нормална ли е температурата
Започната от kalinse, 22 май 2017 - 19:05:13
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 май 2017 - 16:34
Извинявам се, че така се намесих в темата на колегата, но преди малко останових че отново не ми върти водата.
Запалих колата, загря си до 80 градуса, но тънкия маркуч, който излиза от тялото на термостата и отива в казанчето е студен, докато големия до него, който също влиза в термостата пари, не може да се пипне. Това възможно ли е да е от термостата? Да е останал отворен/затворен и затова да не прекарва водата до казанчето?
На снимките съм оградил големия маркуч, който пари и малкия, който е студен:
IMG_20170524_173319.jpg 124,99K 7 Брой сваляния IMG_20170524_173017.jpg 98,61K 7 Брой сваляния
Запалих колата, загря си до 80 градуса, но тънкия маркуч, който излиза от тялото на термостата и отива в казанчето е студен, докато големия до него, който също влиза в термостата пари, не може да се пипне. Това възможно ли е да е от термостата? Да е останал отворен/затворен и затова да не прекарва водата до казанчето?
На снимките съм оградил големия маркуч, който пари и малкия, който е студен:
IMG_20170524_173319.jpg 124,99K 7 Брой сваляния IMG_20170524_173017.jpg 98,61K 7 Брой сваляния
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#17
Публикувано 24 май 2017 - 16:41
направих грешка.моето мнение което беше тук не е вярно за тази тема
#18
Публикувано 24 май 2017 - 19:00
Утре ще снимам и аз моят да видим какво показва.
А иначе цените на оригинал-
All parts together are 52,67 € incl. tax -термостат; болтове; гарнитура
Only gasket & bolts are 10,58 € incl. tax болтове и гарнитура само.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#19
Публикувано 24 май 2017 - 22:25
С тоя термостат съм и не е с виско
Прикачени файлове
#21
Публикувано 24 май 2017 - 22:45
С тоя термостат съм и не е с виско
Значи всичко ти е нормално.
#22
Публикувано 25 май 2017 - 06:49
Може ли някой колега, който има същия мотор (111.947) да го помоля да провери дали и при него маркучите са така?
Прави ми впечатление, че когато колата е загряла и работи на място дори и 10 минути и на високи обороти, малкия маркуч е студен, но когато я покарам известно време и после спра вече е топъл и казанчето пари. Може би на място не отваря кръга, защото няма достатъчно натоварване, а като е в движение вижда зор и го отваря и всичко си е ОК.
Ако някой има такава възможност, нека провери когато запали колата и работи на място на 80 градуса дали тънкия маркуч, който излиза от термостата е студен, въпреки че този до него е топъл.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Прави ми впечатление, че когато колата е загряла и работи на място дори и 10 минути и на високи обороти, малкия маркуч е студен, но когато я покарам известно време и после спра вече е топъл и казанчето пари. Може би на място не отваря кръга, защото няма достатъчно натоварване, а като е в движение вижда зор и го отваря и всичко си е ОК.
Ако някой има такава възможност, нека провери когато запали колата и работи на място на 80 градуса дали тънкия маркуч, който излиза от термостата е студен, въпреки че този до него е топъл.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#23
Публикувано 25 май 2017 - 13:50
Колега ще проверя по-късно дали малкият маркуч е студен при мен.
Ето и няколко снимки на температурата направени днес.
Прикачени файлове
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#24
Публикувано 25 май 2017 - 23:49
Колеги,
На пипане всичко над 40 градуса пари, ня нечия ръка повече, на друга по-малко. Обикновенно на 60 градуса боли, така че предлагам меренето с ръка да спре. Нормална работна темп на бензинов мотор е 93(по спомени от младините) градуса. Пак по спомени в нашия регион термостата трябва да почне да отваря към 83-85 градуса и на 93-97 де е напълно отворил. Пак по спомен перка се включва на 103 градуса. За нафталина почти същото, от 1 до 3 градуса вариация, пак по спомен. Пак по спомен, май ви казах за вола и телето... ако температурата е висока се почва с упсарин в разрешителния съд, може и с отвара от мушмули, много помага и вдига мощността...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
На пипане всичко над 40 градуса пари, ня нечия ръка повече, на друга по-малко. Обикновенно на 60 градуса боли, така че предлагам меренето с ръка да спре. Нормална работна темп на бензинов мотор е 93(по спомени от младините) градуса. Пак по спомени в нашия регион термостата трябва да почне да отваря към 83-85 градуса и на 93-97 де е напълно отворил. Пак по спомен перка се включва на 103 градуса. За нафталина почти същото, от 1 до 3 градуса вариация, пак по спомен. Пак по спомен, май ви казах за вола и телето... ако температурата е висока се почва с упсарин в разрешителния съд, може и с отвара от мушмули, много помага и вдига мощността...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#25
Публикувано 26 май 2017 - 06:58
Значи стартирах двигателя, загря до 80 и нещо градуса, както на снимките по-горе, и когато пипна малкият маркуч и казанчето са студени.
Този пост е редактиран от Д. Пеев: 26 май 2017 - 17:34
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#26
Публикувано 26 май 2017 - 07:19
Колеги, мисля че си рисувате мечки с тези температури и се вкарвате в ненужни филми. Стойностите на температурите, както е споменато 2 поста нагоре са съвсем нормални. Освен това уредите на таблата за показване на температурата на автомобили Мерцедес произведени поне последните петнадесетина години, показват една и съща температура, когато реалната е в диапазона 80-119, за да не шашкат водача. Ама явно пак го шашкат Само стар диагностика може да покаже реалната температура, но смисъла е нулев според мен. Счита се, че проблем има когато температурата премине 120 градуса и тогава уреда отчита. Всичко това наскоро по друг повод го коментирах с дългогодишен служител извършващ диагностики в Евро стар.
#27
Публикувано 26 май 2017 - 07:42
Идеята ми не е да мерим градусите като примати, а да се провери дали тънкия маркуч е студен.Колеги,
На пипане всичко над 40 градуса пари, ня нечия ръка повече, на друга по-малко. Обикновенно на 60 градуса боли, така че предлагам меренето с ръка да спре....
Благодаря ти колега! Изчерпателен и напълно достатъчен отговор. Значи не било трудно да се направи проста проверка, друг е въпроса дали на някой му се занимава. Още веднъж благодарско.Значи стартирах двигателя, загря до 80 и нещо градуса, както на снимките по-горе, и когато пипна малкият маркуч и казанчета са студени.
Този пост е редактиран от Velazkes: 26 май 2017 - 07:45
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#28
Публикувано 01 юни 2017 - 13:32
Имам подобен двигател - компресор 192 коня, карам колата вече 7 години и стрелката ми показва горе- долу същата температура. Казвам "горе- долу", защото не съм гледал стойностите на климатроника, но подминава 80 градуса, НИКОГА не е отивала много нагоре. Според мен са глупости, дали ще ти покаже 93 градуса или 98.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни