Привет, колеги! W211 2.7 177кс.
Ремонти съм правил вече няколко - рециклиране турбо, нова глава (втора употреба, свалена от работещ двигател)....все забавни неща. Причината заради "новата" глава я има в една от предишните теми за смесване на антифриз и масло...та от този ремонт насам съм минал грубо 7-8к без проблеми, като изключим един изгорял модул, но това е друга бира. Когато колата загрее, "оптималната ѝ работеща" температура седи на 95, вместо на 90. Загрее ли много, удря 100, перката се пуска (проверихме, пуска се на 95 градуса) и пак сваля на 95. Сега теориите са ми няколко...едната е кофти антифриза, защото след ремонта, където смеси антифриз с масло, независимо колко промивки правих, пак оставаше малко черно пенесто (милкшейк) в казанчето на антифриза....теорията на майстора е, че е от остатъци полепнали по радиатора, и че колкото и промивки да се правят, пак няма да се изчисти на макс. Другата ми теория е, че термостата е за смяна. Искам да чуя вашите мнения към кое да подходя първо...
http://imageshack.co...2180/MdlUKQ.jpg