Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Има ли начин CLK (c208) да вози меко?Въпрос относно мекостта на возия на Mercedes CLK (c208)

cls меко возене cls мерцедес cls цлс мерцедес цлс возене на мерцедес бургас цлс burgas cls бургас мерцедес

  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 Mitizar0

Mitizar0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:B-s маняк

Публикувано 27 май 2017 - 15:49

Здравей, Форум!
Да живее Мерцедес! F*ck BMW!

Брат ми е вече горд член със CLS-класа (2008) (w219). Нужно ли е да казвам, че е МЕГА ЯКА?!

Имам въпрос: 

Дали ЦЛК моделите на мерджанус могат да возят меко?
НЕКА ДАМ дефиниция за моето абстрактно усещане за меко:
1) Мерцедес CLS 2008 W219 ) -- вози уникално меко според мен!
2) Ауди A4 (b5) от 1998 вози супер яко и меко!
3) Мерцедес C2000 2008 (w204) вози също много яко!
4) Ауди А4 2009 (b8) вози адски супер яко!
5) BMW 318is 1998 (e36) ВОЗИ УЖАСНО ГАДНО ДЪРВЕНО ШИБАНО ТВЪРДО!
6) Opel новичък Астра - (не знам детайли) - дървосекач!
5) BMW 520 2000 (e39) - кофти... не е ужасном, но не е особено добре, пак се усеща "твърдината".


С други думи, чудя се дали "CLK" класът от 1998-2002 (c208) може да вози по-скоро "меко" подобно на дъртите аудита а4 или е по-скоро като дъртите BMW-та?

Дали това има значение дали е ЕЛЕГАНС или АВАНГАРД?
Има ли някой с подобна кола (ЦЛК 1998-2002 w208) от Бургас?

Като цяло се мъдря между ЦЛК или Е-класа от тези години (98-02).


Този пост е редактиран от kdl: 27 май 2017 - 17:54
леко с крайните определения ;) f**k BMW e малко ненужно

  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2017 - 18:02

Като вози меко, не завива.
208 вози ненормално меко, тази кола е толкова откачена от пътя, че чак е неприятна в базовата версия.
1. CLS-а е Е-класа W211, нормално.
2. Audi A4, вози меко, има много носачи отпред и наистина са хубави коли, но няма интересни такива на пазара.
3. 204 не е най-мазно возещата кола, дори се доближава до Е90 като возия, понеже им променят генерално окачването от тази серия на 204ките, за да се доближават до БМВ.
4. Факт, същото е като 2ра точка. Окачването като концепция е сходно. Хубаво шаси, но е малка кола. Не са никак лоши.
5. Е36 не вози никак зле в базов вид, но вече няма такива коли по пътя, понеже всеки е резнал пружинки, сложил Джом-чета и подобни цигании. Ако се качиш в нормална такава, може да размислиш за возията.
6. Новичък... разтегливо понятие: Astra J и Astra К имат мноооого хубава возия. Вероятно имаш предвид Astra H (поколението след полицейските). Те не ме кефят.
7. Е39 ти е твърда? Честно ли кораба майка не ти харесва? Или си попаднал на някой Меден Рудник тунинг стайл майл мега гига ъпгрейд? Ама няма значение де, то от тях здрави също нямат намиране вече под 10х.лв., а и над, ако трябва да сме честни.

Иначе 210ката... кво да ти кажа. Ако те кефи, давай, но успех в търсенето :)
Твоите критерии са малко странни.
Давай направо една 7ма серия или 220ка, ако те притеснява бюджета, че поне се намират евтино вече.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#3 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 27 май 2017 - 18:56

Вонко 1988 ли е брат ти?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bokouser: 27 май 2017 - 18:57

  • 2

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 27 май 2017 - 19:37

Аудитата возят що годе добре. По-меко от БМВ и по стегнато от Бенц. За това има толкова марки, за всеки по нещо. Е39 наистина си е малко каруца, особено (поправете ме ако бъркам за името) М tech окачването. Голяма кола, но за возия е трудно да се говори. ( в сравнение с w210 и А6 )

Много е важно естествено състоянието на окачването. Ако е поуморено няма да вози кой знае какво. W124-ката ми с цяло ново качествено окачване вози доста по-меко от някой по-нови и направо модерни коли.

Колкото до ЦЛК-ато, ако всичко му е новичко и гумите му са хубави ще вози доста приятно, е не като голяма лимузина, но не и зле. По принцип средният и висок клас лимузини са за возене меко.
  • 0

#5 Mitizar0

Mitizar0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:B-s маняк

Публикувано 27 май 2017 - 21:11

Като вози меко, не завива.
208 вози ненормално меко, тази кола е толкова откачена от пътя, че чак е неприятна в базовата версия.
1. CLS-а е Е-класа W211, нормално.
2. Audi A4, вози меко, има много носачи отпред и наистина са хубави коли, но няма интересни такива на пазара.
3. 204 не е най-мазно возещата кола, дори се доближава до Е90 като возия, понеже им променят генерално окачването от тази серия на 204ките, за да се доближават до БМВ.
4. Факт, същото е като 2ра точка. Окачването като концепция е сходно. Хубаво шаси, но е малка кола. Не са никак лоши.
5. Е36 не вози никак зле в базов вид, но вече няма такива коли по пътя, понеже всеки е резнал пружинки, сложил Джом-чета и подобни цигании. Ако се качиш в нормална такава, може да размислиш за возията.
6. Новичък... разтегливо понятие: Astra J и Astra К имат мноооого хубава возия. Вероятно имаш предвид Astra H (поколението след полицейските). Те не ме кефят.
7. Е39 ти е твърда? Честно ли кораба майка не ти харесва? Или си попаднал на някой Меден Рудник тунинг стайл майл мега гига ъпгрейд? Ама няма значение де, то от тях здрави също нямат намиране вече под 10х.лв., а и над, ако трябва да сме честни.

Иначе 210ката... кво да ти кажа. Ако те кефи, давай, но успех в търсенето :)
Твоите критерии са малко странни.
Давай направо една 7ма серия или 220ка, ако те притеснява бюджета, че поне се намират евтино вече.

Първо благодаря за мнението -- страхотен си. 
Сега това е МОЕТО виждане по точките (пиша за да уточна някои неща, за да ви е по-лесно какво "имам в предивд"):


Ауди ме притеснява, че се троши. Иначе бих си взел Б5 с удоволствие.
А4 е МНОГО ПО-ГОЛЯМА от тъпото БМВ. Возил съм се десетки пъти (отпред!) в е36 -- аз съм 193см 100кг човек, дърпам 200кг тяга... брат ужасна е.
БМВ 5-цата на размери беше окей, но като цяло возията и беше незадоволителна като за поддръжката на такава кола.
НЕ беше меден руднишка страст. Беше доста изпипана, поддържана, нормално окачване... тип "луксозна мутрагенска лимузина" кола и изобщо не беше направена за "дърпане".

Астрата беше купена точно преди 2 години чисто нова (КУПЕНА нова, а не взета от mobile.bg). Не знам кой модел, но беше мноооооооого голяма (много ПО-голяма на размери, височина и дължина от полцейските). Имаше и жълта лента отзад на багажника.
Дървосекач!

Е36 е абсолютен кенеф. Качвал съм се в повече от една.

Да вонко е брат ми, той имаше е36 която като кола беше мн хубава и запазена, кожен салон... бяха й сложили спортно окачване, но той веднага като си я взе си й върна оригиналното (което беше запазено) -- КЕНЕФА ДРУСА И РЪБИ!

Не съм се возил в Е-класа никога. А много искам! И в ЦЛС!

ВСЕКИ ЕДИН мерцедес в който съм се возил (от 2000г +) вози страхотно! Това включително МЛ в който бях също. Макар, че е джип пак го има това "плавно и меко".

Едно изключение. Съквартиранта в София, много готин пич, имаше някаква много прехвалена дърта Мерджанка -- от онея с "квадратните фарове". Освен, че беше толкова ниска, че бях в кенефа на формула 1 за да вляза отпред, колата беше дърварска.
Тея са ужас.
Возил съм се и в един клиент Ц-класата... доста дърта... преди 98 мисля.. или там някъде. Беше си дръвце и тя -- не е яка работа.

ВСЯКО ЕДНО БМВ В КОЕТО СЪМ СЕ ВОЗИЛ, от 3-ки, през 5-ци и дори Х3 (да знам, че тя си се води като ръбата) -- са возили УЖАСНО -- Твърдо, рязко, ръбещо, усещащо пътя... "кораб" ама от древните -- пиратските, със дървената руля! Точно това "бмв" усещане и да ми ПЛАЩАТ да карам такава кола, просто ще откажа.

И като се замисля всяко ауди ме кефи адски много. Возил съм се и в Б6 или Б7... уникално!
Ако бяха толкова здрави, колкото дъртите аудита и мерцедесите като цяло -- щях да си взема ауди!

Спорд Брат ми (Вонко дъ бийст) Е-класата (първата от 98-02) ще ми хареса най-много.
Ама баце такава катафалка...
...Той също ми съобщи, че се е возил в ЦЛК-клас обаче е бил с барнато (спортно) окачване и е било яко дръвце.

Та се надявам ако успея да видя по-нататък да се позозя в "НОРМАЛНО" c208 CLK мерджанче и да видя аджеба дали е "като ауди б5" или е като "бмв -- демек за смет".

Не целя да обидя никой собственик на БМВ, ама това за мен са си истински бързи каручки.



 


  • 0

#6 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2017 - 22:06

Супер пост.
Обаче в БГ пътищата ще трябва и компромис. Замисли се за фактора гуми. Ако си на 16 ще е меко.
  • 0

#7 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 май 2017 - 22:06

За возия само Е-класа и S-класа.

 

C-класата и CLK-то са си дръвчета. Просто е малко междуосието и затова не могат да се сравнят с големите батковци.

 

Е39 вярно си попаднал на някое с разбито окачване сигурно. Вози една идея по-твърдо от W210 обаче сравнено с Е36 си е като кораб.


  • 0

#8 Mitizar0

Mitizar0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:B-s маняк

Публикувано 27 май 2017 - 22:56

За возия само Е-класа и S-класа.

 

C-класата и CLK-то са си дръвчета. Просто е малко междуосието и затова не могат да се сравнят с големите батковци.

 

Е39 вярно си попаднал на някое с разбито окачване сигурно. Вози една идея по-твърдо от W210 обаче сравнено с Е36 си е като кораб.

Не беше разбито... перфектно поддържана беше.
И не бих казал, че е само окачването, но и усещането за колата като цяло... Абе бмв са си ръбати. Ся ако седна в 7-ца с въздушно окачване чисто нова... 100% ще е хубаво ама не е това въпроса.

Иначе чувам от някои места, че ЦЛК е меко (не като С класа, ама пак меко).. други ми казавт, че е дърво...

Но дори Ц класа от по-новите (след е супер! 2006) е супер! Просто МЕРЦЕДЕС си го имат това.
Въпроса е как стоят нещата с дъртите..


  • 0

#9 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 05:17

Както си го описал само на задната седалка на еска ще ти хареса. Това с твърде мекото окачване не готино за шофиране. Просто приоритети. В тази група не включваме magic body control, то си е уникално
Моето дете повръщаше яко от въздушно окачване отзад. Меко и си люлее като лодка. При обикновени амортисьори никога не е :), а е пътувала доста от бебе.
И пак да се повторя w208 с 16-ки е ОК откъм возия според мен.

Този пост е редактиран от drjivago: 28 май 2017 - 05:23

  • 0

#10 Mitizar0

Mitizar0

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Град:B-s маняк

Публикувано 28 май 2017 - 09:23

Ами забелязах, че точно джиповете го имат тая морска болест... РАВ-4 и Х3 (дооооста повече при рав-4).

Така или иначе аз малко не наблегнах както трябва на темата... но понеже някои хора твърдят, че ЦЛК си вози мекичко, а други че е дървар..

Дали АВАНГАРД или ЕЛЕГАНС изпълнението на колата има значение? Или и при двата случая само окачването е фактора?


  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2017 - 09:40

Преди фейслифта май имаше.

След фейслифта е козметично, а окачването е или спортно (по екстра) или обикновено.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 май 2017 - 22:10

Ами да ти кажа моята фейслифтова 210 елеганс селект вози много меко и приятно в родните ни градски поддържани пътища.Извън града пък е супер устойчив змей.Вече осем години се възхищавам на така нарочената за грозна очиларка!
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 май 2017 - 22:13

Ами забелязах, че точно джиповете го имат тая морска болест... РАВ-4 и Х3 (дооооста повече при рав-4).
Така или иначе аз малко не наблегнах както трябва на темата... но понеже някои хора твърдят, че ЦЛК си вози мекичко, а други че е дървар..
Дали АВАНГАРД или ЕЛЕГАНС изпълнението на колата има значение? Или и при двата случая само окачването е фактора?

Уууу!Маняк!За Х3 не ми говори,че не ти падат бъбреците у мъ#ете!!!
  • 0

#14 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 29 май 2017 - 07:37

Изчаках преди да напиша и аз мнението си.Доста съм си играл в обратна посока,т.е втвърдяване на окачването на някои модели и ще изложа наблюденията си.124-ка стандартно окачване и здрави пружини и смортесьори вози по меко от w220 не само мое мнение.W202 ката вози твърдо и дървено все пак е в ниския сегмент,като w208 цата на същата база.W210 е по висок клас и вози значително по-комфортно но все пак не е достатъчно,при положение че и 124 и 210 са Е-класи,защо?Заради смортесьорите разбирасе,на 124 са маслени а на 210 202 208 са газово маслени,т.е газта действа и при свиване на амортесьора и така го и втвърдява.Ако на 208-цата си със елегансови пружини и намериш маслени амортесьори но не спортни ще придобие возията която искаш,мека и комфортна,но за да не се накланя в завой толкова ще ти трябва срабилизиращи щанги от W202 AMG.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#15 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 29 май 2017 - 09:12

Сега след като се уточни че CLK-то си е двуврата C-класа не можах да разбера само защо се е маркетирало като е-класа купе?


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: cls, меко возене cls, мерцедес cls, цлс, мерцедес цлс, возене на мерцедес, бургас цлс, burgas cls, бургас мерцедес

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни