Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ЦЛС 320 малко пипа маслото?


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#1 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 24 април 2017 - 08:19

Вчера обсъдих с хората на сбирката с този въпрос, но да чуя и мнението на другите съфорумници.

 

Маслото на ЦЛС-а ми е на 7900км. По принцип мисля да го сменя на 10 000. Сложил съм Репсол 5/30 Лонг Лайф. Мисля, че след 5к е намаляло, тоест не е на максимума, обаче не съм сигурен, защото на щеката ми изглежда странно. Като я вкарам сутрин добре избърсана в картера като я изкарам е омаслена цялата догоре, но някъде 1/3 под максимума цвета става рязко по-плътен, и подозирам, че до там е реалното ниво на маслото. Не знам обаче защо се омаслява цялата до горе.

Та въпроса ми е проблем ли е, че харчи малко масло? Някои хора казват, че този мотор не трябва да пипа маслото. Като цяло мотора работи една малка идея по-шумно от колкото е нормално може би. В 4-5 сервиза включително и Балкан Стар твърдяха, че мотора е пушка. Един майстор в началото като я взех ми беше казал, че звука на мотора не му харесва и може да очаквам проблеми.

 

Друго което мога да кажа, е че колата я карам доста агресивно, често тръгвам с газ от светофарите, настъпвам я и т.н. Наскоро минах и 3-4 пъти магистралата до Бургас и обратно. Също предния собственик я е карал с по-дебело масло 5/40.

 

Мнения?


П.С. Утре ще кача снимка на щеката след като я извадя от картера.


Този пост е редактиран от vonko1988: 24 април 2017 - 08:20

  • 0

#2 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 24 април 2017 - 08:41

Я вкарай и изкарай щеката 10-15 пъти като триеш всеки път маслото и виж дали няма да си иде на мястото. Същия ефект се забелязва, когато налееш ново масло на АСК, тогава се прави тоя номер, за да влезе маслото надолу, където му е мястото.

Също, влез в "секретното" меню и си следи нивото от там, не му вярвай изцяло (все пак имаш щека), но пък влизай и там. Силно се съмнявам да ти ходи някъде другаде маслото.. Прегледай и за омасляване, де :)


  • 0

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 24 април 2017 - 08:48

Според мен я наблюдавай след като пак смениш маслото. Аз карам с Fuchs Titan 5w40 за г/д твоя пробег нивото не е мръднало, пробвай друго масло и вискозитет (5w40) при следващата смяна и го следи хубаво. Няма да се изненадам ако проблема е в самото масло.


  • 0


#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 24 април 2017 - 08:49

Я вкарай и изкарай щеката 10-15 пъти като триеш всеки път маслото и виж дали няма да си иде на мястото. Същия ефект се забелязва, когато налееш ново масло на АСК, тогава се прави тоя номер, за да влезе маслото надолу, където му е мястото.

Също, влез в "секретното" меню и си следи нивото от там, не му вярвай изцяло (все пак имаш щека), но пък влизай и там. Силно се съмнявам да ти ходи някъде другаде маслото.. Прегледай и за омасляване, де :)

 

Никъде по менютата не открих да се проверява нивото на маслото. Точно там, където се гледа на w211 на моята не го показва. Дори не съм сигурен, че имам датчик който да светне, ако нивото е много ниско :)

 

Те нали по принцип са или датчик или щека?


  • 0

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 24 април 2017 - 08:50

Според мен я наблюдавай след като пак смениш маслото. Аз карам с Fuchs Titan 5w40 за г/д твоя пробег нивото не е мръднало, пробвай друго масло и вискозитет (5w40) при следващата смяна и го следи хубаво. Няма да се изненадам ако проблема е в самото масло.

 

Честно казано и аз това мисля. Първо, ми изглежда логично ако е била на по-дебело да харчи по-тънкото. Второ чувал съм, че ако го яде след 5к километра както стана при мен, това значело фалшиво масло.

 

Ще звънна в Силвър Стар да питам колко е цената на литър като за моя кошник, ако не е над 26-28лв направо ще взема от тях.


  • 0

#6 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 24 април 2017 - 09:03

Така варианта със Силвър Стар отпада, не ми се дават 40лв на литър, не че не мога но ми изглежда тъпо.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#7 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 24 април 2017 - 09:17

Обади се и в Ивайджет, колега от форума ми каза тия дни че имали в момента добри цени за моторните масла.


  • 0


#8 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 225 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 24 април 2017 - 10:47

Здравей,моя е с Bardahl-XTEC 5W40.Два пъти до България с това масло.Отделно половин Европа.Не мърда нивото.

Също като при теб на щеката е невъзможно да се види колко масло има.

Аз също нямам от скритото меню опция да видя нивото.

Преди да сменя маслото беше с Мотул.Определено нивото падаше.Трудно забележимо но спадаше.Но тук са страшни фенове на това масло и трудно можеш да си намериш друго без поръчка.

Опитай като смениш марката.


Този пост е редактиран от Linkestis: 24 април 2017 - 10:47

  • 0

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 април 2017 - 11:03

Аз карам с Mobil1 New Life 0W-40 и съм много доволен. Дават го за автомобили с по-голям пробег и по-голямо натоварване. Реално има осезаема разлика в шума на двигателя спрямо Castrol EDGE 5W-30 с което карах преди това. Маслата съм ги купувал от официален доставчик, което не знам дали е гаранция за ментета.

 

Също при проверка в сайта на Mobil1 за моята кола препоръчват това масло, което ползвам.

 

За твоята кола дават Mobil 1™ ESP 0W-30

 

http://www.mobil1.de...noel/start.aspx


  • 0

#10 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 24 април 2017 - 11:12

Не е толкова важно маслото ,важно е да е истинско. За тея километри е нормално ако е глътнала 100 милилитра пък. Ако е като на старите щеки разликата между белезите е 1 литър някъде. Особено ,че казваш ,че тръгваш и рязко. Да маслата след 5000 километра се изпичат и може леко да ги погорва ,но не е страшно. Маслата дето им дават 10 хиляляди километра са според мен пълна мечта. Аз на 230 гледам да го сменя преди 9000 километра - 10 000 километра и така. Смени производителя и може нещата да се оправят ,но според мен много се задълбаваш.


  • 0

#11 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 24 април 2017 - 11:37

Точно, а в България истинско масло не знам откъде да взем(освен от дилъра по 40 кожи на литър). След като не съм на зор да го сменям утре, обмислям да го поръчам по интернет, но и от там чувам противоречиви мнениея.

 

Някой може ли да ми даде конкретно предложение откъде да взема сигурно оригинално масло?


  • 1

#12 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 24 април 2017 - 11:40

http://shop.yacco-bulgaria.com/


  • 0

#13 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 24 април 2017 - 11:42

Repsol имат 2 вида 5w30 long life. Едното е 229.51, другото е по - високия 229.52 клас. И аз смених МВ маслото със Mobil1 5w30 229.52 и съм доволен. 100 мнения, 100 масла, така че стига го мисли толкова. Важното да е истинско, както казаха колеги.

Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#14 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 24 април 2017 - 11:44

Точно, а в България истинско масло не знам откъде да взем(освен от дилъра по 40 кожи на литър). След като не съм на зор да го сменям утре, обмислям да го поръчам по интернет, но и от там чувам противоречиви мнениея.

Някой може ли да ми даде конкретно предложение откъде да взема сигурно оригинално масло?

Обади ми се. Ще ти дам човек в Лозенец. Ако нямаш къде, даже и ще ти го смени ;)

Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#15 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 24 април 2017 - 14:27

Някакви течове на масло от някъде. Кога за последно видя как изглежда колата от долу. Дали има локвичка в кората под двигателя и кората под автоматика. Не забравяй че ако теча е малък и при движение с висока скорост се завихря и не полепва по източника.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни