Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C270 неравномерни обороти при запалване2005 C270cdi автоматик


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 rm1902ss

rm1902ss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1990 Mercedes-Benz 190D - ex
    1994 Mercedes-Benz C220 diesel -ex
    1998 Mercedes-Benz E290 Turbodiesel
    2005 Mercedes-Benz C270 CDI

Публикувано 27 май 2017 - 17:07

Здравейте,

 

Искам да попитам дали някой знае или е имал такива симптоми. Прикачвам и линк към клипчето което заснех. Както се вижда не пали от раз а с повечко завъртания след това заглъхва и оборотите падат до 500 и претриса после леко ги дига автоматично и след това се успокояват. Това палене и играене го прави и на топъл и на студен старт.

https://www.youtube....h?v=PvcmONVPKqs


  • 0

#2 rm1902ss

rm1902ss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1990 Mercedes-Benz 190D - ex
    1994 Mercedes-Benz C220 diesel -ex
    1998 Mercedes-Benz E290 Turbodiesel
    2005 Mercedes-Benz C270 CDI

Публикувано 21 август 2017 - 12:48

Колеги,

 

Проблемът така и не съм го решил. Правени са 2 диагностики, гледани са живи данни. Корекциите на дюзите са в норма (само на първи цилиндър е една идея повече но също е в норма), налягането на рейла е точно по средата на стойностите. Правиха някаква проба и с едни стъклени съдове като епруветки и казаха, че обратната нафта също е наред.

Трудното палене си остава. Някой път оборотите подскачат за по дълго време, някой път претрисането е по-слабо или пък пали с сравнително кратко въртене но винаги го има това играене на оборотите. Не мога да хвана някаква определена закономерност. След като се стабилизира и на живите данни оборотите си ги показваше напълно стабилни.

Имате ли някакви идеи?

 

Благодаря!


  • 0

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 21 август 2017 - 12:59

Дебитомер и състояние на всмукателните колектори? ЕГР? Това са моите предположения за да го прави при фаза на загряване и после да спира... щом дюзите са ОК и подаването на гориво, то тогава нещо друго го бърка. Иначе като вървеж как е колата, имаш ли някакви оплаквания там?


  • 0


#4 rm1902ss

rm1902ss

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    1990 Mercedes-Benz 190D - ex
    1994 Mercedes-Benz C220 diesel -ex
    1998 Mercedes-Benz E290 Turbodiesel
    2005 Mercedes-Benz C270 CDI

Публикувано 21 август 2017 - 15:16

Прави го точно 10-15 сек. при всяко палене. Някой път по осезаемо някой път не. Дори да подам газ в същия момент когато падат оборотите пак претриса. Мисля че продължителното въртене също е свързано. И то някой път е дълго някой път не. Но нито един път не е запалила нормално от половин врътване и да не поиграят оборотите.

Този дебитомер къде се намира и как да се разбере дали е наред? На диагностиките нищо не казаха - нямат си, идея всичко било наред.

От към вървене нямам никакво оплакване.


  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 21 август 2017 - 21:29

Колега, имаш въздух в горивните маркучи. Огледай хубаво около филтъра. Сменят се няколко О пръстена и всичко заспива.

Жалко, че си далечко, иначе забавление за около 30 минути.


  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 22 август 2017 - 06:56

Това с паленето го бях пропуснал, колегата sv_trener е прав, при 203 и 209 с този мотор няколко човека около мен бяха страдали от въздух в горивната система и им смениха о-пръстените при помпата за високо налягане, всички палеха трудно ако колата поседи, ако се гаси за малко нямаше проблем. А се успокоява защото изкарва въздуха от системата, не защото загрява.


  • 0





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни