Е320 мнение запалителни свещи
Започната от Bewolf, 09 авг 2017 - 08:46:53
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 август 2017 - 08:46
Здравейте, дойде време за смяна на свещите. Или по-точно съм решил да ги сменя понеже не се знае тези на колко км са. Колата е карана вече 25к км /5 от мен 20 от предния собственик/ на газ, като след слагането на газта не са и били сменяни свещи. Разгледах за варианти Denso, NGK, Bocsh и др. Но се чудя какви да сложа.
Боша за газ го дават да се сменя на 30к км по предписание на производителя.
DENSO PK16PR-L11 - стандартни свещи за бензин
IRIDIUM POWER IK16G
IRIDIUM TOUGH VK16G - 100к км по предписание на производителя, но и най-скъпи
а положението с NGK е като при денсо.
От по-известните марки съм гледал само, но не знам какво да взема. Не знам дали си заслужават топ модела спрямо някой стандартен разликата в цената. Колата се кара основно на газ предвид разхода около 20 в града мисля е ясно защо
Ако бяха 4 свещи щеше да взема направо топ модела, но при 12 си идва скъпично и не знам оправдано ли е.
#2
Публикувано 09 август 2017 - 08:59
Аз съм на принципа, че слагам най-хубавото, за да не го мисля.
Дали да ги смениш... ти трябва да прецениш, според мен им е време.
За твоя мотор NGK свещите са: PFR5R-11
https://www.ngk.de/n.../PFR5R-11/8293/
Бих ги търсил в английския eBay. Излизат малко по-скъпо от тукашните с отстъпка, но досега не съм имал проблем с английските...
Което не може да се каже за един комплект, който купих от България. Заминаха на има няма 30х.км.
#3
Публикувано 09 август 2017 - 10:12
Да зная за този модел. Но още съм пред дилема какво да избера. Това е базовия модел за мотора, но аз съм с газ и не зная дали е подходящ или да избера някой от другите им модели, но пък там цената е по 2.
#4
Публикувано 09 август 2017 - 14:01
Да зная за този модел. Но още съм пред дилема какво да избера. Това е базовия модел за мотора, но аз съм с газ и не зная дали е подходящ или да избера някой от другите им модели, но пък там цената е по 2.
Колега, аз карах на газ със свещи НГК по предписание за М111.955. Качвал съм снимки във форума как изглеждат след 60000 км, а нямах проблеми с поведението на двигателя (= т.е. можеха да изкарат и още). М271.860 си излиза от завода с НГК.
Въобще не им мисли цената и взимай най-добрите такива.
#5
Публикувано 09 август 2017 - 14:41
В момента търся от къде да закупя NGK LASER IRIDIUM Premium IFR5D10 4696, но е като мисията невъзможна да се намери в България. Но ще намеря от къде.
#6
Публикувано 09 август 2017 - 15:40
Колега,Аз на моя М 112 941 на газ сложих стандартни свещи по предписание от завода.Карам я предимно на газ.Твоя е М 112 949 който е като М 112 941 и М 112 944-три клапана,12 свещи и 6 бобини.
От завода излиза с BERU Z122 или Bosch F8 DPP 33 и аналог NGK PFR5R-11 / 4292-всички са платинени.С риск колегите да ме оплюят сложих Bosch F 8 DPP 33++45 double platinum.
Мотора работи перфектно вече над 5-7 000 км.Преди да ги сменя колата беше с BERU Z 206 без да има газ и работеше без проблеми.
В Балкан Стар - преди , сега Силвер Стар като официален представител на Daimler AG за М112- запалителни свещи освен марките Bosch и BERU -други не са ми предлага ли!
#7
Публикувано 09 август 2017 - 16:05
В момента търся от къде да закупя NGK LASER IRIDIUM Premium IFR5D10 4696, но е като мисията невъзможна да се намери в България. Но ще намеря от къде.
В нет -а чета и съм чел,че всички свещи Iridium са с основа и на база на Platinum - не зависимо от производителя.
#8
Публикувано 09 август 2017 - 21:03
12 свещи, скъпи са и се стягат с динамометричен. Използвай момента и за смяна на гарнитурите на капаците
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#9
Публикувано 09 август 2017 - 21:12
Едната е смених още с купуването на колата, а другата е ок. Но имам омасляване одолу при ламбда сондите и трябва да-видя от къде е.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
#10
Публикувано 14 август 2017 - 10:08
Поръчани са NGK IFR5D10 4696, както и уплътнение за другата глава. В четвъртък ще се подменят, а в събота ме чакат около 400-500км преход и след това ще споделя впечатление.
#11
Публикувано 19 август 2017 - 22:53
Здравейте, да споделя какво се случи. Сменихме свещите като 8 бяха китайски БОШ fr8dpp33 и 4 немски. 2 от свещите се бяха разхлабили. След смяната се осети разлика във вървежа на колата особено в ниските.
Днес след около 400км извънградско с нормално каране 90-110 и 130-160 магистрала среден разход 11.7 което е малко по-надолу от това което съм свикнал да виждам като разход.
п.с. По пътя стана нещо странно както си звучеше музиката и изведнъж от лявата страна колоните спряха да работят докато дясната и буфера си работят. Някакви идеи какво може да е?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни