*без да искам обърках раздела и пуснах темата в "Общи теми", а не в "Проблеми и ремонти"....
Накратко проблемът е описан в заглавието. Само да поясня, че не става дума за моята кола, а за тази на приятел.
Историята е следната - той си купува 600SEL и тръгва с него на дълъг път, като изведнъж колата изгубва мощност, лампи не светват по таблото, замирисва яко на неизгоряло гориво от ауспуха и едвам се прибира до София в това състояние.
Ходил е по сервизи, ама проблема се явява спорадично - ту го има, ту го няма, нищо не откриват. Мерил е компресия на цилиндрите - всичко е ок.
Сменил е свещи, капачки, палци. Оправи си инсталацията на двата дебитомера, че беше понацепена. Дебитомерите са 100% наред (гледахме стойностите на диагностика).
Всъщност, мислехме си, че проблема е заради кабелите на дебитомерите, и затова той ги оправи преди 10тина дни и тъкмо, когато си мислехме, че повече няма да се появи, вчера пак се появи.
Какво открихме вчера - докато колата работи, започнах да откачам една по една лулите на свещите, за да видим дали ще се промени работата на двигателя или няма да стане по-зле.
Установихме, че като откачаме кабели от цилиндрите от пасажерската страна, работата на колата става ОЩЕ по-зле.
Обаче, когато откачаме кабели от цилиндрите от шофьорската страна, работата на колата почти не се променя, даже изобщо. Значи нещо куца от тази страна.
Ходихме и купихме една свещ и установихме, че все пак искра има навсякъде. Но защо тогава, когато откачим кабел от страната на шофьора, това почти не води до по-лоша работа на двигателя.
Носих му резервен кабел, между бобината и дистрибуторната капачка, за да го изключим, като причина за лошата работа на цилиндрите от шофьорската страна - не е от него.
Възможно ли е искрата, въпреки че я има, да е по-слаба от нормалното, и затова да има силна миризма на неизгоряло гориво?
Видимо сякаш не се различава с тази при пасажерските цилиндри.
Къде може да е проблема?
Аз се съмнявам в лявата бобина или пък това, дето я управлява. Мисля да пробваме с моя бобина и мой модул, за да ги изключим, като причина.
След това, като заподозрян остава дросел, ама пък при него щеше да излиза ASR лампа.
Този пост е редактиран от shotgun600: 20 май 2017 - 16:39