Ремонт глава.
Започната от Shady, 30 авг 2017 - 09:28:30
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 август 2017 - 09:28
Здравейте, колеги,
От 2 дни CLK - то почна да ми харчи много вода... видях, че леко е пръснало през капачката на разширителния съд, смених я и днес пак. Според мен гарнитурата е здала багажа. Не меша маслото с водата, което е донякъде добре, ама губи много! Колата е 200 компресор 192 коня 99 г. (преди фейса). Въпросът ми е към кой да се обърна за ремонта, понеже майстора, при който ходя не смее да се занимава с мерцедес
Благодаря Ви предварително!
От 2 дни CLK - то почна да ми харчи много вода... видях, че леко е пръснало през капачката на разширителния съд, смених я и днес пак. Според мен гарнитурата е здала багажа. Не меша маслото с водата, което е донякъде добре, ама губи много! Колата е 200 компресор 192 коня 99 г. (преди фейса). Въпросът ми е към кой да се обърна за ремонта, понеже майстора, при който ходя не смее да се занимава с мерцедес
Благодаря Ви предварително!
#2
Публикувано 30 август 2017 - 10:27
Газифицирана ли е?
#3
Публикувано 30 август 2017 - 10:38
Газифицирана ли е?
Да!
#4
Публикувано 30 август 2017 - 11:51
Преди да отваряте двигателя иди при газаджиите си (или при някой друг, на когото имаш доверие), за да ти проверят маркучите и свръзките на газовата.
#5
Публикувано 30 август 2017 - 11:58
Ок, благодаря за съвета. Ако не е от това? Към кой мога да се обърна или по-точно, кой ще ми свърши работа в София?
#6
Публикувано 30 август 2017 - 12:13
Първо погледни, дали не е ТОВА - с бързо и евтино решение.
Ако имаш къде да качиш колата можеш да погледнеш сам, дали някой маркуч или свръзка не изпускат.
Само внимателно като сваляш корите, за да не се попариш, ако наистина тече много.
#7
Публикувано 30 август 2017 - 13:40
Качих колата и не видях течове... маркучите са издули, за това мисля, че е гарнитурата на главата.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни