Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Мнение и съвет за конкретна обява.


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#1 valio 323

valio 323

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мазда

Публикувано 29 август 2017 - 18:58

Здравеите.От няколко месеца обмислям покупката на Мерцедес E класа 2003-2005год бензинов агрегат.Трудно се намират а и бюджетът не е толкова голям за феислифт примерно.По принцип карам около 7000-8000км на година като половината извънградско.Имам служебна кола която ползвам като лична така че не ми се налага да шофирам из Софииските задръствания.Изчетох където намерих тук  за бензиновите агрегати.Намерих една кола която ми хареса визуално като цяло.Няма нищо фрапиращо като забележки.Доста е запазена и вътре.Това че не е със кожа не ме притеснява.Не държа и толкова да е със доста екстри.Цветът също не е проблем.Разходът не ме притеснява газова не съм слагал никога макар да съм сменил 7-8 коли и то все бензин.Спокоен шофьор съм и не си падам по рискови изпреварвания и високи скорости.Просто търся комфортно и спокоино возило.Не ме притеснява обслужване и подръжка.Пиша тук понеже има възможност някои да я гледал тази кола или да каже 2-3 думи за този мотор.Благодаря предварително и поздрави...https://www.mobile.b...78&slink=4hj9ms.


  • 0

#2 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 30 август 2017 - 09:41

Здравей колега, изглежда прилично на снимки и все пак този мотор не знам дали е най-правилния избор, освен това ако не броим подгрева на седалки тази кола е гола като пушка. За тези пари може да намериш и по-добра, ако не на родния пазар то в Германия или дори Италия. Иначе има леки луфтове отпред, единия фар е малко по-матирал от другия, салона е пресно изпран. Същия разход и по-приятен вървеж ще получиш от 320 бензин, освен това е по-масов мотор ще ти е по-лесно всяко едно отношение дори и продажбата после, хората масово избягват този двигател.


  • 0


#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 30 август 2017 - 10:25

Здрасти колега, първо поздравления за разумните изисквания.

 

Този двигател според мен е недоразумение - даже и на Ц класа е спънат. Не съм го карал, но 211ка с 320 двигател, 4матик и 4 човека вътре ми беше адски мудна при натискане на газта.

Ако обаче търсиш бензин, за да те закара комфортно и спокойно от точка А до точка Б, мисля ще е чудесен за теб. А и ще имаш плавната работа на V6. Иначе и Е500 няма да те събори с тези 8000 км на година.

 

Единствено ми направи впечатление, че цифрите на багажника са залепени накриво. Съдейки по нивото на екстри и двигателя бих й повярвал за километрите. Според мен, и предният собственик я е ползвал по същото предназначение, което и ти планираш - втори автомобил за редки, спокойни, дълги пътувания.


  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 август 2017 - 12:09

Двигателя е доста муден. Буквално няма да може да изпревариш нищо спокойно на път без две платна в посока. По мое мнение мотора се мъчи на това купе. Коли от класа и теглото на е-класата си искат минимум шест цилиндъра.

Предвид стила ти на каране 320 бензин е твоя мотор.

 

За салона - разбиам, че не държиш на кожа, но имал ли си платнян салон с такъв цвят? Ами един приятел има на цедката такъв, не знам от материята на мерцедес или друго, ама малко пръски от кафе така и не излязоха с каквото и да го чисти, то не бяха пранета не бяха чудесии и още се забелязва като се вгледаш.

 

Според мен за твоя пробег оптималния ти вариант е Е500, но там и цената е друга. И мисля, че повечето такива са на въздушно окачване, а може би искаш да избегнеш този разход. И цената е доста повече.

 

Та може би оптималния вариант за теб е е320, здрав като чук, върви ОК и гледай поне да има подгрев на седалките. Също хвърли едно ОК на СБЦ-то дали е сменяно и колко натискания остават, че там трябва да имаш едни 1500лв заделени.


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2017 - 12:22

Toва е 6 цил. мотор ;)

Колата изглежда много приятно.

Напълно споделям мнението на Praetorian.

Ако не държиш наистина на екстри, то има шанс тази кола да е истинска бройка, а не Франкенщайн.

 

Не съм сигурен до колко Е500 е колата, която искаш да имаш. Аз лично бих пропуснал тези намеци ;)

320 бензин също е хубав мотор, както казват колегите.

 

Аз лично... не съм сигурен, че бих гледал 240. Върви си нормално, има достатъчно Nm, за да пътуваш спокойно.

Не е пъргава, но на ритник изпреварва нормално.

Моментът с продажбата наистина ще е по-труден. Но все ще се отървеш от нея. Все пак не плащаш сериозни пари за колата.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 август 2017 - 12:27

Toва е 6 цил. мотор ;)

Вярно сега видях


  • 0

#7 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 30 август 2017 - 13:20

Колата на снимки изглежда чудесно. Салонът, че е пран може да е само плюс, най-малкото няма да го прави новият собственик.

Близо 180 к.с. кола, как я виждате мудна и бавна...не знам :)


  • 0

#8 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2017 - 13:28

Ами 180 к.с. са доста за малка кола, но говорим за кола над 1600кг, аз също съм с 320 4матик и мога да потвърдя, че се придвижва добре, изпреварва нормално, но не е бегачка. Е500 е друга бира, но всичко е повече като разходи.

При Е500 няма пружина, само на въздух са.


  • 0

#9 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 30 август 2017 - 13:32

Ами 180 к.с. са доста за малка кола, но говорим за кола над 1600кг, аз също съм с 320 4матик и мога да потвърдя, че се придвижва добре, изпреварва нормално, но не е бегачка. Е500 е друга бира, но всичко е повече като разходи.

При Е500 няма пружина, само на въздух са.

 

Това, за Е500 не го знаех. Съгласен, че е прекалена за нуждите на колегата.


  • 0

#10 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 30 август 2017 - 13:33

Ами не, не са никак малко, при условие, че човекът е описал стила си на употреба и не търси бегачка...

180 к.с. са повече от поне 70%, от колите в движение по пътищата.


  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 30 август 2017 - 13:44

Проблема не е в тези 177 коня, на хартия всичко е супер но този мотор е МНОООГО тромав, за да върви трябва да го вкараш в обороти и пак може да те изненада неприятно в някои ситуации. Карал съм този мотор на CLK w209 и никак не ми хареса, там поне можеше да се цедят обороти понеже беше с ръчни скорости, тук с още 200кг отгоре и 5 степенния автоматик, нещата ще са доста неприятни.


  • 0


#12 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 30 август 2017 - 13:55

Проблема не е в тези 177 коня, на хартия всичко е супер но този мотор е МНОООГО тромав, за да върви трябва да го вкараш в обороти и пак може да те изненада неприятно в някои ситуации.

 Това е проблема с повечето атмосферни мотори на мерцедес, които не са V8, а и не само мерцедес. Имаш силата чак като вкараш оборотите. От колите които съм усещал, 500 е най-слабия атмосферен мотор, който се усеща да има сила от началото, поне на по-голяма и тежка кола.


  • 0

#13 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 30 август 2017 - 15:06

Това 2.6 не ядеше ли масло като разпрано? Вчера се возих в едно Е220cdi такси, върви приятно според мен ако намериш читаво такова е по разумният избор(данък, застраховки, обслужване), проблем е пробега и най вероятно бройки под 300к едва ли се продават.
  • 0

#14 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 30 август 2017 - 15:13

Това 2.6 не ядеше ли масло като разпрано? Вчера се возих в едно Е220cdi такси, върви приятно според мен ако намериш читаво такова е по разумният избор(данък, застраховки, обслужване), проблем е пробега и най вероятно бройки под 300к едва ли се продават.

 

Много хора не харесват дизела, според мен правилно се е насочил колегата към бензинка особено за толкова малко километри на година... Друга подробност е че SBC модула който тук го има а при фейслифт НЕ, дори когато не се кара колата си прави работни цикли и може да се окаже за смяна а не е много евтин и приятен ремонт (с нов модул най-малко 650-800 евро). Ако трябва да съм честен дори Е200 Компресор е по-приятен избор със своите 184к.с. и доста по-продаваем после, освен това е мотор който също има шанс да се намери на прилични километри и състояние.


  • 0


#15 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 30 август 2017 - 15:39

Много хора не харесват дизела, според мен правилно се е насочил колегата към бензинка особено за толкова малко километри на година... Друга подробност е че SBC модула който тук го има а при фейслифт НЕ, дори когато не се кара колата си прави работни цикли и може да се окаже за смяна а не е много евтин и приятен ремонт (с нов модул най-малко 650-800 евро). Ако трябва да съм честен дори Е200 Компресор е по-приятен избор със своите 184к.с. и доста по-продаваем после, освен това е мотор който също има шанс да се намери на прилични километри и състояние.

Естествено, че е по приятен...компресора си е компресор. Май не се разбираме правилно, но с писането е така.

Ще го изкарате, че едвам се кара тоя мотор, което категорично не е така!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни