И моите наблюдения са ,че моторчето много трудно заминава , по - скоро нещо по веригата .
Отново на пътя ,но един клас по надолуЕ280 3.2 CDI
Започната от mimo160, 09 авг 2017 - 10:18:25
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 август 2017 - 21:00
#17
Публикувано 14 август 2017 - 00:07
Извинявам се че ползвам темата,но въпроса ми е свързан с нея.
Задължително ли е при запалване на фаровете те да се тестват нагоре,надолу,наляво,надясно при всички случаи?При мен се движат само на горе и надолу и си мислех че завиването не ми работи заради някаква причина,която така или иначе сега нямам време да отстранявам,за това не съм се задълбочавал.Колкото пъти обаче карам колата вечер и следя фаровете,имам чувство че те завиват...От това е породен въпроса ми.
Задължително ли е при запалване на фаровете те да се тестват нагоре,надолу,наляво,надясно при всички случаи?При мен се движат само на горе и надолу и си мислех че завиването не ми работи заради някаква причина,която така или иначе сега нямам време да отстранявам,за това не съм се задълбочавал.Колкото пъти обаче карам колата вечер и следя фаровете,имам чувство че те завиват...От това е породен въпроса ми.
Този пост е редактиран от daimler1: 14 август 2017 - 00:12
#18
Публикувано 14 август 2017 - 07:47
И моите правят селф теста само с нагоре надолу, не съм забелязал настрани да правят при запалване.
#19
Публикувано 14 август 2017 - 11:32
Така ми бяха казали че трябва...И моите правят селф теста само с нагоре надолу, не съм забелязал настрани да правят при запалване.
А работят ли ти в завой?
#20
Публикувано 14 август 2017 - 12:32
В интерес на истина не знам Не ми излиза съобщение за грешка и при диагностиките не съм имал записани такива. Но при шофиране не мога да осетя работата им или по-точно не мога да преценя завиват ли, предполагам е така направено завиването, че да не ти пречи и да те разсейва. Ако има някакъв начин за тест ще го пробвам.
#21
Публикувано 14 август 2017 - 13:27
Спри пред някоя стена. При въртене на волана от край до край би трябвало ясно да виждаш как завива.
Това разбира се на тъмно
Това разбира се на тъмно
Този пост е редактиран от drjivago: 14 август 2017 - 13:29
#22
Публикувано 14 август 2017 - 14:36
За моя проблем (гешката )може и аз да съм разбутал нещо,защото едната крушка беше изгоряла и взех две нови и след смяната им почна да записва грешката.Те нали много лесно са ги направили за смяна ,та всичко е възможно.
#23
Публикувано 14 август 2017 - 14:55
Спри пред някоя стена. При въртене на волана от край до край би трябвало ясно да виждаш как завива.
Това разбира се на тъмно
Ако колата не се движи мисля че няма да завиват и фаровете, пак зависи от системата, така на едно място може да светнат само завиващите халогени ако са активирани, но не и фаровете.
#24
Публикувано 14 август 2017 - 15:58
Може и така да е, не съм го пробвал на този модел. Но при други коли съм виждал да си завиват и на място.
#25
Публикувано 14 август 2017 - 20:40
Преди малко направихме тест, но с маневри и при различни ситуации, но нито ксенона завива нито ми се включват фаровете за мъгла. Не успях да намеря в менюто на колата никъде опция за завиване на фаровете, нито за включването на халогените.
#26
Публикувано 14 август 2017 - 23:12
Преди малко направихме тест, но с маневри и при различни ситуации, но нито ксенона завива нито ми се включват фаровете за мъгла. Не успях да намеря в менюто на колата никъде опция за завиване на фаровете, нито за включването на халогените.
Колега, имаш ли изобщо завиващи фарове? А халогените се активират през Стар Диагностика ако не са включени, при някои по стари версии на фирмуера на предния SAM не може да се активира на w211.
#27
Публикувано 15 август 2017 - 08:27
615
BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
Това излиза на няколко различни ВИН декодера.
#28
Публикувано 15 август 2017 - 10:06
Да, това са завиващите. Не се вижда как завиват на място и се калибрират сами нагоре-надолу само.
Халогените може да са изключени от менютата или през диагностика. Не е задължително да е проблем.
БМВ-то ми видимо въртеше фаровете на място, но не и Мерца.
При Мерца ги усещам много леко при маневри в гаража, но с по-висока скорост. Не са натрапчиви.
Халогените може да са изключени от менютата или през диагностика. Не е задължително да е проблем.
БМВ-то ми видимо въртеше фаровете на място, но не и Мерца.
При Мерца ги усещам много леко при маневри в гаража, но с по-висока скорост. Не са натрапчиви.
#29
Публикувано 15 август 2017 - 20:41
Одисеята продължава,по на горе споменах че ми наби авариен режим колата и следователно се започна следенето на същия ,оказва се че имам проблем с турбото или по точно моторчето на електрониката.Случайно разбрах че важна роля играе зареждането на алтернатора на колата ,което пък се оказа 13.4V,без консуматори.Сега ще си поръчам моторче и ще правя алтернатора.
Ето малко материал от борбата с турбината.
Ето малко материал от борбата с турбината.
Прикачени файлове
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни