Здравеите.От няколко месеца обмислям покупката на Мерцедес E класа 2003-2005год бензинов агрегат.Трудно се намират а и бюджетът не е толкова голям за феислифт примерно.По принцип карам около 7000-8000км на година като половината извънградско.Имам служебна кола която ползвам като лична така че не ми се налага да шофирам из Софииските задръствания.Изчетох където намерих тук за бензиновите агрегати.Намерих една кола която ми хареса визуално като цяло.Няма нищо фрапиращо като забележки.Доста е запазена и вътре.Това че не е със кожа не ме притеснява.Не държа и толкова да е със доста екстри.Цветът също не е проблем.Разходът не ме притеснява газова не съм слагал никога макар да съм сменил 7-8 коли и то все бензин.Спокоен шофьор съм и не си падам по рискови изпреварвания и високи скорости.Просто търся комфортно и спокоино возило.Не ме притеснява обслужване и подръжка.Пиша тук понеже има възможност някои да я гледал тази кола или да каже 2-3 думи за този мотор.Благодаря предварително и поздрави...https://www.mobile.b...78&slink=4hj9ms.
Мнение и съвет за конкретна обява.
Започната от valio 323, 29 авг 2017 - 18:58:40
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 август 2017 - 18:58
#2
Публикувано 30 август 2017 - 09:41
Здравей колега, изглежда прилично на снимки и все пак този мотор не знам дали е най-правилния избор, освен това ако не броим подгрева на седалки тази кола е гола като пушка. За тези пари може да намериш и по-добра, ако не на родния пазар то в Германия или дори Италия. Иначе има леки луфтове отпред, единия фар е малко по-матирал от другия, салона е пресно изпран. Същия разход и по-приятен вървеж ще получиш от 320 бензин, освен това е по-масов мотор ще ти е по-лесно всяко едно отношение дори и продажбата после, хората масово избягват този двигател.
#3
Публикувано 30 август 2017 - 10:25
Здрасти колега, първо поздравления за разумните изисквания.
Този двигател според мен е недоразумение - даже и на Ц класа е спънат. Не съм го карал, но 211ка с 320 двигател, 4матик и 4 човека вътре ми беше адски мудна при натискане на газта.
Ако обаче търсиш бензин, за да те закара комфортно и спокойно от точка А до точка Б, мисля ще е чудесен за теб. А и ще имаш плавната работа на V6. Иначе и Е500 няма да те събори с тези 8000 км на година.
Единствено ми направи впечатление, че цифрите на багажника са залепени накриво. Съдейки по нивото на екстри и двигателя бих й повярвал за километрите. Според мен, и предният собственик я е ползвал по същото предназначение, което и ти планираш - втори автомобил за редки, спокойни, дълги пътувания.
#4
Публикувано 30 август 2017 - 12:09
Двигателя е доста муден. Буквално няма да може да изпревариш нищо спокойно на път без две платна в посока. По мое мнение мотора се мъчи на това купе. Коли от класа и теглото на е-класата си искат минимум шест цилиндъра.
Предвид стила ти на каране 320 бензин е твоя мотор.
За салона - разбиам, че не държиш на кожа, но имал ли си платнян салон с такъв цвят? Ами един приятел има на цедката такъв, не знам от материята на мерцедес или друго, ама малко пръски от кафе така и не излязоха с каквото и да го чисти, то не бяха пранета не бяха чудесии и още се забелязва като се вгледаш.
Според мен за твоя пробег оптималния ти вариант е Е500, но там и цената е друга. И мисля, че повечето такива са на въздушно окачване, а може би искаш да избегнеш този разход. И цената е доста повече.
Та може би оптималния вариант за теб е е320, здрав като чук, върви ОК и гледай поне да има подгрев на седалките. Също хвърли едно ОК на СБЦ-то дали е сменяно и колко натискания остават, че там трябва да имаш едни 1500лв заделени.
#5
Публикувано 30 август 2017 - 12:22
Toва е 6 цил. мотор
Колата изглежда много приятно.
Напълно споделям мнението на Praetorian.
Ако не държиш наистина на екстри, то има шанс тази кола да е истинска бройка, а не Франкенщайн.
Не съм сигурен до колко Е500 е колата, която искаш да имаш. Аз лично бих пропуснал тези намеци
320 бензин също е хубав мотор, както казват колегите.
Аз лично... не съм сигурен, че бих гледал 240. Върви си нормално, има достатъчно Nm, за да пътуваш спокойно.
Не е пъргава, но на ритник изпреварва нормално.
Моментът с продажбата наистина ще е по-труден. Но все ще се отървеш от нея. Все пак не плащаш сериозни пари за колата.
#6
Публикувано 30 август 2017 - 12:27
Toва е 6 цил. мотор
Вярно сега видях
#7
Публикувано 30 август 2017 - 13:20
Колата на снимки изглежда чудесно. Салонът, че е пран може да е само плюс, най-малкото няма да го прави новият собственик.
Близо 180 к.с. кола, как я виждате мудна и бавна...не знам
#8
Публикувано 30 август 2017 - 13:28
Ами 180 к.с. са доста за малка кола, но говорим за кола над 1600кг, аз също съм с 320 4матик и мога да потвърдя, че се придвижва добре, изпреварва нормално, но не е бегачка. Е500 е друга бира, но всичко е повече като разходи.
При Е500 няма пружина, само на въздух са.
#9
Публикувано 30 август 2017 - 13:32
Ами 180 к.с. са доста за малка кола, но говорим за кола над 1600кг, аз също съм с 320 4матик и мога да потвърдя, че се придвижва добре, изпреварва нормално, но не е бегачка. Е500 е друга бира, но всичко е повече като разходи.
При Е500 няма пружина, само на въздух са.
Това, за Е500 не го знаех. Съгласен, че е прекалена за нуждите на колегата.
#10
Публикувано 30 август 2017 - 13:33
Ами не, не са никак малко, при условие, че човекът е описал стила си на употреба и не търси бегачка...
180 к.с. са повече от поне 70%, от колите в движение по пътищата.
#11
Публикувано 30 август 2017 - 13:44
Проблема не е в тези 177 коня, на хартия всичко е супер но този мотор е МНОООГО тромав, за да върви трябва да го вкараш в обороти и пак може да те изненада неприятно в някои ситуации. Карал съм този мотор на CLK w209 и никак не ми хареса, там поне можеше да се цедят обороти понеже беше с ръчни скорости, тук с още 200кг отгоре и 5 степенния автоматик, нещата ще са доста неприятни.
#12
Публикувано 30 август 2017 - 13:55
Проблема не е в тези 177 коня, на хартия всичко е супер но този мотор е МНОООГО тромав, за да върви трябва да го вкараш в обороти и пак може да те изненада неприятно в някои ситуации.
Това е проблема с повечето атмосферни мотори на мерцедес, които не са V8, а и не само мерцедес. Имаш силата чак като вкараш оборотите. От колите които съм усещал, 500 е най-слабия атмосферен мотор, който се усеща да има сила от началото, поне на по-голяма и тежка кола.
#13
Публикувано 30 август 2017 - 15:06
Това 2.6 не ядеше ли масло като разпрано? Вчера се возих в едно Е220cdi такси, върви приятно според мен ако намериш читаво такова е по разумният избор(данък, застраховки, обслужване), проблем е пробега и най вероятно бройки под 300к едва ли се продават.
#14
Публикувано 30 август 2017 - 15:13
Това 2.6 не ядеше ли масло като разпрано? Вчера се возих в едно Е220cdi такси, върви приятно според мен ако намериш читаво такова е по разумният избор(данък, застраховки, обслужване), проблем е пробега и най вероятно бройки под 300к едва ли се продават.
Много хора не харесват дизела, според мен правилно се е насочил колегата към бензинка особено за толкова малко километри на година... Друга подробност е че SBC модула който тук го има а при фейслифт НЕ, дори когато не се кара колата си прави работни цикли и може да се окаже за смяна а не е много евтин и приятен ремонт (с нов модул най-малко 650-800 евро). Ако трябва да съм честен дори Е200 Компресор е по-приятен избор със своите 184к.с. и доста по-продаваем после, освен това е мотор който също има шанс да се намери на прилични километри и състояние.
#15
Публикувано 30 август 2017 - 15:39
Много хора не харесват дизела, според мен правилно се е насочил колегата към бензинка особено за толкова малко километри на година... Друга подробност е че SBC модула който тук го има а при фейслифт НЕ, дори когато не се кара колата си прави работни цикли и може да се окаже за смяна а не е много евтин и приятен ремонт (с нов модул най-малко 650-800 евро). Ако трябва да съм честен дори Е200 Компресор е по-приятен избор със своите 184к.с. и доста по-продаваем после, освен това е мотор който също има шанс да се намери на прилични километри и състояние.
Естествено, че е по приятен...компресора си е компресор. Май не се разбираме правилно, но с писането е така.
Ще го изкарате, че едвам се кара тоя мотор, което категорично не е така!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни