Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 много пуши черно


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 юли 2017 - 23:13

Виж тука някакви мисли,с добавката е лесният начин.
http://forums.mbclub...аращите-цди-та/
  • 1

#17 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 юли 2017 - 07:05

Виж тука някакви мисли,с добавката е лесният начин.
http://forums.mbclub...аращите-цди-та/

Супер много ти благодаря :)
Само незнам, като сваля колекторите най-вероятно сигурно имат някакви гарнитури, които е редно да сменя :)
Иначе ето снимка как е моя ЕГР след намесата ми :) На маркуча от кулера се вижда каква гняс имаше, а в клапана беше по 10 тая гняс... Колекторите не са по различни :(4c09236423d13dcb14e2324dd31d8c2e.jpge0ad34106dcc54a8cc444ab285f5913d.jpg

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#18 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 22 юли 2017 - 09:31

Малко в повечко ми идва тая.
Търси проблем, картерна вентилация, турбо ( геометрията сигурно е тотал ), сегменти


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 2

#19 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 юли 2017 - 10:02

Малко в повечко ми идва тая.
Търси проблем, картерна вентилация, турбо ( геометрията сигурно е тотал ), сегменти


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg

Турбото в студената част го гледаха и казаха, че изглежда добре, но отзаде вече си нямам на идея какво е положението, но като цяло мое мнение е, че не е проблема в турбото, защото като се включи няма пушене освен на кикдаун ама там е нормално... Пуши в ниските обороти преди включването на рурбината...8b0182c1cf647b09ffa34ed34a8c0738.jpga258036f4b86ff7bd7ce3ee883dc98e2.jpg

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 юли 2017 - 11:41

За мен е нормална тая гняз,ако не е чистено никога.Вземи си един такъв спрей на Лики Моли,около 40лв.струваше и спазвай инструкциите.После виж дали има промяна.Колата "чипосана"ли е?
Не и се впрягай много все пак е "печка":).
  • 2

#21 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 юли 2017 - 11:48

За мен е нормална тая гняз,ако не е чистено никога.Вземи си един такъв спрей на Лики Моли,около 40лв.струваше и спазвай инструкциите.После виж дали има промяна.Колата "чипосана"ли е?
Не и се впрягай много все пак е "печка":).

Ще пробвам да почистя със спрея след като сваля колекторите и ги почистя хубаво, защото в блока навътре няма как да бръкна :) Няма как да знам дали е чипосвана, но на стар диагнозата щеше да излезе сигурно ако е чипосана :/ иначе, че си е печка, си е печка хахаха

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#22 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 август 2017 - 09:47

Разглобих вчера всмукателните колектори и ги почистих с бензин и обезмаслител и станаха като нови :) почистих и вихровите клапи и смених гарнитурите на колекторите. Цял ден ми отне тази процедура, а вечерта бях като желе направо.... Така установих че турбината хвърля масло в кулера и от там го набива в ЕГР-а и колекторите. След като омасли хубаво саждите от изгорелите газове , които се връщат отново в мотора полепват хубаво по маслото и правят мазалото :( Та идеята ми е дайте някакъв читав сервиз за турбо и имате ши представа колко би мо струвало да я оправят? Благодаря предварително :)

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни