Здравейте , колеги
От няколко дни съм собственик на горепосочения автомобил и така да се каже,още не мога да му се нарадвам.Проблемите започнаха още с излизането от КАТ.Светна лампа Chek Engine и почна ходенето по мъките.
Отидох в сервиз който използва оригиналния софтуер на Мерцедес и грешката ,която записва е :
P0010 - Безстепенно авансиране на разпределителния вал , Неправилно положение на разпределитен вал на всмукателен клапан.Майстора се осъмни това да не е няква газаджийска простотия.На следващия ден ходих на Елкон при мои познати и това което устоновиха е,че има пробив и в 4-те бобини , и също така всички свещи са опушени.Заменихме това което казаха и след това измериха компресията на двигателя и казаха,че е добра.След това ходих пак в сервиза с оригиналния софтуер за да търсим решение за Chek Engine лампата.Това което направихме ще ви го опиша в последователен ред.
1 ходене - изчистване на Chek Engine лампа и каране само на бензин - резултат - Chek Engine
2 ходене - проверка на веригата ,тъй като предполагаха,че тази грешка може да идва от разхлабена верига . Казаха,че веригата е буквално като нова и няма и mm отклонение.Следващото което предположиха е,че може да е от самия клапан и затова размениха позицията на всмукателния с изспускателния с идеята да покарам автомобила и ако грешката следващия път е във изспускателния да сменим клапана и да се оправи , а ако пак е запише във всмукателния , причината евентуално да е Ванос-а . - резултат - Chek-a пак записа грешка във всмукателния.Момчето каза,че ще пусне запитване към Германия и ще чакаме някакъв отговор от тях , преди да започнем да сменяме работещи компоненти.
Автомобила в движение не усещам да има някакъв проблем . На място се усеща на моменти,че работи неравномерно.Двигателя се клатушка и това се усеща осезаемо и в купето.Колебания в оборотите няма , но колата тресе.
2-рият проблем на колата е ,че по трудно пали . Може - би около 3 секунди задържам за да запаля , но винаги е от първия път. Дали е свързано с първия проблем - не знам .
3-тият проблем е,че нивомера на бензин не отчита . Когато дам на контакт и запаля чертата отива леко над 1/4 и от там нито надолу нито нагоре се движи.
и 4-тия проблем , който го чух днес сутринта е,звук на пристъргване (или нещо от сорта) със самото запалваване на мотора за около 1 секунда. Обтегач верига или ??
Това което съм сменил по колата от както е моя(няколко дни) е масло 5w40 , всички филтри , пистов ремък с 2-те ролки .
Ще бъда благодарен за всяко мнение и съвет какво да направя! Мерси предварително
Няколко проблема с W 203 компресор (143hp) 2003 г. с (ГИ)
Започната от Sasho88, 08 юни 2017 - 13:14:36
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 юни 2017 - 13:14
#2
Публикувано 08 юни 2017 - 14:14
Забравих да напиша ,че днес след като ми светна чека при вече разменените всмукателен и изпускателен клапан , и грешка Прекъсване в първи цилиндър .
#3
Публикувано 12 юли 2017 - 14:59
Здравейте , колеги
От няколко дни съм собственик на горепосочения автомобил и така да се каже,още не мога да му се нарадвам.Проблемите започнаха още с излизането от КАТ.Светна лампа Chek Engine и почна ходенето по мъките.
Отидох в сервиз който използва оригиналния софтуер на Мерцедес и грешката ,която записва е :
P0010 - Безстепенно авансиране на разпределителния вал , Неправилно положение на разпределитен вал на всмукателен клапан.Майстора се осъмни това да не е няква газаджийска простотия.На следващия ден ходих на Елкон при мои познати и това което устоновиха е,че има пробив и в 4-те бобини , и също така всички свещи са опушени.Заменихме това което казаха и след това измериха компресията на двигателя и казаха,че е добра.След това ходих пак в сервиза с оригиналния софтуер за да търсим решение за Chek Engine лампата.Това което направихме ще ви го опиша в последователен ред.
1 ходене - изчистване на Chek Engine лампа и каране само на бензин - резултат - Chek Engine
2 ходене - проверка на веригата ,тъй като предполагаха,че тази грешка може да идва от разхлабена верига . Казаха,че веригата е буквално като нова и няма и mm отклонение.Следващото което предположиха е,че може да е от самия клапан и затова размениха позицията на всмукателния с изспускателния с идеята да покарам автомобила и ако грешката следващия път е във изспускателния да сменим клапана и да се оправи , а ако пак е запише във всмукателния , причината евентуално да е Ванос-а . - резултат - Chek-a пак записа грешка във всмукателния.Момчето каза,че ще пусне запитване към Германия и ще чакаме някакъв отговор от тях , преди да започнем да сменяме работещи компоненти.
Автомобила в движение не усещам да има някакъв проблем . На място се усеща на моменти,че работи неравномерно.Двигателя се клатушка и това се усеща осезаемо и в купето.Колебания в оборотите няма , но колата тресе.
2-рият проблем на колата е ,че по трудно пали . Може - би около 3 секунди задържам за да запаля , но винаги е от първия път. Дали е свързано с първия проблем - не знам .
3-тият проблем е,че нивомера на бензин не отчита . Когато дам на контакт и запаля чертата отива леко над 1/4 и от там нито надолу нито нагоре се движи.
и 4-тия проблем , който го чух днес сутринта е,звук на пристъргване (или нещо от сорта) със самото запалваване на мотора за около 1 секунда. Обтегач верига или ??
Това което съм сменил по колата от както е моя(няколко дни) е масло 5w40 , всички филтри , пистов ремък с 2-те ролки .
Ще бъда благодарен за всяко мнение и съвет какво да направя! Мерси предварително
Здравейте , колеги
Ще ви информирам какво се случи с автомобила ми , за да може ако ви се случи и на вас нещо подобно да имате идеи от къде да започнете.
Решение на първия проблем намери Жоро от сервиз AMG кв.Остромила в гр.Пловдив.Обади ми се 1 ден след като му е оставих и потвърди думите на предните майстори,че веригата е перфектно зацепена(нова) както и ваносите.Каза,че е открил проблем в маркучите на одушниците.Били скъсанни и от там имало теч на масло , както е смучело и въздух.Каза ,че 3-те маркуча и клапана струват 70 лв , неговия труд 120 и 30 лв за диагностика .Обади ми се на следващия ден за да каже , че е готова.Отидох и ми каза да се кача да направим 1 обиколка.Каза ще е превключи на бензин , за да видя как перфектно работила и след това ще обърне на газ , за да видя ,че след 4000 оборота светвал чека за прекъсване в цилиндър и наистина така се случи , но като се върнахме в сервиза за негово учудване беше записало пак грешката p0010.Казах му,че съм чувал за ваносите , че се свалят и почистват , защото при рядка смяна на масло вътре заклинвали и може от там да е проблема .Свали Електромагнития клапан на ваноса , за да го почисти и след като го монтира обратно.Издърпа пружинката, която е към клапана и тя остана в същата позиция и не се върна . След това издърпа на другия ванос и тя веднага се върна.Изнамери от някъде в моргата им същия клапан и го монтира и след това вече 2 дни тази грешка не ми излиза и това което усетих в рамките на ден,два каране е ,че колата е доста по - жива и по - бързо ускорява.Клатушкането при покой при бензин/газ си остана , както и при подаване на газ в покой.Вчера е закарах в друг сервиз при мой познат и той провери ,че 2-те тампона на двигателя както и този на скоростната кутия са напълно здрави.Ще е карам така на този етап , докато някой не измисли някакво решение на този проблем.
Грешките които записва в момента е само прекъсване в различни цилиндри и също така един път запише бедна , а друг път богата смес.Намерих единствените газаджии в Пловдив които монтират такъв тип газови инжекциони с Компютър Diego G3 .ValGas на ул.Рогошко Шосе 1 . Закарах им днес колата и без да казвам на момчето от къде е колата , какви грешки записва и т.н. . Отвори капака погледна и каза:
Това сигурно е монтирано в Германия ( от там е внесена ) при този газов компютър и този капризен за газифициране мотор , няма как да избегнеш грешки от типа : бедна / богата смес, ще ти ги редува и също така ще ти записва изключване на даден цилиндър , след което трябва да изгасиш колата и да е запалиш отново , за да се изчисти грешката и да работят и 4-те и наистина точно такива грешки беше записало.
Изтри грешките и направи някакви леки корекции по настройките на газта и каза,че това е максимума което може да направи и да си е карам така.Каза ,че има вариант да се монтирало нещо което струва 150 лв ,което ще коригира тези грешки за богата/бедна смес и няма да се записват , но грешките за прекъсване в цилиндри няма как да се избегнат и по - скоро се губи смисъла да се инвестира тази сума.20лв ми струваше тази диагностика.
Относно втория проблем с трудното палене забелязах,че след смяната на тези маркучи на одушниците и електромагнитния клапан на ваноса , паленето сутрин сякаш е по - леко но след това като позагрее доста по-трудно запалва.Един път ми запали от раз , а следващия държа секунда,две ....
Третия проблем ми го реши майстора на небезизвестния Кольо Рокера на ул.Коматевско Шосе . Моторчето което задвижвало стрелката на горивото било прекацано .Не разбрах дали ми го смени или ремонтира , но вече ми отчита бензина.50 лв искаше за моторчето и 30 лв диагностика .
4-тия проблем , които се изразява в звук на пристъргване(притракване) в рамките на секунда макс при първо палене , Жоро от AMG сервиза каза,че всичко отпред е наред : Верига , обтегач , Ваноси и няма повод за притеснение в момента .
Това е за сега от мойта Ц класа . Надявам се да бъда полезен на някой .
#4
Публикувано 12 юли 2017 - 21:10
Само да добавя, че мощността вероятно е 163/193 коня, а не 143. 143 е цди 220 преди фейслифта, а не бензина с принудително пълнене.
Относно 4-тия проблем, пробвай да палиш на включено радио, щом човека от сервиза твърди, че всичко е наред.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Относно 4-тия проблем, пробвай да палиш на включено радио, щом човека от сервиза твърди, че всичко е наред.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#5
Публикувано 13 юли 2017 - 12:16
Само да добавя, че мощността вероятно е 163/193 коня, а не 143. 143 е цди 220 преди фейслифта, а не бензина с принудително пълнене.
Относно 4-тия проблем, пробвай да палиш на включено радио, щом човека от сервиза твърди, че всичко е наред.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
143 конски сили е автомобила.Това за радиото беше добро , ще го опитам
#6
Публикувано 13 юли 2017 - 14:30
Бъркаш се със C200K и C230K, а неговата е C180K.Само да добавя, че мощността вероятно е 163/193 коня, а не 143. 143 е цди 220 преди фейслифта, а не бензина с принудително пълнене.
Относно 4-тия проблем, пробвай да палиш на включено радио, щом човека от сервиза твърди, че всичко е наред.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Този пост е редактиран от Bokouser: 13 юли 2017 - 14:31
#7
Публикувано 14 юли 2017 - 06:49
Да, прави сте. Взех го за 200. 180 е 143 коне.
По проблема, ако на стара кола не и дрънчи нещо, значи собственика и не се грижи за нея и на мен все ми дрънчи/тропа нещо и все търся под вола теле
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
По проблема, ако на стара кола не и дрънчи нещо, значи собственика и не се грижи за нея и на мен все ми дрънчи/тропа нещо и все търся под вола теле
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Публикувано 03 септември 2017 - 13:14
Не ми стана ясно, сменил ли си свещите, но аз имах проблеми с въпросните грешки (бедна/богата смес) и изключване на цилиндри и след смяна на въздушния филтър и свещите, чека спря да ми свети.
#9
Публикувано 04 септември 2017 - 11:13
Свещите и бобините съм ги сменил .След като ми барнаха настройките на газта , чека скоро не е светкал ,но газаджията каза,че с тази конфигурация която е монтирана няма как да се избегне грешката за бедна /богата смес както и изключването на цилиндри.На магистрала до 160 км няма абсолютно никакъв проблем , след това изключва цилиндър и прехвърля на бензин.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни