Към съдържанието

  •  

- - - - -

ЕГР да или не?


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 788 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 28 юли 2017 - 13:59

Ааа, не се караме, аз на Венци не му обръщам внимание.

За пушенето, да пробвал съм го на 642 и 651. Със и без ДПФ. Няма никакъв пушек при активиране. Ако има, значи има някакъв проблем в мотора.

За по тихия мотор - звука се променя, не се усилва/намаля. В движение няма начин да чуеш кога се включва.

За разхода - прочети пак какво съм написал по горе.

За загряването - ЕГР намалява азотните окиси като намалява температурата в горивната камера. Затова няма как, когато е активиран да води до по бързо загряване. Затова има и охладител на газовете който влизат в мотора. Поради това даже мотора загрява по бавно. Заради този неприятен за дизелите проблем, по новите мотори имат байпас на охлаждането на изгорелите газове, за да намалят този ефект. Заради това и работи над 60 градуса на антифриза. За да има парно в колата.
  • 0

#17 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2017 - 16:44

ОМ646.8 (Ево) клапана работи още със запалването на колата без значение на темперарурата. Дали така трябва да е , не знам , но споделям наблюдение само :) 

клапана е като нов. 

 

не съм убеден, че ЕГР при по-новите модели работи само след загряване на мотора 


  • 0

#18 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 29 юли 2017 - 16:52

При мен ако се стигне до проблем с егр ще купя със сигурност нов. И въобще докато е моя колата не мисля да се разделям с него или с ДПФа. Хубавото е че нямам екстрата АдБлу :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 1

#19 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2017 - 11:11

При мотори като ОМ642 , 651 , 646 Егр се активира при достигане от 38 градуса на мотора . С две думи почти веднага след запалването . ЕГР колкото и хора да плюят и да казват ,че е непотребен и замърсява колекторите , ще ви кажа че по - добре да чистим колектори от колкото децата ни да дишат мръсен въздух от тия нафтови печки . Колата ми скоро ще стане на 300 000 аз съм и първия собственик и си стои и ДПФ и ЕГР ,тъй че всеки може да се постарае .


  • 5

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#20 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 30 юли 2017 - 12:50

Благодаря ви за мненията, но не говорим тук за някой по отделно, а говорим като цяло системата какво прави и дали ако търсиш ефекта X ще го постигнеш като махнеш ЕГР.

Реално има по 2 мнения от почти всяка една точка. Ако ми остане време тази година ще мина през всички тестове на CLK 270 CDI, за да видим нещата как стоят.


  • 0

#21 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 30 юли 2017 - 13:30

Ето ти мнение: ЕГР служи освен за екология то и за разтоварване на турбината ( един вид блоу офф ) Блажени са вярващите че ще усетят повишаване на мощност и свален разход . Да при тунинг се препоръчва махане на дпф, кат и егр... но това само в Бг, нито една уважаваща себе си тунинг фирма в чужбина няма да махне катализатор и дпф!


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#22 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 30 юли 2017 - 14:18

Не съм изключително съгласен с теб. В много от държавите за STAGE 1 е силно препоръчително да се изключи ЕГР или поне с такова наблюдение съм останал, ровейки из чуждестранни форуми, но ще го имам предвид това за турбото, не го знаех.

Благодаря :)

 

П.С. за хората, които не знаят какво е STAGE 1, може да го приемете като първо ниво на силов тунинг. Повече информация има тук.


Този пост е редактиран от vmvelev: 30 юли 2017 - 14:18

  • 0

#23 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 30 юли 2017 - 20:29

При мотори като ОМ642 , 651 , 646 Егр се активира при достигане от 38 градуса на мотора . С две думи почти веднага след запалването . ЕГР колкото и хора да плюят и да казват ,че е непотребен и замърсява колекторите , ще ви кажа че по - добре да чистим колектори от колкото децата ни да дишат мръсен въздух от тия нафтови печки . Колата ми скоро ще стане на 300 000 аз съм и първия собственик и си стои и ДПФ и ЕГР ,тъй че всеки може да се постарае .

 

Малко оффтопик, но понеже все ми е криво, че предишния собственик е махнал ДПФ - намират ли се такива що-годе читави 2ра ръка, т.е. да не е задръстен над 50% или пък да имат възможност за 'ръчно' почистване преди поставянето? Няма как да няма хора, които да са си ги махнали заради "тунинга", а не защото са запушени безкрайно


Този пост е редактиран от bronc: 30 юли 2017 - 20:29

  • 0

#24 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 30 юли 2017 - 20:56

Разбирам,че мислиш са околната среда и е много хубаво,но ще си сложиш таралеж в гащите с този DPF втора ръка.Дори и нов да го купиш,пак ще имаш главоболия.Просто при нас са много факторите,който му влияят зле и постоянно ще си караш в авариен режим.Ако караш главно на дълго ще си ОК повече време,но градско си е мъка.Това е миенето не дава траен ефект,пробвах.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни