Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с напрежението на заряд.


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Nesluchaen

Nesluchaen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 2005г.

Публикувано 17 август 2017 - 10:29

Здравейте,

притежавам W203 2005г cdi, фейслифт, до тук близо три години не съм имал никакви проблеми с колата... до преди месец.

Всичко започна, когато започнах да забелязвам, че стартерът ми започна да върти по-бавно, колата да се замисля при палене, все признаци на заминаващ си акумулатор или недозареждане. Проверих напрежението чрез сервизното меню от таблото, при работещ двигател беше 13.2. Толкова показваше и при проверка с мултицет на клемите на акумулатора. Предположих, че имам проблем с релерегулатора на алтернатора, за това отидох до сервиз за ремонт на алтернатори. Там действаха стандартно - смениха релерегулатор и демпферната шайба. Резултатът беше никакъв, след смяната им колата си държеше 13.2 волта. Посъветваха ме да покарам така 200-300 километра, четките да улегнели. Нищо подобно, карах я, промяна в зареждането нямаше. Няколко пъти се случи колата да не иска да запали - въобще не завърта стартера, помислих, че е заради отслабналия акумулатор. Искам да подчертая, че колата не е изписвала грешки на дисплеяПосле се хванахме с познат пред блока да изследваме проблема. Първо, пробвахме с нов акумулатор, нямаше промяна. После оглеждахме за лоши връзки в двигателния отсег, не видяхме такива. Насочихме се пак към алтернатора - извадихме му буксата, която влиза в релерегулатора. След изваждането и при работещ двигател, напрежеието влезе в норма 14.2 волта. Това изключи проблемът да е в алтернатора. Същевременно при извадена букса, колата вдигна аларма "battery alternator visit workshop", което е логично. Решихме, че буксата прави проблем и шашка управлението на релерегулатора, сменихме я, почистихме контактите със спрей. Резултатът е, че проблемът остана наличен, като е закачена буксата, напрежението е 13.2 волта, като е откачена 14.2 волта. Стигнахме до заключението, че някой модул по колата "казва" на реле егулатора да си свали напрежеието на заряд.

След няколко часа, колата ми трябваше, за съжаление не можах да запаля. Лампите по таблото светват, но стартерът не завърта. Пробвах редица пъти, не иска и не иска. :wacko Проверих, акумулаторът не е паднал - 12.5 волта показва. при даване на контакт.

Лошото е че колата е автоматик... трябва да я извозвам с платформа до сервиз.

Някой има ли идеи какво може да е, какво ме очаква и къде могат да ми помогнат?


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2017 - 15:40

Нещо ми звучи като проблем със самия акумулатор. Под товар как се държи акумулатора?


  • 0

#3 Nesluchaen

Nesluchaen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 2005г.

Публикувано 17 август 2017 - 15:52

акумулаторът не е първа младост - на три години е. И аз си го помислих, пробвах с друг от друга кола, на два три месеца, положението е същото.


  • 0

#4 Nesluchaen

Nesluchaen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 2005г.

Публикувано 25 август 2017 - 14:38

Оказа се, че проблемът ми е в стартера. Бавно е въртял, защото е тръгнал да си заминава. В последствие тотално спря. Като го свалиха, се оказа, че не е пипан никога. Ревизираха го и сега върти перфектно. Напрежението на заряд продължава да си е 13.2-13.4 волта. Според майсторите не е извън норма и да си карам така.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни