Колата е C-класата от подписа ми. На скоро забелязах, че разхода ми отива към 13 градско а може и отгоре. Като казвам градско имам предвид, че карам в града, но доста често преходите ми са с по 1 или два светофара, тоест не стоя в задръствания по цял ден. Също така не мисля, че гоня вятъра. Обикновенно автомата сменя на около 2000 - 2500 оборота. Даже си мисля, че ако беше в по цветущо състояние щеше да сменя около 2000. Днес ходих на диагностика с цел да се установи каква може да е причината за високия според мен разход. Севризният консултант ми каза, че според тях този разход не бил чак толкова висок, дюзите ми били почти перфектни, а също така и компресията. Зебелязали, че колата пушела повече когато и се подава газ и ми препоръча като профилактика дюзите да се стендоват и всмукателния колектор да се почисти. Аз обаче си мисля, че при положение, че имам читави дюзи няма нужда да се пипат. Колектора сигурно е хубаво да се изчисти, но възможно ли е да е чак толкова задръстен, че да ми качва разхода с 4 литра ? Притесненията ми като цяло бяха за скоростната кутия. Ако разсъждавам логично когато има приплъзване има загуба на мощност и съответно повишен разход на гориво. Тук http://www.rlb.50meg...ckuptorque.html даже си пишат съвсем в прав текст, че може да има увеличение с около 30% или повече при неизправна трансмисия. Сервизният консултант обаче ми каза, че няма защо да се притеснявам за скоростната кутия и, че според него тя не е причината. По долу можете да видите пълно копие на резултата от диагностиката. Ясно се вижда, написано SLIPPING за трансмисията.
Какво мислите нормален ли е този разход ? Ако не - възможно ли е със стендоване на читави дюзи и чистене на колектор да падне ?
Имам ли причина да се опасявам, че разхода е заради приплъзването в трансмисията ?
Прави ми впечатление, че имам доста грешки свързани с тоците в колата. Дали проблемите са свръзани, или това е съвсем друго нещо ?
Ако е трябва ли да се притеснявам, че евентуално някъде има нещо, което окъсява ?
Възможно ли е да имам проблем с voltage regulator-a на алтернатора понеже напрежението в акумулатора е 11.92 ? Поправете ме ако греша, но напрежението би трябвало да е над 12v. A акумулатора е купуван преди 2 години чисто нов Varta.
https://drive.google...OHlKTkRtZFBkaTQ
https://drive.google...MGpBbmhPLUhweXM
https://drive.google...SDh1ZkJ6MzQzYU0
https://drive.google...QVpSQU51M2xsUVE
https://drive.google...eFQ0R0M4UG9KMm8
https://drive.google...c2tiU1FaY0RyV2M
https://drive.google...RDhqd3ZISkp4SHM
https://drive.google...ek9YTkJDaC1EM1U
https://drive.google...RFZfc2R5UDlKc0U
Този пост е редактиран от 190D: 18 май 2017 - 16:53