W203 много пуши черно
Започната от yulian.doichinov, 19 юли 2017 - 21:20:14
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 юли 2017 - 21:20
Здравейте колеги
Искам да попитам от какво може колата ми да пуши много черно, като и дам повече газ или като пусна климатроника яко дими
Хората ме гледат странно, а аз се чувствам страшно неудобно...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Искам да попитам от какво може колата ми да пуши много черно, като и дам повече газ или като пусна климатроника яко дими
Хората ме гледат странно, а аз се чувствам страшно неудобно...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#2
Публикувано 19 юли 2017 - 21:32
Аааа да забравих да спомена, че на 4ти цилиндър свещта е заминала.... Възможно ли е от това да е проблема??? Не съм я сменял, защото е заклинила яко и ходих при 2ма майстори и ми казаха, че няма да ми я демонтират, защото може да се счупи.... Дайте съвет и къде мога да я сменя
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#3
Публикувано 19 юли 2017 - 21:50
При заминала свещ дими но само докато загрее колата. Ако на загряла кола го прави проблема не ти е от свещта. Търси проблема някъде другаде. Дебитомер, дюзи, калпав ремап и т.н.
#4
Публикувано 20 юли 2017 - 10:34
Има специален инструмент за изваждане на скъсана свещ. Потърси в нета за такива сервизи.70-100 лв. е услугата.
#5
Публикувано 20 юли 2017 - 11:31
Благодаря Иван, сега я закарах в ивайджет да я качат на диагностика да си изпее всичко
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 20 юли 2017 - 11:49
Иначе за свещта септември ще я откарам да я сменят, че сега е топло и нямам проблем с паленето...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 20 юли 2017 - 14:37
Това ще ти потрявба, при условие че се скъса свеща.
Има вероятност и да не стане така, но колкото повече караш с неработеща свещ, толкова се увеличава шанса да се скъса
Но не е болка за умиране, това ми беше мисълта.
#8
Публикувано 20 юли 2017 - 14:41
Такаааа прегледаха колата със Стар диагностика и всичко на живи данни и като цяло е уж ОК... Както каза колегата sami, ми казаха, че проблема е комплексен от дюзи, дебитомер и някакви клапи в турбото, както и че не се знае какви интервенции е имала колата преди... Ще почистя дебитомера със специален спрей, EGR-клапана съм го чистил, и него го елиминирам, но всмукателните колектори са доооста мръснички та мисля да ги сваля и почистя и тях...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 20 юли 2017 - 14:47
Внимавай много при чистенето на дебитомера. Аз убих един с чистене на моята кола.
#10
Публикувано 20 юли 2017 - 17:42
Колега, два предложения, които са лесни и сравнително евтини за тестване преди да скачаш в голям филм:
- ако зареждаш само от една бензиностанция, пробвал ли си да я смениш за по-дълго време?
- вземи оригинална добавка за инжектори на Мерцедес. За дизел и бензин е една. На база на Керопур е, според мен, но BASF не го продава свободно. В Ивайджет е към 28 лева. Изразходи 2 флакона от тази добавка и виж има ли подобрение. Ако не намериш парт-номер мога да ти го потърся.
Не разбирам от дизели и с друго не мога да помогна.
#11
Публикувано 20 юли 2017 - 18:51
С почистването ще съм изключително внимателен!
Колкото до зареждането е от различни бензиностанции, но от както я имам колата от 3 месеца вече все си е пушела...
За тази добавка не съм чувал но с радост ще се радвам ако споделиш с мен парт номер или наименование...
Ако ли не направо ще отида до Ивайджет и ще си взема
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
Колкото до зареждането е от различни бензиностанции, но от както я имам колата от 3 месеца вече все си е пушела...
За тази добавка не съм чувал но с радост ще се радвам ако споделиш с мен парт номер или наименование...
Ако ли не направо ще отида до Ивайджет и ще си взема
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#12
Публикувано 20 юли 2017 - 19:52
От Ивайджег са ти дали някакви насоки,но не са се задълбочили.Ако им беше казал че ще оставиш колата при тях може би щяха да го направят.По принцип нещата са свързани наистина,но не е задължително проблема да е и в трите компонента.Един ако не е наред може да влияе на другите и обратното.Ако дебитомера е за смяна колата ще влиза в авариен режим.Ако дюзите са зле,няма да имаш стабилни обороти на празен ход и като пуснеш голям консуматор като климатика,съвсем ще се развалят.Тия неща обаче се установяват с читава диагностика и с някои проби.ЕГР-а и вихровите клапи също могат да създават тоя проблем,даже съм склонен да мисля за тях,но ...това са само предположения.
Бих те посъветвал да си намериш майстор който да ти прави колата,а не да ходиш само на диагностика.
Бих те посъветвал да си намериш майстор който да ти прави колата,а не да ходиш само на диагностика.
#13
Публикувано 20 юли 2017 - 22:58
Колега, сгрешил съм. Да не кажа "написал съм глупост".
Керопур го слагат на бензинови и дизелови двигатели, но въпросната оригинална добавка на Мерцедес е само за бензинови инжекциони. Та съм ги поомешал. Съжалявам.
#14
Публикувано 21 юли 2017 - 09:14
Абсолютно съм съгласен с Теб колега!От Ивайджег са ти дали някакви насоки,но не са се задълбочили.Ако им беше казал че ще оставиш колата при тях може би щяха да го направят.По принцип нещата са свързани наистина,но не е задължително проблема да е и в трите компонента.Един ако не е наред може да влияе на другите и обратното.Ако дебитомера е за смяна колата ще влиза в авариен режим.Ако дюзите са зле,няма да имаш стабилни обороти на празен ход и като пуснеш голям консуматор като климатика,съвсем ще се развалят.Тия неща обаче се установяват с читава диагностика и с някои проби.ЕГР-а и вихровите клапи също могат да създават тоя проблем,даже съм склонен да мисля за тях,но ...това са само предположения.
Бих те посъветвал да си намериш майстор който да ти прави колата,а не да ходиш само на диагностика.
Когато пусна климатроника оборотите са стабилни, както и през останалото време нямам проблем с тях За дебитомера не е влизала в авариен режим, но като го позагледах вчера изглеждаше ,,прилично'' чист...
ЕГР-а го почистих доста добре, но за нещастие въобще незнам на какъв принцип работи Това ми е първата дизелова кола... Знам, че като махнах ЕГР-а входящите колектори бяха пълни с много гняс...
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
#15
Публикувано 21 юли 2017 - 09:20
Няма проблем колегаКолега, сгрешил съм. Да не кажа "написал съм глупост".
Керопур го слагат на бензинови и дизелови двигатели, но въпросната оригинална добавка на Мерцедес е само за бензинови инжекциони. Та съм ги поомешал. Съжалявам.
Благодаря все пак
Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни