Избор на w211 БЕНЗИН
Започната от Ctoyan, 11 юни 2017 - 21:47:04
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 юни 2017 - 21:47
Здравейте, доста се рових,но не можах да намеря темата която ме интересува... Извинявам се предварително ако има такава.. Обмислям да си взема бензинова е-класа, но немога да се реша с кой мотор.. Като цяло най-вече мисля за 3.2то, но също гледам 2.8 и 3.5... Много ще съм ви благодарен да споделите плюсови и минуси на всеки... Благодаря ви
#2
Публикувано 12 юни 2017 - 05:46
Колега, има много информация за 3.2 който е с код М112. Като цяло здрав мотор, има някакви драми с маслените магистрали но колегите да допълнят.
Относно 2.8, 3.5 мотора е М272. Също добър мотор, също имаше драми с нещо но съм забравил подробности.
Е200 Компресор е добър вариант, но не толкова динамичен като 6-таците.
Относно 2.8, 3.5 мотора е М272. Също добър мотор, също имаше драми с нещо но съм забравил подробности.
Е200 Компресор е добър вариант, но не толкова динамичен като 6-таците.
#3
Публикувано 12 юни 2017 - 05:48
Да да знам за 3.2 то, но искам 6-так, знам че и 2.8 и 3.5 то са с 7 степенната кутия... Та самото сравнение като цяло смисъл кой е по-добрия вариант като мотор и кутия.
#4
Публикувано 12 юни 2017 - 06:36
М112 с екстри и 1500лв за ревизия за мотора е най добрия вариант
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
#5
Публикувано 12 юни 2017 - 13:06
Ревизия? Що? Какво ще му се ревизира? 3.2 си е куче, както и всички м112. Проблемни са им течовете на масло, но не са страшни за ремонт. Новият не съм го карал и притежавал, само легенди се носят, че не бил толкова здрав, но то винаги такива работи се говорят за всяко ново нещо, че старото е по-добро... Предполагам е единтично положението. Плюса за мен на м112/м113 е, че за всичко има DIY в интернет. Лесно се работи на този мотор.
#6
Публикувано 12 юни 2017 - 14:13
M272 няма 2,8 л, там са 2,5; 3 и 3,5 л като се ползват различни цифрово-буквени обозначения при различните модели. Според много хора и мнения е добър мотор, еволюция е на М112/113. Има един сериозен проблем, с балансиращия вал, който е при моторите произведени между 2004 и 2008. Има проведена акция за отстраняване на дефекта или ремонта му струва по цени на официален дилър около 3 хил евро. След 2008 проблема е решен. Като всеки друг мотор си иска редовна поддръжка и смяна на консумативите, по-пъргав, динамичен и с по-нисък разход на гориво от М112. Мисля е по-добър вариант от М112, вече няма по две свещи на цилиндър.
#7
Публикувано 14 юни 2017 - 00:14
Аз съм с такава, М272 3.5. Има проблеми със балансиращия вал, но по ВИН номера може да се види серийния номер на мотора и от там да се види дали мотора попада в проблемните със вала или не. Също имат проблеми със соленоидите за разпределителните валове пак в началото на производството. Май и течове с имали от тях заради о-пръстени но за това не съм сигурен. Лично аз се бях насочил към 3,5 и взех такъв който е след всичките тия проблеми, т.е. оправен от завода. Колата е 2008ма. Имай предвид че кутията е 7 степенна ако е само на задно, ако е 4матик тогава е със старата 5 степенна. Със климатик на магистрала със 150 на темпомат гори 15 газ. Като за бензин има хубав въртящ момент, колата е приятна за каране, лесно се изтегля от кръстовище, лесно се изпреварва с нея. Данък 400 лева.
#8
Публикувано 14 юни 2017 - 08:42
Май ще преглътна 12-те свещи и кабели, и малко по-високия разход и ще се ориентирам към по-простичкото м112..
#9
Публикувано 14 юни 2017 - 08:52
За 2500км разхода ми е около 20 в града и 12-14 извън града. Но при бензина може да варира доста.
Предполагам зимата ще е различно, но все още не мога да кажа какво е положението в студа.
Средния ми разход към момента е 15, сравнено с бившия ми пасат за два пъти повече конски сили, автомат, 4х4 и 400гк по-тежка кола разхода е идентичен в парично изражение.
#10
Публикувано 14 юни 2017 - 08:59
Еми то след като е 4matic би трябвало да има някой литър отгоре на разхода
#11
Публикувано 23 юли 2017 - 19:13
А друг въпрос който не съм задал.. Има ли значение коя година ще е ... Понеже в германия намирам много с тюф но 2002 ра..
#12
Публикувано 23 юли 2017 - 20:38
Има значение дали е преди фейслифта или след.Иначе си гледаш екстри,километри и пр...
С две думи няма значение.
Така обсъждания СБС модул при повечето или бих казал при всички е подменян при сервизна акция и трудно би имал проблем с него.И да имаш не е болка зя умиране(~1000€)
С две думи няма значение.
Така обсъждания СБС модул при повечето или бих казал при всички е подменян при сервизна акция и трудно би имал проблем с него.И да имаш не е болка зя умиране(~1000€)
Този пост е редактиран от daimler1: 23 юли 2017 - 20:38
#13
Публикувано 23 юли 2017 - 21:44
Еми решил съм преди фейса да е .. 3.2 и тази която съм харесал с айрматик, обдухване, масаж и тнт... Само това не знаех дали нямат проблем за който да не знам първите модели...
#14
Публикувано 23 юли 2017 - 23:10
Аз съм с такава, М272 3.5. Има проблеми със балансиращия вал, но по ВИН номера може да се види серийния номер на мотора и от там да се види дали мотора попада в проблемните със вала или не. Също имат проблеми със соленоидите за разпределителните валове пак в началото на производството. Май и течове с имали от тях заради о-пръстени но за това не съм сигурен. Лично аз се бях насочил към 3,5 и взех такъв който е след всичките тия проблеми, т.е. оправен от завода. Колата е 2008ма. Имай предвид че кутията е 7 степенна ако е само на задно, ако е 4матик тогава е със старата 5 степенна. Със климатик на магистрала със 150 на темпомат гори 15 газ. Като за бензин има хубав въртящ момент, колата е приятна за каране, лесно се изтегля от кръстовище, лесно се изпреварва с нея. Данък 400 лева.
Имал ли си проблеми с газта с този мотор и каква марка ти е газовото?
#15
Публикувано 23 юли 2017 - 23:54
Еми решил съм преди фейса да е .. 3.2 и тази която съм харесал с айрматик, обдухване, масаж и тнт... Само това не знаех дали нямат проблем за който да не знам първите модели...
Хубаво си я провери колата.Останах с впечатление че ще е от Германия...Навсякъде има мошенници.Гледай,проверявай колкоти можеш,защото са си стари коли,а са на светлинни години напред в технологиите от една Шкода.Екстите струват пари и като ги поръчваш и като ги поддържаш!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни