Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не работи цилиндърКолеги, не работи 1-ви цилиндър, 200е, 16 в


  • Please log in to reply
57 мнения по тази тема

#31 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 03 май 2017 - 19:21

Момчета, смених гумичките на инжекторите.Направи ми впечатление, че много лесно влизат тия инжектори в отворите...Не трябва ли да влизат с някакаво усилие? Смених уплътненията-  Обаче- никакво подобрение. Явно не дърпа въздух от там, Купих 2 спрея- спрей за стартиране и спрей за почистване на карбуратори. пръсках, пръсках, ама- файда - никаква. Май обърках спрейовете.

Може ли да дърпа въздух от гарнитура на всмукателни колектори( ако изобщо има такава) ?


  • 0

#32 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 май 2017 - 20:07

Спрея за стартиране беше за проверка далк смуче въздух.Сиреч ако смуче,ще се повишат оборотите.
От колекторите може да смуче,ако някой кавал е правил нещо и после не е сменил гарнитура или поне да намаже със силикон.Има и една планка отдолу на колекторите,която някои забравят да я захванат и при вибрациите колектора се разхлабва.На финална права си,огледай всичко внимателно.За съжаление дори всичко да е перфектно може проблема да идва от дросела.Ама него го остави за последно.
  • 0

#33 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 03 май 2017 - 20:25

Спрея за стартиране беше за проверка далк смуче въздух.Сиреч ако смуче,ще се повишат оборотите.
От колекторите може да смуче,ако някой кавал е правил нещо и после не е сменил гарнитура или поне да намаже със силикон.Има и една планка отдолу на колекторите,която някои забравят да я захванат и при вибрациите колектора се разхлабва.На финална права си,огледай всичко внимателно.За съжаление дори всичко да е перфектно може проблема да идва от дросела.Ама него го остави за последно.

Благодаря, колега за съвета. Утре ще проверя за тази планка под колекторите и пак ще пръскам по светло със спрея.

Викаш, може и от дросела да е....Ами- викам да направя една проверка пак- дали има гарнитура там, че както казваш- може и да няма....


  • 0

#34 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 04 май 2017 - 07:01

Свали го тоя дросел и почисти хубаво, огледай маркучите.... това е елементарен мотор


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#35 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 04 май 2017 - 14:50

Какво се случва като запушим с ръка тръбата след кутията на въздушния филтър - гасне ли ... или продължава да си работи като пич :beer


  • 1

#36 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 04 май 2017 - 18:33

Колега Мартинов, дросела го свалих, колегата Калоян му постави нови кабели и съм го почистил.

Бат Ламбо, сега проверих каква е хавата. Запуших тръбата след въздушния филтър с ръка- колата бачка, та пушек се вдига. Значи отнякъде дърпа въздух, нали?

Да, ама от къде?

Утре, живи и здрави- пак ще гледам- на светло.


  • 0

#37 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 04 май 2017 - 19:54

Изобщо не се поколебава даже - така ли? Или аха аха да изгасне едвам се крепи ... Странна работа .. По всмукателя има няколко дупки за вакууми - огледай ги добре - огледай самите вакуумни линии включени в тях - къде отиват - всичко пъхнато ли е както трябва - гумените им снадки напукани ли са или са здрави ... Имаш ли дебел маркуч който смуче бензинови пари от един клапан и влиза директно в дросела - ако имаш огледай го и него ... Ако трябва го откачи и запуши за едната проба дупката на дросела ... :beer

t1_zps4e1c22d0.jpg

 


  • 0

#38 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 04 май 2017 - 20:33

Бат Ламбо, Двигателят бачка кораво, изобщо без да се замисля, когато запуша въздуховода. Нито се колебае, нито мени обороти и начин на работа...- все едно и също си работи.- демек- малко нестабилно и прекъсващо-тресящо.Иначе- съм сменил всички прави гумени снадки на маркучите, ама самите маркучи не съм ги пипал- щото не зьнам кой къде и за какво отива. Иначе смених и маркуча за бензиновите пари от капака към дросела. А под третата тръба на колектора има един изход за вакуум. Там нямаше нищо. Не знам за какво е. запушил съм го и него.

А означеното с червена стрелка какво е? Утре по светло ще сложа и снимки, да видите кое - как- е. Може пък и нещо да съм объркал, но съм се старал всички маркучи да влизат и излизат там, откъде ги бях откачил, когато свалях инсталацията. затова ги бях белязал. Старите гумени муфи бяха свършили курса, затова си взех маркуч с вътр. диаметър- фи 3 мм. и ги подмених.


  • 0

#39 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2017 - 21:14

Това ключето за празния ход.Като пуснеш педала на газта трябва да е натиснато.Тогава компа разбира че си пуснал педала и минава в режим на празен ход.
По принцип ако не е натиснато държи към 1000-1100 оборота като постоянно играят.
  • 0

#40 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 04 май 2017 - 21:19

Снимката е примерна от нета. Както каза колегата стрелката сочи микретата за празния ход - аз просто постнах снимката, за да покажа големия маркуч, който влиза в дросела и през него колата смуче (уж) бензинови пари през един клапан от резервоара (не директно от резервоара а от малък резервоар за бензинови пари в шофьорския калник - т.нар. fuel canister). Хубаво е да се провери да не смуче въздух от там - може само за тест да се извади маркуча от дросела и тръбичката на дросела да се запуши за едната проба (ако въобще има такъв маркуч твоя модел) :beer


  • 1

#41 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 05 май 2017 - 08:01

Има такъв маркуч. същият е. Извадих го и го запуших, ама промяна- пак няма. 


  • 0

#42 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 10 май 2017 - 13:07

Колеги, днес пак посетих ел-конаджията, който ми каза, че колата дърпа въздух от инжекторите. Тоя път никакъв въдух не дърпаше след смяната на гумичките. !овекът извади един манометър и премери вакуума. Според него проблем в кабели, инсталация, комутатор, свещи, бобини и вакуум- няма. Вика - всичко това е наред. Припукването от ауспуха и тресенето , които се усещат по-осезателно на ниските обороти , според него били от клапан. Изпрати ме при едни" майстори" на главите и клапаните Отивам аз там преди малко- разни глави, гарнитури, клапани, - нахвърляни по земята, в халето 4-5 коли, излиза един човек, разказвам му за случая и искам проверка на цилиндрите и клапаните( поне компресията да замери), оня вика- трябва да я разглобим, така не можем да кажем. Гледам го и взех да припуквам и аз...Викам си- тоя тъп ли е , или мен на тъп ме прави...Викам му, абе колега- хирургът преди да те разреже, снима, гледа на ехограф, скенер, прави разни изследвания...Ако той така отваряше хората, само за да види какво е положението- докъде ще стигнем?

Оня вика- добре, ела в понеделник...Ама хич няма и да ходя. Станаха ми ясни като бял ден . Вчера един приятел ми похвърли една идея, чуйте и кажете- става ли според вас( първо ще ходя да меря компресията после и след това ще видим). А между другото с какъв манометър или уред се мери компресия и от къде да си го закупя, знаете ли?

Та, идеята е следната- момчето вика- докарваш буталата едно по едно в положение на рабон ход, там, където е свещта- вкарваш въздух под налягане и слухтиш.

Вика- ако въздухът излиза от към всмукателите, значи проблемен е всмукателен клапан, ако излиза от към изпускателните тръби- значи е изпускателен клапа, ако( забравих какакво каза0- значи , казва, са семеринги...

Не знам дали има нещо вярно в тази теория. Вие какво ще кажете?


  • 0

#43 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 10 май 2017 - 17:20

Общо взето приятелят ти ти е казал да започнеш теста като с манометър, но да продължиш не с измервателен инструмент, а на слух.

Ми що не потопите двигателя направо в един леген и да гледате откъде излизат балончета?

 

Сега сериозно - компресия на двигател си се тества точно с манометър. Няма нужда да го купуваш - всеки нормален сервиз ще има такъв.

Помпате и мерите. Ако изпуска при цилиндър вече ти е ясно, че е за отваряне. Дали е бутало или клапан ще се види.


  • 0

#44 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 11 май 2017 - 08:29

В допълнение към горното мнение - ако има цилиндър с по-ниско налягане /компресия/ може да се налее малко двг. масло през отвора на свещта и отново да се замери компресията на цилиндъра. Ако комресията се повиши след наливане на маслото - проблема е в сегментите на буталото, а ако няма промяна в компресията - проблема е в клапаните /малко вероятно и в гарнитура/. Но окончателно диагностициране на намалена компресия в даден цилиндър - след отваряне.


  • 0

#45 Kalema

Kalema

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик-
  • Автомобил:
    124 е 16в

Публикувано 11 май 2017 - 17:11

Благодаря за съветите. вчера гледахме с един колега от форума двигателя и се оказа, че май двата тампона на двигателя са свършили, та затова тресе купето. Утре най-вероятно ще ги сменя , за да видим какво ще е положението, но все пак ще си набавя един манометър- ей така, за всеки случай, защото в един от сервизите още в началото на историята нямаха манометър                   и колата седя 2 дена там, докато вземат от нейде си. Представяте ли си. Все едно ел.техник да няма фазомер или обущар- шило и игла. Не е за разправяне.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни