Та..въпросът ми е докъде трябва да е нивото на хидравличната течност на 190E 2.0 122 коня?
Прилагам и снимка на казанчето.

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Публикувано 24 април 2017 - 11:12
Публикувано 24 април 2017 - 11:35
Публикувано 24 април 2017 - 11:40
Гледах за такава отметка и не видях. Или нивото на течността е добре или няма такава отметка.Мисля,че от вътрешната стена на казанчето има релефна отметка за нивото.
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Публикувано 24 април 2017 - 11:57
Публикувано 24 април 2017 - 12:30
Налягането е по предписание.За качеството, не мисля, но ако не виждаш отметката, пробвай с пръст по стената и сигурно ще я напипаш. За волана не съм сигурен. Някой колега ще се включи сигурно. Налягането на гумите провери ли?
Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
Публикувано 24 април 2017 - 12:42
Налягането е по предписание.
Има ли смисъл да сменям течността(като мляко с какао е) и филтърчето или да си я търкалям така?
Знам, че течността трябва да е прозрачна.
Изпратено от моят SM-T815 с помощта на Tapatalk
Смени я заедно с филтъра, това е било масло много отдавна. Как все още работи тази помпа е чудо някакво
Публикувано 24 април 2017 - 12:43
Сменям скоро значи.Смени я заедно с филтъра, това е било масло много отдавна. Как все още работи тази помпа е чудо някакво
Публикувано 24 април 2017 - 12:43
Да смени го. Трябва да е почти прозрачно.Налягането е по предписание.
Има ли смисъл да сменям течността(като мляко с какао е) и филтърчето или да си я търкалям така?
Знам, че течността трябва да е прозрачна.
Изпратено от моят SM-T815 с помощта на Tapatalk
Публикувано 24 април 2017 - 12:44
Нивото ти е добре - трябва да стига до долната част на "стрелката" на бялат апластмасова втулка в средата.
Добре е да смениш филтъра и течността.
По какво преценяваш, че воланът е тежък?
"Тежък" волан може да има в следствие на запекли или износени шарнири и кормилни накрайници.
Ако го сравняваш със съвременен автомобил, воланът е по-тежък по принцип.
________________________________________
Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust
Публикувано 24 април 2017 - 13:06
Направиха ми оглед на всичкото каквото може да се огледа, шарнири и тем подобни са добре.Нивото ти е добре - трябва да стига до долната част на "стрелката" на бялат апластмасова втулка в средата.
Добре е да смениш филтъра и течността.
По какво преценяваш, че воланът е тежък?
"Тежък" волан може да има в следствие на запекли или износени шарнири и кормилни накрайници.
Ако го сравняваш със съвременен автомобил, воланът е по-тежък по принцип.
Публикувано 24 април 2017 - 14:05
Колегите правилно ти казаха че може някой шарнир по окачването или кормилната щанга да се движи тегаво, това не значи че е разбит а просто е запекъл, все пак колата си е на годинки (в такъв случай може при оглед и напъване със щанга майстора ти да не го е хванал). Хидравличната течност изглежда доста гадно, смени я, даже може и една промивка да се направи.
Публикувано 24 април 2017 - 14:28
Публикувано 24 април 2017 - 14:45
На бялата пластмаса дето се нанизва на резбата има надписи min и max - в случая маслото е над максимум и го покрива, затова не го виждаш. Иначе изглежда за смяна. Не помня какво беше маслото като го сменях.
Публикувано 24 април 2017 - 15:00
След 96' година препоръчват Pentosin CHF 11S, в общи линии само това масло пише да покрива MB стандарта (вероятно само те са си платили за да фигурират в одобрени и препоръчани...). Преди 93' от това което намирам (МB Approval 236.3).
Ето и списъка с одобрените течности по този стандарт от Бево:
https://bevo.mercede...n/236.3_en.html
Този пост е редактиран от gelevp: 24 април 2017 - 15:01
Публикувано 24 април 2017 - 15:28
Феби имат масло което на опаковката е с номер А0019892403 и уж покрива 345.0 макар да не фигурира по BeVo. Иначе аз такова доливах в W203 и проблеми нямам.
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни