ЕГР да или не?
Започната от
Гост_zBnerOV6MJГост_
, 28 юли 2017 - 10:30:46
23 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 юли 2017 - 13:59
Ааа, не се караме, аз на Венци не му обръщам внимание.
За пушенето, да пробвал съм го на 642 и 651. Със и без ДПФ. Няма никакъв пушек при активиране. Ако има, значи има някакъв проблем в мотора.
За по тихия мотор - звука се променя, не се усилва/намаля. В движение няма начин да чуеш кога се включва.
За разхода - прочети пак какво съм написал по горе.
За загряването - ЕГР намалява азотните окиси като намалява температурата в горивната камера. Затова няма как, когато е активиран да води до по бързо загряване. Затова има и охладител на газовете който влизат в мотора. Поради това даже мотора загрява по бавно. Заради този неприятен за дизелите проблем, по новите мотори имат байпас на охлаждането на изгорелите газове, за да намалят този ефект. Заради това и работи над 60 градуса на антифриза. За да има парно в колата.
За пушенето, да пробвал съм го на 642 и 651. Със и без ДПФ. Няма никакъв пушек при активиране. Ако има, значи има някакъв проблем в мотора.
За по тихия мотор - звука се променя, не се усилва/намаля. В движение няма начин да чуеш кога се включва.
За разхода - прочети пак какво съм написал по горе.
За загряването - ЕГР намалява азотните окиси като намалява температурата в горивната камера. Затова няма как, когато е активиран да води до по бързо загряване. Затова има и охладител на газовете който влизат в мотора. Поради това даже мотора загрява по бавно. Заради този неприятен за дизелите проблем, по новите мотори имат байпас на охлаждането на изгорелите газове, за да намалят този ефект. Заради това и работи над 60 градуса на антифриза. За да има парно в колата.
#17
Публикувано 29 юли 2017 - 16:44
ОМ646.8 (Ево) клапана работи още със запалването на колата без значение на темперарурата. Дали така трябва да е , не знам , но споделям наблюдение само
клапана е като нов.
не съм убеден, че ЕГР при по-новите модели работи само след загряване на мотора
#18
Публикувано 29 юли 2017 - 16:52
При мен ако се стигне до проблем с егр ще купя със сигурност нов. И въобще докато е моя колата не мисля да се разделям с него или с ДПФа. Хубавото е че нямам екстрата АдБлу
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#19
Публикувано 30 юли 2017 - 11:11
При мотори като ОМ642 , 651 , 646 Егр се активира при достигане от 38 градуса на мотора . С две думи почти веднага след запалването . ЕГР колкото и хора да плюят и да казват ,че е непотребен и замърсява колекторите , ще ви кажа че по - добре да чистим колектори от колкото децата ни да дишат мръсен въздух от тия нафтови печки . Колата ми скоро ще стане на 300 000 аз съм и първия собственик и си стои и ДПФ и ЕГР ,тъй че всеки може да се постарае .
#20 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 30 юли 2017 - 12:50
Благодаря ви за мненията, но не говорим тук за някой по отделно, а говорим като цяло системата какво прави и дали ако търсиш ефекта X ще го постигнеш като махнеш ЕГР.
Реално има по 2 мнения от почти всяка една точка. Ако ми остане време тази година ще мина през всички тестове на CLK 270 CDI, за да видим нещата как стоят.
#21
Публикувано 30 юли 2017 - 13:30
Ето ти мнение: ЕГР служи освен за екология то и за разтоварване на турбината ( един вид блоу офф ) Блажени са вярващите че ще усетят повишаване на мощност и свален разход . Да при тунинг се препоръчва махане на дпф, кат и егр... но това само в Бг, нито една уважаваща себе си тунинг фирма в чужбина няма да махне катализатор и дпф!
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#22 Гост_zBnerOV6MJГост_
Публикувано 30 юли 2017 - 14:18
Не съм изключително съгласен с теб. В много от държавите за STAGE 1 е силно препоръчително да се изключи ЕГР или поне с такова наблюдение съм останал, ровейки из чуждестранни форуми, но ще го имам предвид това за турбото, не го знаех.
Благодаря
П.С. за хората, които не знаят какво е STAGE 1, може да го приемете като първо ниво на силов тунинг. Повече информация има тук.
Този пост е редактиран от vmvelev: 30 юли 2017 - 14:18
#23
Публикувано 30 юли 2017 - 20:29
При мотори като ОМ642 , 651 , 646 Егр се активира при достигане от 38 градуса на мотора . С две думи почти веднага след запалването . ЕГР колкото и хора да плюят и да казват ,че е непотребен и замърсява колекторите , ще ви кажа че по - добре да чистим колектори от колкото децата ни да дишат мръсен въздух от тия нафтови печки . Колата ми скоро ще стане на 300 000 аз съм и първия собственик и си стои и ДПФ и ЕГР ,тъй че всеки може да се постарае .
Малко оффтопик, но понеже все ми е криво, че предишния собственик е махнал ДПФ - намират ли се такива що-годе читави 2ра ръка, т.е. да не е задръстен над 50% или пък да имат възможност за 'ръчно' почистване преди поставянето? Няма как да няма хора, които да са си ги махнали заради "тунинга", а не защото са запушени безкрайно
Този пост е редактиран от bronc: 30 юли 2017 - 20:29
#24
Публикувано 30 юли 2017 - 20:56
Разбирам,че мислиш са околната среда и е много хубаво,но ще си сложиш таралеж в гащите с този DPF втора ръка.Дори и нов да го купиш,пак ще имаш главоболия.Просто при нас са много факторите,който му влияят зле и постоянно ще си караш в авариен режим.Ако караш главно на дълго ще си ОК повече време,но градско си е мъка.Това е миенето не дава траен ефект,пробвах.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни