Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 много пуши черно


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 19 юли 2017 - 21:20

Здравейте колеги :)
Искам да попитам от какво може колата ми да пуши много черно, като и дам повече газ или като пусна климатроника яко дими :(
Хората ме гледат странно, а аз се чувствам страшно неудобно...

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 19 юли 2017 - 21:32

Аааа да забравих да спомена, че на 4ти цилиндър свещта е заминала.... Възможно ли е от това да е проблема??? Не съм я сменял, защото е заклинила яко и ходих при 2ма майстори и ми казаха, че няма да ми я демонтират, защото може да се счупи.... Дайте съвет и къде мога да я сменя

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2017 - 21:50

При заминала свещ дими но само докато загрее колата. Ако на загряла кола го прави проблема не ти е от свещта. Търси проблема някъде другаде. Дебитомер, дюзи, калпав ремап и т.н.


  • 1

#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 20 юли 2017 - 10:34

Има специален инструмент за изваждане на скъсана свещ. Потърси в нета за такива сервизи.70-100 лв. е услугата.
  • 0

#5 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 юли 2017 - 11:31

Благодаря Иван, сега я закарах в ивайджет да я качат на диагностика да си изпее всичко :)

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 юли 2017 - 11:49

Иначе за свещта септември ще я откарам да я сменят, че сега е топло и нямам проблем с паленето...

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 20 юли 2017 - 14:37

Това ще ти потрявба, при условие че се скъса свеща.

Има вероятност и да не стане така, но колкото повече караш с неработеща свещ, толкова се увеличава шанса да се скъса :)

Но не е болка за умиране, това ми беше мисълта.


  • 0

#8 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 юли 2017 - 14:41

Такаааа прегледаха колата със Стар диагностика и всичко на живи данни и като цяло е уж ОК... Както каза колегата sami, ми казаха, че проблема е комплексен от дюзи, дебитомер и някакви клапи в турбото, както и че не се знае какви интервенции е имала колата преди... Ще почистя дебитомера със специален спрей, EGR-клапана съм го чистил, и него го елиминирам, но всмукателните колектори са доооста мръснички та мисля да ги сваля и почистя и тях...

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юли 2017 - 14:47

Внимавай много при чистенето на дебитомера. Аз убих един с чистене на моята кола.


  • 1

#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 20 юли 2017 - 17:42

Колега, два предложения, които са лесни и сравнително евтини за тестване преди да скачаш в голям филм:

 

- ако зареждаш само от една бензиностанция, пробвал ли си да я смениш за по-дълго време?

 

- вземи оригинална добавка за инжектори на Мерцедес. За дизел и бензин е една. На база на Керопур е, според мен, но BASF не го продава свободно. В Ивайджет е към 28 лева. Изразходи 2 флакона от тази добавка и виж има ли подобрение. Ако не намериш парт-номер мога да ти го потърся.

 

Не разбирам от дизели и с друго не мога да помогна.


  • 1

#11 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 20 юли 2017 - 18:51

С почистването ще съм изключително внимателен!

Колкото до зареждането е от различни бензиностанции, но от както я имам колата от 3 месеца вече все си е пушела...

За тази добавка не съм чувал но с радост ще се радвам ако споделиш с мен парт номер или наименование...

Ако ли не направо ще отида до Ивайджет и ще си взема :)

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 юли 2017 - 19:52

От Ивайджег са ти дали някакви насоки,но не са се задълбочили.Ако им беше казал че ще оставиш колата при тях може би щяха да го направят.По принцип нещата са свързани наистина,но не е задължително проблема да е и в трите компонента.Един ако не е наред може да влияе на другите и обратното.Ако дебитомера е за смяна колата ще влиза в авариен режим.Ако дюзите са зле,няма да имаш стабилни обороти на празен ход и като пуснеш голям консуматор като климатика,съвсем ще се развалят.Тия неща обаче се установяват с читава диагностика и с някои проби.ЕГР-а и вихровите клапи също могат да създават тоя проблем,даже съм склонен да мисля за тях,но ...това са само предположения.
Бих те посъветвал да си намериш майстор който да ти прави колата,а не да ходиш само на диагностика.
  • 1

#13 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 20 юли 2017 - 22:58

Колега, сгрешил съм. Да не кажа "написал съм глупост".

Керопур го слагат на бензинови и дизелови двигатели, но въпросната оригинална добавка на Мерцедес е само за бензинови инжекциони. Та съм ги поомешал. Съжалявам. :)


  • 1

#14 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 юли 2017 - 09:14

От Ивайджег са ти дали някакви насоки,но не са се задълбочили.Ако им беше казал че ще оставиш колата при тях може би щяха да го направят.По принцип нещата са свързани наистина,но не е задължително проблема да е и в трите компонента.Един ако не е наред може да влияе на другите и обратното.Ако дебитомера е за смяна колата ще влиза в авариен режим.Ако дюзите са зле,няма да имаш стабилни обороти на празен ход и като пуснеш голям консуматор като климатика,съвсем ще се развалят.Тия неща обаче се установяват с читава диагностика и с някои проби.ЕГР-а и вихровите клапи също могат да създават тоя проблем,даже съм склонен да мисля за тях,но ...това са само предположения.
Бих те посъветвал да си намериш майстор който да ти прави колата,а не да ходиш само на диагностика.

Абсолютно съм съгласен с Теб колега!
Когато пусна климатроника оборотите са стабилни, както и през останалото време нямам проблем с тях :) За дебитомера не е влизала в авариен режим, но като го позагледах вчера изглеждаше ,,прилично'' чист...
ЕГР-а го почистих доста добре, но за нещастие въобще незнам на какъв принцип работи :( Това ми е първата дизелова кола... Знам, че като махнах ЕГР-а входящите колектори бяха пълни с много гняс...

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0

#15 yulian.doichinov

yulian.doichinov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 юли 2017 - 09:20

Колега, сгрешил съм. Да не кажа "написал съм глупост".
Керопур го слагат на бензинови и дизелови двигатели, но въпросната оригинална добавка на Мерцедес е само за бензинови инжекциони. Та съм ги поомешал. Съжалявам. :)

Няма проблем колега :)
Благодаря все пак

Изпратено от моят SM-N9005 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни