Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на lockup соленоид на 722.6


  • Please log in to reply
85 мнения по тази тема

#76 lybrator

lybrator

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 M272 RWD,
    CL203 C180 Kompressor M271,
    W169 A160 M266 FL

Публикувано 02 юни 2018 - 22:34

Човекът е грамотен, но въпреки всичко може и да обмисля да я види някой конкретно занимаващ се със скорости. Има ли резултат, веднага ще ви споделя
  • 0

#77 psarmov

psarmov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 18 октомври 2018 - 13:52

Здравейте колеги, нов съм с марката и форума. Първо искам да се извиня със лекото отклонение на темата. Притежавам 2.7 автомат със 722.6 проблема е следния, при по тежка експлоатация и шофиране по планински път (съответно висока температура на агрегатите), кутията при превключване от 2ра предавка на 3та изкючи от скорост, намалих скороста и след 3 секунди включи сама, светна чек енджин, продължих шофирането без никакви проблеми нито предърпване, блъскане и тем. подобни. След 2 дни посетих известен майстор от форумите в град Варна, направи стар диагностика и кутията беше без никакви записани грешки, всички стойности бяха нормални, човека ме посъветва първо да започна със смяна на масло и съответно буксата. Посетих сервиз за автоматични кутии на "М и Д Авто'' със иск да ми бъде напълно сменено маслото със машина, последва въпрос от тях защо искам да бъде напълно заменено и беше споменато, че след смяна на маслото не отговарят във какво състояние ще излезе кутията. Казах на приемчика какво е направила кутията (изключила от скорост ) и беше ми върнат веднага отговор без никакво замисляне от негова страна, (без диагностика, преглед или тестдрайв) че проблемът със смяна на маслото няма да се оправи, има за смяна хидравличен клапан между 3та и 4та скорост на цена от 500лв, тръгнах си от сервиза замислен. Кутията не ми е правила повече такъв проблем, но мисля че при загряло състояние усещам мноого леко доуловимо прибутване при смяна от 2ра на 3та скорост, който при студен агрегат няма никакъв помен. Въпросът ми е от къде да започна първо и на кой да вярвам и дали има нещо общо със  соленоидите. Благодаря 


  • 0

#78 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 19 октомври 2018 - 12:38

Здравейте колеги, нов съм с марката и форума. Първо искам да се извиня със лекото отклонение на темата. Притежавам 2.7 автомат със 722.6 проблема е следния, при по тежка експлоатация и шофиране по планински път (съответно висока температура на агрегатите), кутията при превключване от 2ра предавка на 3та изкючи от скорост, намалих скороста и след 3 секунди включи сама, светна чек енджин, продължих шофирането без никакви проблеми нито предърпване, блъскане и тем. подобни. След 2 дни посетих известен майстор от форумите в град Варна, направи стар диагностика и кутията беше без никакви записани грешки, всички стойности бяха нормални, човека ме посъветва първо да започна със смяна на масло и съответно буксата. Посетих сервиз за автоматични кутии на "М и Д Авто'' със иск да ми бъде напълно сменено маслото със машина, последва въпрос от тях защо искам да бъде напълно заменено и беше споменато, че след смяна на маслото не отговарят във какво състояние ще излезе кутията. Казах на приемчика какво е направила кутията (изключила от скорост ) и беше ми върнат веднага отговор без никакво замисляне от негова страна, (без диагностика, преглед или тестдрайв) че проблемът със смяна на маслото няма да се оправи, има за смяна хидравличен клапан между 3та и 4та скорост на цена от 500лв, тръгнах си от сервиза замислен. Кутията не ми е правила повече такъв проблем, но мисля че при загряло състояние усещам мноого леко доуловимо прибутване при смяна от 2ра на 3та скорост, който при студен агрегат няма никакъв помен. Въпросът ми е от къде да започна първо и на кой да вярвам и дали има нещо общо със  соленоидите. Благодаря 

Здравей колега. Аз съм сменял соленоид на 722.6 понеже приритваше при смяна между 2-ра и 3-та предавка. Заедно със смяната на соленоида ми обслужиха кутията - сваляне, разглабяне, почистване, преглед, подмяна на каквото е нужно, повторно сглобяване, тестове и чак тогава си я взех. За щастие освен соленоида и рециклиране на торка, вътре в самата кутия само профилактично смениха някакви уплътнения или мембрани, вече не си спомням точно. Другото си беше ок. Разбира се смениха маслото и буксата и почистиха "мозъка" на кутията. Оттогава всичко е ок, да чукна на дърво. Понеже най-близкия Балканстар/Силвърстар ми е в София и ми е малко през ръка не всичко мога да правя там. Много важно е човека с който се консултираш за кутията наистина да разбира от автоматици и да има СТАР Диагностика. За "М и Д Авто" съм чел както положителни така и негативни коментари из интернет пространството. Нека колегите от района на Бургас и Варна да потвърдят, но нямаше ли представителство на Мерцедес в Бургас? Ако в моя град имаше такова, аз лично бих отишъл за диагностика и съвет и при тях. Не че шанса да ти кажат какъв е проблема е 100 %, но е хубаво да се съберат няколко мнения преди да се действа. Може да се консултираш и с тези момчета - https://softelectron...Контакти-7.html

Срещал съм добри отзиви за тях и също са във Варна.Успех и дано решиш проблема. Единственото което ми изглежда притеснително е това изключване от скорост и светването на чека. При мен такива работи не са се случвали хем пак соленоид беше за смяна.


Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 19 октомври 2018 - 16:59

  • 0

#79 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2019 - 14:25

Тъй ся. за сефте съм с АСК аз и грам не съм на ясно кое и как трябва да е. НО определено имам проблем описан като за 722,6 кутията и соленоида. Моя пущиняк е 7г, следователно 722,9. Сменил съм маслото в сервиз занимаващи се само с АСК. Това което знам за маслото е, че е по спецификация, пък какво е и що е нямам идея. За първи път имам кола автомат. Докато е студена като спирам по светофари, като връща от 2ра на 1ва подчуква :D Сега зимата и 2-3 също придръпва. Бе симптоми кат 722,6. Тоз пущиняк дали го има тоя соленоид не разбрах? От скоро и почна да забравя да превключва като е на C. 
пп. Сервиза е в пресечка на К. Величков- 370 ул. „Пловдив“,София


  • 0

#80 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 06 януари 2019 - 14:43

Тъй ся. . Сменил съм маслото в сервиз занимаващи се само с АСК. Това което знам за маслото е, че е по спецификация, пък какво е и що е нямам идея. 

 

Това говори достатъчно че на теб ти е все тая какво се случва с колата.

По важно ти е че щом си дал една торба пари 

за нещо си то би трябвало да се оправи от само себе си.

Да ама Не. 


Този пост е редактиран от vencislav: 06 януари 2019 - 14:44

  • 0

#81 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2019 - 15:15

Ако ми беше все тая аз щях да си го сменя. 


  • 0

#82 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 06 януари 2019 - 16:06

..... Сервиза е в пресечка на К. Величков- 370 ул. „Пловдив“,София

Е там ли намери да отидеш, да беше влезнал в пощата...
Виж на някой контактите във форума и се разходи. Че на тия тикви, не знам толкова години как не са им взривили бараката.
  • 1

#83 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2019 - 18:56

Е там ли намери да отидеш, да беше влезнал в пощата...
Виж на някой контактите във форума и се разходи. Че на тия тикви, не знам толкова години как не са им взривили бараката.

Нали знаете, че ако приятел не ви прее** нема кой. 
Бай Васо дали се занимава още.. 


  • 0

#84 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2019 - 15:50

3.5-4л се вадят без точене. Моя майстор вади всичко и от хидротрансформатора. Процедурата е проста, с изключение на последната стъпка:
1. Развива се пробката и се изчаква да се източи;
2. Сваля се внимателно капака, като първо се развива повече отзад, за да тръгне от там маслото;
3. Свалят се целия капак и филтъра;
4. Изчаква се да се източи всичко;
5. С конусовиден, пластмасов накрайник се надува на 0.5-1 атмосфери през дупката на филтъра, за да се източи хидротрансформатора;
6. Последната стъпка се повтаря 4-5 пъти, като се внимава да не се прекалява с надуването, защото маслото излиза под налягане и се пулвелизира. Личния ми съвет е, да се прави с маска(такава и за очите);
7. Почистват се капака на картера и магнитите с чист памучен парцал;
8. Сменя се уплътнението на капака и се намазва отгоре с малко грес, за да се намали вероятността от протичане;
9. Сглобява се всичко в обратен ред;
10. Налива се внимателно масло, до протичане от пробката;
11. Колата се пали и се раздвижват скоростите, за да качи масло в хидротрансформатора;
12. Долива се до протичане от пробката.

Цялата процедура е валидна както за 5G-Tronic, така и за 7G-Tronic. Разликата е, че при 7цата няма щека и маслото се налива със специален щуцер, на мястото на пробката и на принципа на скачените съдове(с много търпение).

Майстора се намира близо до Пловдив. Препоръчвам го. Цена за труд - 50-80лв.

За да не правя реклама - контакти на Л.С.


Sent from my LG-H850 using Tapatalk

 

 

Благодаря за инфото. Така с надуването колко литра се източват при 5G ?

 

За буксата обаче не намирам описано инфо в темата както и проверката на маслото на D или N се извършва ( помня , че четох във форума, но не намирам инфото) .


  • 0

855712_2.png


#85 vladohhh

vladohhh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C 270 CDI Avantgarde, 2004

Публикувано 29 март 2019 - 14:46

Здравейте имам ц 270 цди с автомат, отскоро забелязах, че при движение на 5 та с равномерна газ оборотите леко играят (вижда се само на стрелката на оборотомера, която мърда с 1 -2 мм.) а понякога в студено време след като запаля първите няколко километра кутията се държи неадекватно - не може да си уцели оборотите, трябва и повече газ, сменя по-късно и т.н. Четох, че това са първите симптоми на повреден lock up соленоид. Мисля сам да си го сменя, гледах клипове четох из форумите, сменял съм масло, вадил съм дюзи, разпробивах наскоро скъсан болт на дюза - общо взето сам си я ремонтирам и горе долу ми е ясно как да дейстам, но имам няколко въпроса:

1 - От къде да го купя? - виждам, че ги има в ebay по за около 50 долара, но ги има рециклирани и в OLX за 150 лв. цената няма значение, просто ме интересува, кой вариант е по-добър.

2 - Като сваля т.нар мозък лесно ли се вади този соленоид?

3 - Трябва ли да чистя и другите елементи с пружинките, които влизат отстрани на мозъка?

4 - Има ли нужда от някакво обучение след това или смяната си е само механична без да влияе на други неща (рестартране на кутията)

5 - Ще съм благодарен, ако ми кажете и нещо друго, за което не се сещам и е важно или по-специфично :)

6 - как да разбера, кой е соленоида, който отговаря за торка ?


Този пост е редактиран от vladohhh: 29 март 2019 - 14:57

  • 1

#86 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2019 - 15:05

130лв нов ОЕМ. Скоро ще правя операцията също. С почистване на мозъка. Ще напиша тема за това

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни