да се справя с този проблем - 1/3 болт в резбата ?   ; Колко опасно е от 1 до 10 карането с 4 болта ? 

Бях при майстор, каза, че такива се заварявали и се развивали лесно. Преди да заварим изключих акумулатора. След като заварихме заварката се скъсаи "дерт 1" си остана. След като запалих колата светна лампа на ABS- минута по-късно угасна. - дерт 2  

Въпрос: Защо светнаха тези чекове ? от нагряването на електрожена ??? Щом са загаснали това ОК ли е или....... ?

Като се прибрах у дома свалих стъклата и не можах да ги вдигна. След 5 пъти отключване, заключване, контакт се вдигнаха, но не както преди! Явно бутона има 2 позиции за нагоре и 2 за надолу. при втора позиция сваля напълно и качва напълно, но вече НЕ. - дерт 3

Въпрос : Как да "науча" бутоните да бачкат както преди ? Всеки път ли като разкача акумулатора ще имама аналогични проблеми  ?

 

Моля Ви пишете ми на какво Ви е научил Вашият опит!

За скъсан болт на главина има решение което на мен са правили:

Разглобяваш всичко и сваляш главината,на настолна бормашина с ниски обороти отнемаш сърцевината на скъсания болт с възможно най-малката бургия.Ако болта наистина е заварен или замазал резбата пак има решение,пробиваш с 12-ка и напрактика нямаш резба,но трябва да е много точно.Тук трябва да се занимава стругар или човек който знае какво се прави.Пробива се с 13  и се нарязва резба за болт М14 Х1.5. W202 иW210 са с болтове М12Х1.5 ,а W140 и W211 и по новите модели са с М14Х1.5 .Главината и отвора на диска позволяват такава интервенция без да се наруши констуктивната им специфичност.


  • 1
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#10 Speedo

Speedo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W208 200kompressor
    W210 m112.941

Публикувано 18 септември 2017 - 20:34

Стъклата се програмират и много по-лесно. Джама е вдигнат. Натискаш копчето за нагоре на първо положение, държиш копчето,чуваш "цък" натискаш и задържаш малко на второ положение и е готово. Ако си баси големия специалист може да ги програмираш 4те заедно за 2секунди и 43стотни. Аз даже го правя в движение защото като запаля цигара искам да си отворя джама и тогава се усещам, че е загубил настройката.
Искам да отбележа, че в написаното съм вложил хумор, не се шегувам.

Този пост е редактиран от Speedo: 18 септември 2017 - 20:43

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни