Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

M111.942 2.0 136 к.с. пали и гаснеМерцедес w210 e200 136 к.с. бензин пали и гасне


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 13 август 2017 - 15:23

Здравейте, колеги!

Колата е Mercedes w210 E200 2.0 136 к.с. бензин 1996г. нов внос. Проблема с гасненето се появи внезапно. Работеше на място на празен ход и изведнъж изгасна (без да тресе, просто от раз). Запалих я отново работеше около 15-20 секунди, след което пак изгасна. На следващото палене я изфорсирах и задържах 4000 оборота и както си беше на 4000 оборота пак изгасна от раз, все едно някакъв ток й спира, без да прекъсва и да се дави. Всяко палене е много бързо, пали от 1/4, но работи по 1 - 2 секунди и изгасва. Когато колата се изфорсира гърми в колекторите (като газова, но няма монтирана газова уредба) и отзад мирише на неизгорял бензин. Четох теми из форума и се съветвах с колеги, в следствие на което смених датчик колянов вал (датчик на Хол). Проблема не се оправи. Проверих кабела на въпросния датчик, но без резултат. Правиха диагностика на колата с Стар диагноза и не излезнаха грешки освен за запалването на всички цилиндри и от живи данни обема/количеството на входния въздух. Диагностикът ме посъветва да сменя дебитомера. Смених го, но без резултат... проблема си остана. Видях, че кабелите в моторния отсег са в много лошо състояние - изолациите бяха изгорели и почти закъсяваха. Свалих целия сноп и го рециклирах до здраво. Но все така пали много бързо, работи 1 - 2 секунди и гасне. Вадих свещите и докато въртя на стартер работят около 3-4 секунди, след което нещо спира искрата на всички свещи. Сменил съм горивен филтър още щом купих колата. Проверих бензиновата помпа - извадих маркуча след филтъра и на негово място сложих друг и в едно шише, първо подкачва а докато въртиш на стартер НЕ спира да изпомпва гориво. Не съм мерил налягането й, но струята е постоянна и с видимо добър дебит - колкото големината на маркуча. Какво може да спира тока едновременно и на 4-те свещи?

 

Да добавя само, че са сменени още веднага след взимането кабелите на бобините, всички филтри, масло, както и изтърбушения катализатор - на негово място има резонаторно гърне. Сложена е аларма в сервиз, но само централното и сирената - не е вързана с имобилайзера. След всички тези неща са изминати около 700км без нинакъв проблем. 

 

Моля помагайте!!!


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 август 2017 - 16:40

Снопа с кабели от пин до пин ли е сменен?
Компютър?Смени дианостика,защото при наличен проблем трябва да излезе причина.
  • 0

#3 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 13 август 2017 - 19:49

Както казах сменен е до здраво, не е от пин  до пин, но гарантирам, че е на 6.  Mай само компютъра остана :(


  • 0

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 август 2017 - 21:08

Може още да има проблем с окабеляването те много често и в самите букси правят проблем , не скачай веднага на компютър ,но нека човек който има познания да я разгледа обстойно . Това ,че грешки няма не значи ,че грешки се чакат да се появят за да има проблем .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 14 август 2017 - 19:09

Предложения за такъв човек? 


  • 0

#6 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 14 август 2017 - 21:40

Може ли проблема да има нещо общо с таблото? Не светеше подсветката му и един ден преди да стане проблема с гасненето таблото примигваше, включително и дисплейте. Буксите с кабелите към таблото са наред, но дясната букса на самото таблото причинява проблема с осветлението му. Може ли да е свързано със запалването?


  • 0

#7 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 15 август 2017 - 07:19

Не,и без табло пали.Ако имаш съмнения го разкачи,понеже голяма част от кабелите са директно от/към моторния комп.Ако връща нещо през таблото към компа,но ме съмнява.

Този пост е редактиран от Dimitar m: 15 август 2017 - 07:19

  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 август 2017 - 09:59

Според мен имаш утечка още някъде и проблема с инсталацията остава. Разсъждаваш много последователно, респект. Аз бих продължил да ровя сноповете докато не се оправи. Имаш ли нещо друго по инсталацията освен аларма, което е слагано допълнително?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#9 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 15 август 2017 - 21:54

За таблото - зная, че пали без него - пробвах, но все така гасне... Ами проблема е, че всичко изрових и вече не виждам причина. Според мен се включва някаква защита на HFM и затова спира импулса на свещите. Но не мога да разбера какво причинява това?


  • 0

#10 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 15 август 2017 - 21:58

Според мен имаш утечка още някъде и проблема с инсталацията остава. Разсъждаваш много последователно, респект. Аз бих продължил да ровя сноповете докато не се оправи. Имаш ли нещо друго по инсталацията освен аларма, което е слагано допълнително?

 

Не, само алармата. Но както казах тя е само централно, мигачи и сирена - не е вързана с имобилайзер. А и изминах около 500км от слагането й без никакви проблеми.


  • 0

#11 vimero

vimero

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 25 август 2017 - 21:18

Развитието: След много мерене на кабели, датчици и всевъзможни връзки, както и 2 пъти диагностика установих, че проблема е в ECM(ECU/HFM). Взех друг компютър втора ръка и го сложих на колата както един от майсторите ми каза. Той ме уверяваше, че колата ще запали без никакъв проблем. Аз все пак се осъмних, защото все пак имобилайзера е свързан с HFM-a. И така сложих компютъра и лампички (червена и зелена) за заключването на вратата и огледалото мигаха една след друга, редувайки се - което значи, че няма връзка с ECM/HFM. Прочетох малко из чужди форуми и се оказа, че след първите 40 опита за запалване от които има поне 1 успешен ECU се свързва с всички системи на колата вкл. имобилайзера и прави т.нар. "Женитба" - т.е. не може да бъде използван компютър от една кола на друга. Това напрактика прави неизползваеми всички компютри втора ръка, но не е точно така. Има 2 варианта за слагането на друг компютър - 1. Сменяне на паметта от вашия на закупения втора ръка - по този начин новия компютър си комуникира с вече съществуващите системи безпроблемо - тази смяна е хардуерна - т.е. трябва да бъдат разменени памети на двата компютъра; 2. Ресетването на върпсоната памет до т.нар. "Virgin State", след което е необходимо да се мине с STAR Diagnosis за да се инициализира паметта. Аз избрах първия вариант - взех друг компютър и занесох и двата в delservice в София. Хората смениха паметите в рамките на деня и вече колата пали! Проблема е бил в блока за запалването. Сега колата работи отлични и държи стабилни обороти - единственото нещо за което не съм сигурен е прекъсвача на 4000 оборота на празен ход. Когато колата е в движение може да вдигне и 6000 оборота. Не си спомням това дали го имаше преди смяната на компютъра? Нормално ли е за този модел - E200 W210?


  • 1

#12 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 25 август 2017 - 21:21

Така си е прекъсвача.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни