Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с clk w208


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 22 август 2017 - 11:31

Здравейте колеги,карам clk w208 2000г. от 2-3 години като преди това баща ми го караше още 2-3 години.Двигателя е 230 компресор,мисля че е 197 коня,автоматик с типтроник изпълнение авангард и газова уредба BRC.
Като цяло съм много доволен от колата,но от половин година взеха дребни неща едно след друго да се
развалят.Среден разход ми е 16/100 засечен на 500 км градско и извън градско,като извун градското е повече,което ми са вижда доста за мойто каране (не я настъпвам много много).Следващият проблем е че лявата врата не се заключва с централното и ел.седалката не работи назад (не е с памет и ел-а е само на долната част)Отделно чука отдясно много грозно като влезе в дупка(сменени са задни амортисиори и преден горен десен носач).Фаровете доста често изгарят (на 2 месеца горе долу).И не ми работят BAS ESP ABS (непрестанно),още като запаля колата и веднага светват и 3-те (ходил съм за този проблем при едно момче в София което бачка до студентски град вътре правят панамеро rs6 мерцедеси тъй че е добър)той каза че или е по ел.системата нещо или целия блок е за смяна.Като цяло ще съм много благодарен ако някой може да дъде съвет или мнения по който и да е проблем.От Бургас съм,мерси предварително.
  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 22 август 2017 - 15:52

Колега, моите коментари:
1. Разход 16/100 ми се вижда много. На бензин как е? Ако на бензин разхода извънградско е повече от 9/100 при скорост до 140 значи имаш проблем на бензин. Оттам нататък търси проблема.
2. За централно заключване не знам.
3. Виж си ходовата част, няма как да я диагностицираме през Интернет.
4. Крушките и на мен често ми горят, ще е интересно да чуя колегите.
5. Относно ESP и другите ще ти трябва диагностика със Стар, иначе гадаем. Сигурно някой датчик...
  • 0

#3 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 22 август 2017 - 20:45

Относно разхода ,140 на магистрала 12 бензин по борд компютър.
  • 0

#4 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 22 август 2017 - 21:17

Много е, виж как са дебитомер, ламбда сонда, евентуално за течове...
Моето CLK харчи 8/100 при тези условия.
  • 0

#5 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 22 август 2017 - 21:48

2.3 kompressor автоматик 193-197 коня ли е ?
  • 0

#6 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 22 август 2017 - 22:15

2.0 Компресор, 192кс
  • 0

#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 август 2017 - 12:08

Не трябва да горят често крушките,има проблем но нека някой който разбира от ел проблеми да си каже мнението.Разхода е относително нещо и зависи много от стила на шофиране но този автомобил харчи 7.4 при идеални условия и чисто нов с хубаво гориво,това на бензин,на газ до 20% отгоре но разход от 9 на 140 изключено освен ако не си по наклон спускане.Колегата визира до 140 така че да приемем средна 115 трябва да е околу 10л.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 23 август 2017 - 17:45

Друго което ми направи впечатление днеска е че сд-то ми (pioner) е много загрято.Ходих на майстор,и той каза да изклучя задните 2 тонколони които са на вратата, защото нормалните сд-та са направени да захранват 4 тонколони,а аз имам 6.
  • 0

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 август 2017 - 18:54

И това не ми се вярва,аз карах моя пайнер и не грееше а колоните с пищялките идват 8


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 23 август 2017 - 22:19

Пайнера в кой ценови диапазон беше,щото това което сложих сега е 109 лева,ама реално до 220-230 нямат разлика в звука,просто имат повече функции и екстри (като Bluetooth Cd Heandsfree)и така нататък.Ако е в по-горен клас може да няма проблем да захранва толкова тонколони,и все пак това не е мое мнение а това което ми обясни човека който ми прави музиката.Поздрави :)))
  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 август 2017 - 23:24

Разходът ти е на газ, като махнеш 20% разлика м/у бензин и газ, ти е 12.8 бензин среден разход. Напълно постижим с малко по-кофти каране. Трябва да си видиш ламбда, дебитомер, термостат.
 
За вратата: 208 беше на вакуум и може да е прекъснато едно Г-образно съединение (щутцер). По-интересно е защо ти е отваряна вратата, че обикновено се чупи от "майсторска" намеса. На SLK-то го бях оправил супер селски (тънка медна тел, каноконлит и някаква друга тръбичка) и така си работи вече доста години по-късно). Подходът е селски, изпълнението беше шедьовър, но реших да пробвам така, понеже така и така беше разглобена, а частта я нямаше налична.
 
Седалката: свали 2те седалки и размени моторчето, което движи напред назад. Така ще се ориентираш дали е ключа или моторче.
 
Окачването: може да чукат неща като кормилната пръчка, хебела и паразитния хебел, както и кормилната кутия. Няма как да го измислим във форума.
 
Системите (BAS/ESP) вероятно са датчик на колело или латерален (за странично ускорение). По-скоро е второто, по някаква причина като станат на 20ина години тези коли, и почват с проблемите ;) Също се закача на диагностика и се гледа. "Целият блок е за смяна" не ми говори нищо. Кой блок, каква е грешката?
 
Тея глупости за CD-то не ми се коментират много, ама...
Аз не бих си докоснал оригиналната инсталация на колата поради такава причина.
CD-то ти е боклук. Каквото и да ти говорят майстори, това не е сериозно. 
Ако искаш хубаво, взимаш оригинално или някакъв Becker втора ръка.
Нищо друго няма да свирне по-добре от оригиналното.
Ти си преценяш за себе си.

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 24 август 2017 - 17:23

Тия новите цд-та нямат нищо в кутията.Като го хванеш тежи колкото кроасан от тия по-големите :)

За фаровете е хубаво да се проверят конекторите,както и напрежението до крушката дали е в час.

За ЕСП и окачването,никой няма да познае през интернет.


Този пост е редактиран от Dimitar m: 24 август 2017 - 17:24

  • 0

#13 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 24 август 2017 - 22:04

Днеска се занимавах с проблемите свързани с музиката.Колкото и да го настройвах не ми вадеше звука който желая,затова направих рекламация (при която човека от когото го взех,много се обиди,не че го познавам),и сега вторник или сряда (когато съм в почивка),ще търся някое друго сд,сигурно от по-горен клас.
  • 0

#14 Petko Zagorchev

Petko Zagorchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    clk w208 230 kompressor 2000.01.01

Публикувано 09 септември 2017 - 09:05

Това за тонколоните ми го потвърдиха,сд-тата за кола са направени за 4 тонколони,не за 6 или 8.
В нашите цлк-та имаме 2 отзаде и по 3 на вратите,като предните две на вратата и пищялките се водят една двулентова тонколона,така че изключих задните две от вратата,и закарах сд-то на ремонт.Провлем правеха някакви защити,преди крайното стъпало,и сега всичко свири както искам.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни