Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Светеща лампа за нивото на маслото при наличие на маслоСветеща лампа за нивото на маслото при наличие на масло

масло лампа ел. инсталация 124

  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 jik_jika84

jik_jika84

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    124 '96

Публикувано 29 август 2017 - 18:58

Здравейте, 

 

От 1 година на сам карам 124-ка, 111.940  газ/бензин, автоматик.

 

миналата есен когато започнаха дъждовете започнаха и проблемите с рязко менене на оборотите.

Бързо стана ясно, че трябва да се подменя инсталацията в двигателния отсек поради напукана изолация на кабелите

 

Както и да е, кога я карах, кога не, в крайна сметка преди 2 седмици я свърших и тази работа. 

всичко беше 6, направо все едно нова от магазина :)

 

Миналата събота решават ме че отиваме с приятели на разхода из Витоша. Сутринта при рутинната бърза проверка гледам щеката на маслото, една идея под половината , да кажем от  ако цялото място между минимума и максимума е 1 сантиметър, примерно маслото е на 4.

 

Всичко точно, почваме да качваме баирите за към копитото и още на втория завой, 1 -2 бързи прекъсвания и след 20 метра, точно посредата на един доста остър и под наклон завой направо си угасна. 

Аз шах  мат :Д

Не ще да запали повече. 

 

някак си обърнах и по инерция се спуснах на долу до по - равното и по - широк път.  Проверих маслото и въпреки, че на горещ двигател трудна работа по щека да се разбере има ли няма ли масло, реших че по някаква причина маслото се е изпарило. щеката беше суха като в Сахара.

 

Бум едно такси, до близката бензиностанция, върнах се, налях около 600 - 700 мл двигателя вече беше малко поизстинал)  и  след това запали на момента.

 

Тръгнах да се прибирам, а лампата за маслото като в дискотека, ту светва, ту угасва когато си иска. датчика за налягането показва, че прави 3 бара налягане в движение и 2 бара в спряло положение, докато чакам по светофарите примерно.

 

Така си карам вече 3 дни.

 

Сега драмата е да разбера защо маслото се е изпарило и къде е отишло, ако изобщо това е станало.

Защо лампата свети и угасва когато си иска.

 

Иначе всичко си работи нормално, няма странни шумове или други признаци, че нещо не е наред.

 

Това което ми идва на ум:

 

1 - буксата за датчика мърда и затова не прави контакт и от там свети лампата (което обаче не обяснява защо угасна колата)

2 - поради някаква причина маслото наистина е свършило и затова е угаснала ( не знам дали има някаква защита на двигателя при липса на масло да гасне веднага за да не станат дунавски вълни по цилиндорвите втулки )

3 - поради не знам си каква причина компютъра да е записал грешка и затова сега да свети лампата когато си поиска

 

Моля за акъл малко, че моя не ми стига да се досетя к'ъв му е зора.

 

П.П.  Баси, за 16 години образование не бях писал толкова дълъг текст на веднъж :Д

 

 

 

 

 

 


  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 30 август 2017 - 07:05

Здравей колега. Погледни датчика за нивото на маслото, който е на картера. Ако той изпуска масло или от друго място се омаслява буксата, ще ти прави такива номера. Почисти буксата с бензин ако е омаслена и ако това не помогне, смени датчика. Това, че на горещ двигател не е искала да запали, може да е от датчика на коляновият вал. Провери да нямаш някакви сериозни течове на масло по двигателя и дръж нивото на маслото м/у средата и максимума и проследи дали намалява.


  • 0

#3 jik_jika84

jik_jika84

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    124 '96

Публикувано 30 август 2017 - 08:38

Здравей колега. Погледни датчика за нивото на маслото, който е на картера. Ако той изпуска масло или от друго място се омаслява буксата, ще ти прави такива номера. Почисти буксата с бензин ако е омаслена и ако това не помогне, смени датчика. Това, че на горещ двигател не е искала да запали, може да е от датчика на коляновият вал. Провери да нямаш някакви сериозни течове на масло по двигателя и дръж нивото на маслото м/у средата и максимума и проследи дали намалява.

 

Здравей, ще го видя датчика и буксата.

Иначе маслото не е мръднало и милиметър откакто съм го налял.

 

Попринцип двигателя не гори масло, за една смяна на маслото съм доливал по 500- 600 грама


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: масло, лампа, ел. инсталация, 124

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни