Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загуба антифриз


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2017 - 13:54

Привет,колата губи антефриз (вода). Под седалката от дясно е мокро и имам теч най вероятно от радиатора. Идеята ми е да изолирам парното зажото най вероятно ще го заменя с печка.. идеята ми е да ликвидирам кръгъ на парното и В проса ми е мога ли да еламинирам парното например свързвайки входа и изхода...с тръба. С газова печка ще постигна хем по топло хем аз си командвам всичко.. хем да имам място под таблото за други екстри...тапа ли да сложа на вхо1да изхода .. или да свържа входа и изхода на парното с тръба примерно.. да си циркулира водата.
  • 1

#2 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 857 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    S202, 220CDI, Elegance '99
    S204, 320CDI - Aut. AMG package'08

Публикувано 21 април 2017 - 08:33

Най-логичното е да сложиш тръба/снадка (между входа и изхода на извода за парното), не успях да намеря схема на водния кръг но ако само го затапиш рискуваш да повредиш мотора като му попречиш да се охлажда правилно.

При по-старите автомобили парното също има функцията да помага да се охлажда, защо толкова много искаш да го махнеш, няма ли да е по-добре да подмениш течащото радиаторче?


  • 0

2nk6jr7.gif


#3 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3582 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 21 април 2017 - 08:53

Провери за хлабава скоба между щуцерите на радиаторчето и гумените съединения.

 

Ако си твърдо решил да махаш заводското отопление на купето - да, един байпас между входа и изхода ще свърши работа.


  • 0
________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5744 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 април 2017 - 09:47

Няма да прегрее ако затапи малкия кръг - все едно да спрете прарното. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2612 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 21 април 2017 - 09:49

Аз само да питам...каква е тая газова печка за отопление ? :wacko


  • 0

#6 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2017 - 03:45

Благодаря за мненията колеги! Пуснах му временно един байпас от към мотора и спря да губи антифриз. Значи точно от към купето е губила антифриз - радиатора на парното или от връзките около него. Другия проблем е, че не духаше топло от към стъклото а при затворено положение продължаваше да духа топло от ляво.

Газова печка, подобна на дизеловите. Дърпа много по малко ток от акумолатора в сравнение с дизеловите или бензиновите.. и с елементарна потдръжка. Зимата може да се настрои да си затопли колата предварително.
  • 0

#7 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2017 - 07:32

Искаш да кажеш печка Вебасто ли или нещо друго.Я дай линк или снимка да я видиме какво представлява.
  • 0

#8 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2017 - 17:17

Нямам,но го обмислям като вариант. Точно нещо такова имам в предвид. Преди години бях купувал дизелово вебасто за бусче, бях много доволен, но печката замина заедно с бусчето, честно казано ме е яд, че не я свалих.
  • 0

#9 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2017 - 00:55

Аз съм с дизелово Вебасто от четри години и съм много доволен,но то е афтономно и загрева антифриза.Мога да ти дам телефон на лично на човека от София от кого я купих.Много е точен и дава гаранция.Може и да има,и духалки.
  • 0

#10 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 април 2017 - 08:39

Аз съм с дизелово Вебасто от четри години и съм много доволен,но то е афтономно и загрева антифриза.Мога да ти дам телефон на лично на човека от София от кого я купих.Много е точен и дава гаранция.Може и да има,и духалки

 

Ако ти е удобно ми прати телефон на лични(благодарен съм за всякаква информация). Печка задължително ще слагам на тази кола... Вебасто дизелово (с цялата инсталация, управление, аспуси и т.н), втора ръка съм купувал от един човек, който само с това се занимава, човека е от божурище. Аз съм се насочил към газова печка. 

 

Пуснах темата в движение, защото колата започна да ми загрява и да се налага да доливам вода. Виското си включва термостата отваря, но без файда, като губи по литър на 100 километра(радиатора остава без вода ..студен). Прочетох пуснати теми и се насочих към радиатора на парното и наистина под стелките..тапицерията е мокро. Свързах от към мотора входа и изхода на парното с маркуч и спи града .. ама без парно ... Или в крайна сметка ще се сваля таблото, колкото и да е неприятно и връткаво :wacko .


  • 0

#11 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2017 - 16:38

Привет, започна да си става студено, затова се впуснах в дълго отлаганото приключение - 'смяна на радиаторче парно'на мойто w 201.
Новото радиаторче е вече в коша на парното, като всичко вътре в кожуха е почистено, и оправено - освен спукан радиатор, от боклуци с годините лостчетата на клапите не функционираха, въобще мазало, което не съм способен да описвам в детайли.
Полека лека сглабям ...

Някой има ли представа как се захващат краищата на жилата на клапите за ключа ... на последната снимка ...

Прикачени файлове


  • 0

#12 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 266 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E - Project car;
    190E 3.2 - Project car;
    S202 2.0;

Публикувано 13 октомври 2017 - 16:53

Два пъти съм сменял такова радиаторче и утрепи ме никога не съм вадил жилата от въпросния ключ ... Имам цяла такава конзола, но не е пред мен - утре мога да погледна как точно се захващат. На теб защо ти се наложи да ги вадиш от ключа :wacko  :beer 


  • 0

#13 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2017 - 17:41

Понеже мърсотия е блокирала механизма с клапите, а вакумчето си бачка и си бута, ..бяха направо блокирали, а при демонтажа действах без точно да знам.. и напред назад ги изкубах ...

Но сега се ориентирах.. като въртя ключа, в каналите си излиза накрайника за жилото, сега ще се боря да го монтирам правилно, защото при демонтажа нищо не белязах, а има значение как се надяват жилата,чисто механично... при правилно позициониране електоника-механика....

Като си чета какво съм написал и аз не си разбирам...
  • 0

#14 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2612 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 13 октомври 2017 - 19:46

:)
  • 0

#15 Jefferson

Jefferson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190 Е / 102.962
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2017 - 19:57

Хихи ... два литра кайсиева, освен всичко друго ми струва цалата операция ..
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни