Месец по късно отново ми светна че нямам течност за чистачки , този път се оказа гумичката на моторчето . Явно при цялото пипане около предния ремонт се е разместила и в комбинация с годинките сега протече. Поръчах си нова оригинална за скромната сума от 6-7 долара и казуса отново е решен Междувременно го вкарах в сервиза за първи път от както го имам , за да сменя масло и филтри , след като свалих всички кори отдолу останах много изненадан от състоянието . За пореден път се убедих че тази кола,предвид състоянието и пробега и , беше много добър избор !
Снимка на ауспуха отвътре
Опашката на трансмисията и гуменото каре на кардана .
Двигател и трансмисия .
Картера на двигателя и кормилната рейка са леко замърсени от мен при смяната на маслото , в последствие ги измих с брейк клиинър .
Тук намерих и ето този дребен проблем , мисля да не го отстранявам за сега , да видим колко ще изкара и ще го сменя с нов , като естествено ще е оригинален .
Рапорт даден , за изминати около 5к мили това са дефектите на иначе възрастната ми С-класа