Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висок разход или не ? Евентуални причини2.2 cdi


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 29 май 2017 - 16:38

За 10-тина мин работа в движение в това време трябва да е загряла.

Втория термостат е отпред, преди малкото радиаторче под решетката.

ПП: Ето снимки: http://forums.mbclub...-загрява/page-3


Този пост е редактиран от rado_penev: 29 май 2017 - 16:40

  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 май 2017 - 16:41

.

Този пост е редактиран от daimler1: 29 май 2017 - 16:42

  • 0

#18 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 29 май 2017 - 16:48

Благодаря за снимките. Видях го къде е и не изглежда да е сменян. Прави ми впечатление, че когато изгася колата се чува едно бучене от малката помпичка до казанчето с антифриза, което ме навежда на мисълта, че при мен работи въпросната циркулация. Друг е въпроса за термостата обаче :)

 

Този сепаратор за картени газове на какъв интервал трябва да се сменя ? Има ли признаци, за които да следим ? Виждам, че едната част на турбото, в която се включва тръбичката от сепаратора е омаслена, докато другата е абсолютно суха.


Този пост е редактиран от 190D: 29 май 2017 - 19:47

  • 0

#19 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 30 май 2017 - 00:37

Няма точни километри на смяна, но добре си направил, че си го сменил, дори и да е било профилактично, едва ли преди теб някой го е сменял. Нормално е тръбичката да е омаслена до някаква степен, но не прекалено - например да капе масло.
  • 0

#20 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 30 май 2017 - 20:05

Като говорим за сепаратора за картерни газове някой знае ли каква е тази част http://res.cloudinar.../1685452928.jpg с номер 168 545 29 28 и какво точно прави закачена за маркута отвеждащ картерните газове към турбината ? Направи ми впечатление, че наоколо е омаслено.


Този пост е редактиран от 190D: 30 май 2017 - 20:07

  • 0

#21 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 30 май 2017 - 23:47

Това е букса на датчик, който мери количеството картерни газове, които влизат в турбото (един вид дебитомер) и самият датчик се намира в края на маркуча от сепаратора. Като почиствах там прецаках гумичката на въпросната букса, но си купих буксата заради нея. И при мен там беше омаслено, аз лично смених и малкия маркуч след сепаратора профилактично, понеже е без скоби, а новият е много по-стегнат и предполагам по-трудно ще омаслява навън.

 

038055539.jpg?r=0


Този пост е редактиран от Bokouser: 31 май 2017 - 00:01

  • 0

#22 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 31 май 2017 - 00:08

Аз днес пробвах да го измъкна (малкия маркуч) но ми се стори, че има нещо което го държи. Поогледах, но не видях нищо. В крайна сметка реших да не го напъвам повече да не взема да скапя нещо. Идеята ми иначе беше да извадя маркуча и да почистя датчика.


Този пост е редактиран от 190D: 31 май 2017 - 00:09

  • 0

#23 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 31 май 2017 - 00:15

Най-достъпно става като извадиш цялата тръба от филтъра към турбото. После малкия маркуч го дърпаш и излиза. При сглобяване обърни внимание, че има белези на датчика, на маркуча, на сепаратора кое как да е завъртяно, защото маркуча не е с права форма.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#24 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 31 май 2017 - 07:04

Според мен това е някакъв нагревател на маслените пари, не е никакъв датчик. При 642 върви комплект със сепаратора, стария ми е в гаража, ще взема да го премеря :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#25 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 31 май 2017 - 07:22

Няма логика да нагрява маслените пари преди влизане в турбото и после интеркулера да ги охлажда, но знам ли.
Може би следи температура и така мери количество.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#26 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 31 май 2017 - 09:49

При мен няма датчик в този маркуч.

Поне в EPC така пише :)

 

edit: За 89 ми пише ***Item no. not valid for this model des.

Предполагам, че на различните двигатели е различно.


Този пост е редактиран от vmvelev: 31 май 2017 - 09:50

  • 0

#27 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 май 2017 - 10:43

И аз го имам. И точно май следи колко въздух минава от там за да компенсира показанията на дебитомера.


  • 0

#28 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 31 май 2017 - 11:24

Логично е ЕКУ-то да взема под внимание данните от дебитомера и от въпросния датчик за да направи точната горивовъздушна смес.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#29 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 306 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 07 юни 2017 - 17:28

Колеги, я изкажете компетентно мнение. Според мен тръбата към всмукателяни колектор е доста омаслена, но това е втория път когато виждам подобно нещо, така че мнението ми не е особено професионално. Имайки на предвид, че това е една от най-високите точки кой знае колко масло имам в кулера. Колата си върви иначе, все си мисля, че ако турбото е толкова заминало щеше да се усеща и по вървежа.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от 190D: 07 юни 2017 - 17:31

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни