Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с климатика


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 todoraki

todoraki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е250д 1993, Е220 CDI ML270CDI

Публикувано 18 юли 2017 - 11:07

Здравейте колеги. От две години притежавам ЦЛК 200  136к.с 2000г. и едва това лято реших да му оправя климатика понеже предния радиатор беше пробит. Сложих нов и нов дехидратор, заредих го и заработи от раз ,но след малко се изключи компресора от високо налягане. Оказа се че перката не се включва. На диагностика показва липса на комуникация между панела в колата и модула за управление на перката. Пробвах с работещ панел но не стана. Модулът и перката работят при охлаждане на антифриза много добре. Колата никога не е загрявала дори и в големи горещини. Каква може да е причината да не включва перката при включен климатик?


  • 0

#2 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 18 юли 2017 - 12:53

Здравейте колеги. От две години притежавам ЦЛК 200  136к.с 2000г. и едва това лято реших да му оправя климатика понеже предния радиатор беше пробит. Сложих нов и нов дехидратор, заредих го и заработи от раз ,но след малко се изключи компресора от високо налягане. Оказа се че перката не се включва. На диагностика показва липса на комуникация между панела в колата и модула за управление на перката. Пробвах с работещ панел но не стана. Модулът и перката работят при охлаждане на антифриза много добре. Колата никога не е загрявала дори и в големи горещини. Каква може да е причината да не включва перката при включен климатик?

 

Модула ако е климатроник управлява доста неща по климатика, ако новия не е правилно кодиран спрямо твоята кола може да е там проблема, други вероятни причини може да са неработеща перка (може да пробваш да й подадеш ток директно да видиш дали работи), изгоряло реле и/или бушон.


  • 0


#3 todoraki

todoraki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е250д 1993, Е220 CDI ML270CDI

Публикувано 18 юли 2017 - 14:36

Всичко това е проверено и работи. Само не знам реле дали има климатика и кое е


  • 0

#4 niko_nikolov

niko_nikolov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor

Публикувано 18 юли 2017 - 15:15

Следя темата имам подобен проблем климатроника ми работи но перките не тръгват проблема ще е в някакво управление ако някой каже къде се намира това реле или управлението на тези перки ще е добре?


  • 0

#5 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 18 юли 2017 - 15:23

Релетата са в предната бушониера под предния капак, може да се наложи да развиеш някой друг винт за да имаш достъп до всички релета (номер 56 например), всичко описано по-горе сам ли го правиш или някой майстор ти е прегледал колата? Защото ако е майстор ми е странно как не е намерил релетата или не е отворил някоя ел. схема от нета или дори от най-елементарната аутодата.

 

Друга идея, погледни в моторния отсек до дехидрахотра трябва да има една малка черна кутиика която управлява самата перка (може да е с друг номер), разкачи буксата огледай за корозия ако има такава почисти я с WD40 и водна шкурка. При възможност опитай с друг такъв компонент от морга или от кола на приятел с такова CLK. На графиката долу 264/266

 

79e5617e9933274dd8f9651edf79c612.gif

 

 

 

264204d1375194093-electric-radiator-fans

 

B54138000001.980520.png


Този пост е редактиран от gelevp: 18 юли 2017 - 15:26

  • 0


#6 todoraki

todoraki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е250д 1993, Е220 CDI ML270CDI

Публикувано 18 юли 2017 - 17:17

С ходатайстване и голямо чакане едва се вредих при най-добрите в Бургас и резултата го виждате. Единия поне каза след диагностика за липсата на комуникация м/у панела и модула. За реле са категорични че няма. Модулът ми е по-различен от на снимката, с 4пина и 2по-малки, алуминиево. Утре ще взема едно цлк от приятел и почвам едно по едно да сравнявам и сменям разните чарколяци ,може и да намеря проблема. Съмнявам се в този модул и първо от него ще почна.


  • 0

#7 todoraki

todoraki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е250д 1993, Е220 CDI ML270CDI

Публикувано 19 юли 2017 - 13:56

Проблема е решен и вече ми олекна. Оказа се че една от буксите на компютъра е с един нагар като котлен камък по пиновете и не работи коректно. След почистване с фина пиличка и контактен спрей всичко си тръгна перфектно. Само да вметна- не карайте без работещи перки защото се вдига налягането в системата-25атм. и е възможно да гръмне нещо. Дано да съм помогнал с моите патила. Приятен ден.


  • 0

#8 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 19 юли 2017 - 14:14


....разкачи буксата огледай за корозия ако има такава почисти я с WD40 и водна шкурка...

 

 

 

 

 

 

 

Все пак се оказах прав, радвам се че успях да помогна.


Този пост е редактиран от gelevp: 19 юли 2017 - 14:15

  • 0


#9 todoraki

todoraki

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Поморие
  • Автомобил:
    Мерцедес-Бенц Е250д 1993, Е220 CDI ML270CDI

Публикувано 19 юли 2017 - 16:43

Да, правилно ме насочи, но да уточня- проблема беше в крайната букса ,откъм двигателя, на моторния компютър, където е буксата за диагностика. 


  • 0

#10 nikolayyanchev

nikolayyanchev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Burgas
  • Автомобил:
    CLK 200

Публикувано 06 ноември 2018 - 20:58

Здравей колега. Понеже съм от Бургас и имам ЦЛК 200, 136, бих искал да те питам някои работи.

При мен проблема пък е, че перката не спира да работи :D Дори климатроника да не е включен.

На диагностиката излезе високо налягане.
Ходих при климатичар и ми каза, че проблема на 95 % е в този модул реле перка.
На снимката се вижда моя, ходих в Бургас на едно място (малка морга за Мерцедеси след ДАИ/Кумлука в Бургас. Пробвахме 4 обаче цифрите бяха различни и самите букси отзад.
Явно трябва да е абсолютно същия.

Мисълта ми е, сблъсквал ли си се с такъв проблем и дали знаеш някоя по-богата морга наоколо?
Поздрави.
  • 0

#11 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 179 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2020 - 18:59

А да препоръчате майстор за климатици в София? Миналата година зареждах, уж не изпускаше а сега няма никой.
  • 0

855712_2.png


#12 mafia71

mafia71

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes s-slass W220 320 CDI

Публикувано 27 април 2020 - 19:51

0895 428161-Стефан


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни