Рециклирал съм си турбото превантивно с кит при ом647, променливата геометрия я чистих при демонтаж/монтаж после разбира се се качи на стенд за баланс. Истината е че ако нямаш проблем в геометрията или луфт в турбината е по-добре да не я пипаш много! Бенцовете които съм карал не са страдали от променлива геометрия нито от прекомерно зацапване нито от управлението им (актуатора), това не мога да кажа за ВАГ-овете които съм имал аз и приятели около мен (преди някой да ме нападне, може да е въпрос на късмет, липсата му или просто да приемем че различните марки имат различни слаби места).
Виж всмукателните колектори при ом642 са друга тема, адски много гадост има в тях и когато се задръстят започва да мени обороти на празен ход, запушват се ужасно много и дебита на въздуха намалява. Ако ще чистиш, почисти ги тях, освен препарати бих препоръчал ултразвукова вана, после сглабяне по обратния ред с нови оригинални гарнитури.