Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

нормална ли е температурата


  • Please log in to reply
27 мнения по тази тема

#16 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 май 2017 - 16:34

Извинявам се, че така се намесих в темата на колегата, но преди малко останових че отново не ми върти водата.

Запалих колата, загря си до 80 градуса, но тънкия маркуч, който излиза от тялото на термостата и отива в казанчето е студен, докато големия до него, който също влиза в термостата пари, не може да се пипне. Това възможно ли е да е от термостата? Да е останал отворен/затворен и затова да не прекарва водата до казанчето?

На снимките съм оградил големия маркуч, който пари и малкия, който е студен:

Прикачен файл  IMG_20170524_173319.jpg   124,99K   7 Брой сваляния Прикачен файл  IMG_20170524_173017.jpg   98,61K   7 Брой сваляния
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#17 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 май 2017 - 16:41

 

направих грешка.моето  мнение което беше тук не е вярно за тази тема


  • 1

#18 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 24 май 2017 - 19:00

​Утре ще снимам и аз моят да видим какво показва.

А иначе цените на оригинал-

All parts together are 52,67 € incl. tax  -термостат; болтове; гарнитура

Only gasket & bolts are 10,58 € incl. tax болтове и гарнитура само.


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#19 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Публикувано 24 май 2017 - 22:25

С тоя термостат съм и не е с виско

Прикачени файлове


  • 0

#20 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Публикувано 24 май 2017 - 22:26

https://www.autopowe...-i17543577.html
  • 0

#21 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 май 2017 - 22:45

С тоя термостат съм и не е с виско

Значи всичко ти е нормално.


  • 0

#22 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 май 2017 - 06:49

Може ли някой колега, който има същия мотор (111.947) да го помоля да провери дали и при него маркучите са така?

Прави ми впечатление, че когато колата е загряла и работи на място дори и 10 минути и на високи обороти, малкия маркуч е студен, но когато я покарам известно време и после спра вече е топъл и казанчето пари. Може би на място не отваря кръга, защото няма достатъчно натоварване, а като е в движение вижда зор и го отваря и всичко си е ОК.

Ако някой има такава възможност, нека провери когато запали колата и работи на място на 80 градуса дали тънкия маркуч, който излиза от термостата е студен, въпреки че този до него е топъл.

Благодаря предварително на отзовалите се.
  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#23 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 25 май 2017 - 13:50

Колега ще проверя по-късно дали малкият маркуч е студен при мен.

Ето и няколко снимки на температурата направени днес.

 

 

Прикачени файлове


  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#24 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 25 май 2017 - 23:49

Колеги,
На пипане всичко над 40 градуса пари, ня нечия ръка повече, на друга по-малко. Обикновенно на 60 градуса боли, така че предлагам меренето с ръка да спре. Нормална работна темп на бензинов мотор е 93(по спомени от младините) градуса. Пак по спомени в нашия регион термостата трябва да почне да отваря към 83-85 градуса и на 93-97 де е напълно отворил. Пак по спомен перка се включва на 103 градуса. За нафталина почти същото, от 1 до 3 градуса вариация, пак по спомен. Пак по спомен, май ви казах за вола и телето... ако температурата е висока се почва с упсарин в разрешителния съд, може и с отвара от мушмули, много помага и вдига мощността...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#25 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 26 май 2017 - 06:58

Значи стартирах двигателя, загря до 80 и нещо градуса, както на снимките по-горе, и когато пипна малкият маркуч и казанчето са студени.

Този пост е редактиран от Д. Пеев: 26 май 2017 - 17:34

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#26 galeon_ruse

galeon_ruse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    GLE 350d Coupe 4Matic 2016
    GLC 220d Coupe 4Matic 2017
    Mercedes-Benz Actros 18.440
    MAN TGS 18.420 2009
    VOLVO FM 2001
    Nissan Navara D40
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2017 - 07:19

Колеги, мисля че си рисувате мечки с тези температури и се вкарвате в ненужни филми. Стойностите на температурите, както е споменато 2 поста нагоре са съвсем нормални. Освен това уредите на таблата за показване на температурата на автомобили Мерцедес произведени поне последните петнадесетина години, показват една и съща температура, когато реалната е в диапазона 80-119, за да не шашкат водача. Ама явно пак го шашкат :) Само стар диагностика може да покаже реалната температура, но смисъла е нулев според мен. Счита се, че проблем има когато температурата премине 120 градуса и тогава уреда отчита. Всичко това наскоро по друг повод го коментирах с дългогодишен служител извършващ диагностики в Евро стар.


  • 0

#27 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2017 - 07:42

Колеги,
На пипане всичко над 40 градуса пари, ня нечия ръка повече, на друга по-малко. Обикновенно на 60 градуса боли, така че предлагам меренето с ръка да спре....

Идеята ми не е да мерим градусите като примати, а да се провери дали тънкия маркуч е студен.


Значи стартирах двигателя, загря до 80 и нещо градуса, както на снимките по-горе, и когато пипна малкият маркуч и казанчета са студени.

Благодаря ти колега! Изчерпателен и напълно достатъчен отговор. Значи не било трудно да се направи проста проверка, друг е въпроса дали на някой му се занимава. Още веднъж благодарско.

Този пост е редактиран от Velazkes: 26 май 2017 - 07:45

  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#28 ci3pi0

ci3pi0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:.
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Komressor, 192HP

Публикувано 01 юни 2017 - 13:32

Имам подобен двигател - компресор 192 коня, карам колата вече 7 години и стрелката ми показва горе- долу същата температура. Казвам "горе- долу", защото не съм гледал стойностите на климатроника, но подминава 80 градуса, НИКОГА не е отивала много нагоре. Според мен са глупости, дали ще ти покаже 93 градуса или 98.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни