Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

От къде тече масло ВИДЕО?w210 320 бензин 4матик


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 19 април 2017 - 16:59

колата не я бях карал 4-5 дни отдясно  като съм отпред пред колата отдолу имаше капало масло(  не малко към половин капачка да кажем) 

Направих видео някой които е има същия проблем или е сигурен от къде тече масло да каже!! щото всеки вика различно, от топлообменика, от не знам си кво ?!?! тука съм сигурен, че ще намеря отговора !! предварително благодаря   колата е 

 

Ето видеото:  


  • 0

#2 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 19 април 2017 - 18:10

Защо не опиташ да измиеш двигателя, има по-голям шанс да хванеш теча?
Прави ми впечатление, че горе е по-сухо а долу доста мокро.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#3 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 19 април 2017 - 18:28

Вземи едно Meglio и понапръскай на работещ двигател, махни и пластмасовия капак на двигателя, веднага ще ти се изясни от къде тече масло. Разкажи после какво е станало, добре ще е да пуснеш и снимки. Тече от радиатора за масло - 3 гарнитурки, от капаците на клапаните - 2 гарнитури, от семеринг на коляновия вал. Ако не ти се занимава или нямаш време, карай и доливай масло на богато, няма страшно.


  • 0

#4 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 19 април 2017 - 19:09

Ще го мия то е ясно.   много е грозно явно нищо не се разбира, другата седмица ще го измия .  Дайте препоръки как да го мия и за какво да внимавам.... ще го напръскам 2-3 мин преди това с Меглио и после водоструйката ? там където е мръсно ?


  • 0

#5 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2017 - 21:38

Първо отиди и се бръкни в джоба в магазин за авточасти и си вземи двате гарнитурки за маслоохладителя и третата за под корпуса на масления филтър ,също и тази малката за датчика отдолу под тях на блока (над ролката на оптегача) и туба течна гарнитура или силикон топлоустойчв.После миеш хубаво двигателя и му поразхвърляй корите от горе,за да ти се отвори по широчко място свали бобините и почваш.Махаш двата капака от лявата и дясната глава за картерната вентилация (горните капаци ,дето са върху капаците на клапаните),внимавай с маркучите ,че ако са много стари се чупят направо (а не късат)и те са 20-та лева ,ако се стигне до смяна.Почистваш ги хубаво отвътре и прокарваш дупките да може да минават газовете,мажеш силикон и ги монтираш (за там е силикона ,нямат гарнитура).След това трябва разглабяне на маслоохладителя и корпуса на масления филтър.Там може да развиеш охладителя от корпуса и после и после обаче трябва да извадиш и масления филтър и вътре с камък 46 от голямо гедоре се развива гайката на дъното на филтъра и там е третата гарнитура,сглобяваш леко и внимателно и преминаваш на датчика който е на два болта отдолу на блока над ролката (вижда се на клипа и съм сигурен че сега от там ти е теча даже,там най прясно се вижда сега омасляването,другото ми се вижда като от стари течове).

Този мотор се слави като лейка и всичко започва горе от вентилацията ,от вън гледаш маркуч добър дебел ,а вътре дупката по малка от бургия 2-ка и кат запуши двете дупчета на дата маркуча и почва да дига налягането (третия е с добър диаметър на дупката ,ама не стига) и избива от всички слаби места опоменати по горе,та накрая се стига и до гарнитурите на капаците на клапаните ,е накрая и те протичат и почва да капе по колекторите и познай какво се случва в купето като пуснеш парното.

Ако си за смяна на маско е тогава е момента,защото от топлоохладителя като цепнеш изтичат двестатина грама,от масления филтър и там трябва да дръпнеш горе долу толко и от датчика на блока педесетина грама и за това тази процедура на смяна на маслото е най добре ,точиш го, работиш си и после наливаш новото и си караш с чист и сух двигател.

Дано съм бил полезен.


  • 2

#6 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 19 април 2017 - 22:47

Браво колега, много точно написано. Които си караме м112 и м113-ките трябва да си ги знаем тия проблемчета. Тъпото е, че тия дихтунги под кожуха на филтърът и на охладителя струват скромните 30-40 евро, а са едни шибани о-рингчета. Грабеж.
  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 април 2017 - 23:20

Аз си купих двете за охладителя от ивайджет за около непомня точно ама 30-40лв долу на тапата ли е датчик ли е за 4 лв.За под масления филтър нямаха ,но много добре помня че ми обявиха цена 75лв и добре че го нямаха ,после си го поръчах от друго място и с отстъпка от 30% ми го дадодха на цена 5,40лв май феби беше.Счупиха (скъсаха)ми се двата маркуча на картерната вентилация при щуцерите и тях с отстъпката ,като десния е от две части със снадка по средата ми дойдоха на 16лв,третия по дебелия дето отива в дросела оцеля,но исках да го смения и него, но се оказа че никъде го няма и май ще ходя да проверя колко е в ивай,да си го сложа и него новичък.
  • 2

#8 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 20 април 2017 - 07:05

Започва се отгоре надолу. Сваляш капаците на главите, може да ги сложиш в миалната. Оттам нови гарнитури (оригинал) много точно стягане с динамометричен и тук е момента да смениш и свещите :)
И да маркучите да се сменят.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#9 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 27 април 2017 - 13:57

Така тръгнах да махам капака и какво да видя :) НАЙ- НАЙ отгоре !!!
категорично отказаха да го мият там с кабели и електорниката но мисля, че проблема е видим ? кажете мнение ? На мен ми се струва че и капачката може да сълзи даже!?

Zr7MqrI.jpg

o0DYmk2.jpg

Този пост е редактиран от kdl: 27 април 2017 - 14:25
оправих снимките, BBCode-a трябва да е [img] вместо [url]

  • 0

#10 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 27 април 2017 - 16:42

Колега, дупка на капака ли имаш :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#11 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 27 април 2017 - 19:12

Не. Пластмасата на капачката се е опекла от високите температури и си потекло масло доволно от там. Нова е 7-9-12 лв от Балкан Стар. 

Като се сменява масления филтър да се бара много много внимателно защото и пластмасата на която се нанизва филтъра се разпада от само себе си и следва нова от Балкан Стар и тя се продаваше с филтър и цената не беше приятна като за това чудо.

Тези опичания на пластмасите са след изминати около 300 000 +++ километра.


  • 0

#12 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 27 април 2017 - 21:09

Е значи гърловината е лесно сваля се цялата пластмаса, миеш хубаво и или сменяш гумичката отдолу или мажеш със силикон. Правил съм го, лесно е. Аз свалих и измих целия капак заедно с гарнитурата и малко свещи :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#13 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 април 2017 - 23:03

След като няма да го миеш с пароструйка (водоструйката няма да ти свърши работа) ... има и друг вариант: аерозолен спрей за почистване на спирачни апарати.Върши идеална работа ама ще ти трябват 4 може би и 5 такива флакона.Няма нужда от изплакване след това.


  • 0

#14 rangelov86

rangelov86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    W210 320 4matic

Публикувано 28 април 2017 - 06:17

някой да даде линк за тази пластмаса на капачката или номер на часта? моля ви 


  • 0

#15 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 28 април 2017 - 08:17

Номер от картинката: Парт номер

  • 35: A1120100064
  • 41: A1110180080
  • 47: A1110180302
  • 53: A1110180080

Дано да съм помогнал :)


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни