Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за C180, 2008


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 olymp

olymp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C180

Публикувано 22 април 2017 - 17:34

Здравейте,

от известно време насам се опитвам да се присъединя към клуба с някоя С-класа.

Днес разгледах една С180 от 2008 година. Колата е купена във Франция от германец и е на 120 000 км. Той и е първи спобственик. Има сервизна книжка, според която и до сега (!!!)  е обслужвана в официалния сервиз на Мерцедес.

Външното състояние е много добро, като изключим една-две драскотини по предната броня. Стъклата на фаровете не са матирани. 

Отвътре е много запазена. Единствено употребата си личи по изтрития ръб на черната конзола отстрани на скоростния лост. Има някакво подобие на гумуран слой боя, който се е ожулил от ползване. Всички уреди и модули работят. Поне това, това което се сетих проверих.

Салона е с кожаени бордове и седалка от плат и е запазен.

Под капака също изглежда много добре. Не беше мита, когато я гледах и не се виждаше следа от някакъв теч. Всички маркучи са здрави. Не се виждаше никъде следи от ръжда или боядисвани елементи.  

Единственото ми притеснение беше, когато отворих капачката на двигателя за маслото. Бръкнах с пръст вътре по някаква метална част (предполагам вала) и по пръста ми остана масло и някаква събстанция много подобна на утайка с тъмно кафяв цвят. Беше мека и при разтъркване с пръст се разми много лесно. Стоеше точно, като някаква утайка, само че не на дъното на картера ами горе по металните елементи. Собственика твърди, че е сменял маслото преди 3 седмици и е почти ново.

Въпроса ми е има ли някой представа какво е това? Може ли да е от некачествено масло или е нещо по-притеснително? 

Поздрави и благодаря предварително

 


  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 23 април 2017 - 22:51

Прокарваш пръст по работната повърхност и после продължаваш по неработната, където е нормално да има лайна. Все пак не гледаш кола на 20К км, а на 200+К км. Седалки се сменят лесно, не ги гледай само тях, гледай цялостното състояние на автомобила.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни