Дълго мислех как да озаглавя тази тема и съответно в кой раздел е най-подходящо да се сложи,поради това че явлението присъства все повече в българският ентусиаст.За какво иде реч,масово се купуват тези компресорни мотори на мерцедес говоря в частност за малките двигатели 1,8 2,0 и 2,3 които са много добри за евридейка,създава усещане за голяма кубатура а не е толкоз лаком при нормално каране,евтин за подръжка и газифициране,като и оттам идва проблема.Първоначално концепцията е че при монтаж на газ мощността на автомобила пада като тя се използва за икономия,в последствие обаче се оказва че не е точно така и с прилична система на газ може да се постигне идентичен вървеж при 9 къмто 10 разход бензин-газ.Много колеги подведени от реклама или цена монтират неподходящи компоненти вследствие на което получават една убита кола,за какво говоря ще поясня.Да вземем най-масовият модел с компресор 192кс който му дават офицялни данни за ускорение до 100 за 8,5 сек което е слабичко за 200 кс автомобил но в предвид солидното изпълнение и богатото оборудване е поносимо.Слагайки неподходяща ГИ повечето го убиват и ускорението пада и отива между 9 и 9,5с до 100 което прави автомобила жертва на повечето дизели,и понеже много рядко се усеща тази разлика повечето започват да търсят нячин да си тунинговат компресорите.Започва питане за ролки голяма,малка,чип,генерация,диоди на дебитомера...абе лудница и за какво да си върнат тази 1 секунда от убиването от газта.Сега повечето ще съзрят себе си в това което пиша и ще се намръщат и ще ме уверяват че не съм прав че автомобилите им вървят повече на газ дори,но няма как да повярвам понеже с това се занимавам и мисля че усещането е измамно и не е така,но за да докажа твърдението си ще ви дам прост пример.Карайте автомобила на бензин и включете климатика и вижте колко пада мощността,усеща се но незначително,а сега обърнете на газ и направете същото да видите разлика...Както и да е идеята ми бе да спестя въпроси и ненужно наливане на средства в тунинг при положение че проблема е другаде.Не сyм против тунинга но все повече ентусиасти идват при мен за ролки и натягане на компресора и задават въпроси колко коня и тем подобни и като видя ГИ като за поло 1.6 и ми става ясно защо иска тунинг.Знам че почти никой не кара на бензин и не може да съпостави двете горива дали има разлика но на пътя никои не иска да ни изпреварва GOLF 1,9 TDI...да знам има от тях тунинговани но все пак.От там идва и лошата слава на газта,пълен съм със снимки на нескопосани монтажи и оправете си колите първо да са ви 1 към 1 бензин-газ и ако тогава ви се гледа слаба колата преминете към тунинг но там нещата на газ стават още по сложни.Ако съм засегнал някой се извинявам но целта ми е да спестя на някой решаването на проблема с невървежа на компресора върви стоково чудесно.
Тунинг на газифициран компресор
Започната от mitkofitnes, 14 апр 2017 - 09:45:13
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 април 2017 - 09:45
#2
Публикувано 14 април 2017 - 20:49
Мен ме засгна, щото за пръв път чувам някой да каже просто и разбираемо, че чесъна си иска грижа, знания и инвестиция. Засегна ме положително и вече знам, че ако искам пак да карам на газ(да и аз съм карал на газ пак бих карал) има с кой да се консултирам, така че да карам, а не да се мъча с чесъна.
Друго, което бих искал да добавя е, че масово коли, които имат проблеми на бензин отиват на газ щото там ламбда сондата не играела и т.н. та такива автомобили никога няма да работят читаво, просто щото си имат пороблем, който трябва да се отстрани, но на хората не им се дават 400 кинта за кола дето са купили за 3000 и ги разбирам и аз нямаше да ги дам. Проблема обаче остава и той влиае и на работата на газ.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Друго, което бих искал да добавя е, че масово коли, които имат проблеми на бензин отиват на газ щото там ламбда сондата не играела и т.н. та такива автомобили никога няма да работят читаво, просто щото си имат пороблем, който трябва да се отстрани, но на хората не им се дават 400 кинта за кола дето са купили за 3000 и ги разбирам и аз нямаше да ги дам. Проблема обаче остава и той влиае и на работата на газ.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 15 април 2017 - 08:40
Колкото по-масови стават двигателите с директно впръскване, толкова повече хора разбират че газта е за преди 2005 модели. И то го разбират по кофтия начин
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Този пост е редактиран от Krasi.Martinov: 15 април 2017 - 11:28
#4
Публикувано 15 април 2017 - 10:24
При Мерцедес нещата започват 2008г,2005 е при ВАГгрупата,а при диамантите е дори още по-рано околу 2000г.Между другото има решения за ВАГ няколко,при диамантите няма
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Публикувано 15 април 2017 - 18:15
За незрящите да кажеш диамантите Митсубиши ли е? И да кажа, че за едни БМВ беше писал и питах там един въпрос, ама или не съм видял поста ти или ти не си видял въпроса ми...
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 15 април 2017 - 18:44
Да Мицубиши е диамантите.За БМВ правилно не си видял понеже не съм отговорил,а не съм отговорил поради слабите ми познания в електричарството,и за да не използвам глупаво определение и да ми се смеете се въздържам от коментар.Пиша само неща в които съм уверен,не публикувам отговори само така да става мохабет
П.п.Няма да забравя и щом формулирам правилно отговора си за инжекторите на БМВ ще го публикувам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
П.п.Няма да забравя и щом формулирам правилно отговора си за инжекторите на БМВ ще го публикувам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Публикувано 15 април 2017 - 21:13
Нека и да допълним различните наименования при различните марки за автомобили с директно впръскване на бензин.
При митсубиши тези двигатели са GDI.
При VAG групата са FSI/TSI/TFSI.
При мерцедес са CGI.
Vialle имат доста добра система съвместима с почти всички двигатели с директно впръскване. Нарича се Vialle LPdi. Най-големия минус на тази система е цената.
Други системи на подобен принцип са ICOM JTG HP и AGIS DIRECT. Последните само съм ги чувал. Не знам дали в България имат представител и какви са цените.
#8
Публикувано 16 април 2017 - 09:20
Оказва се че не е точно така...имахме клиенти които искаха директен инжекцион за мерцедес от новите и не се намери решение.От това което зная всеки директен инжекцион има различно управлвние и там се изявява проблема,Мерцедес са със околу 7 познати управления и има решение само от 1 на Vialle разбирасе.За ВАГ групата има но Агиса са като БРЦ,Ланди и мн други с изпарител а не течна фаза.Всъщност газта не е никак лошо гориво и лошата слава и се създава от калпавия гаражен монтаж.
#9
Публикувано 16 април 2017 - 13:14
Тествах виалето в Пловдив на тси, пълен провал. Бавно превключване от газ на бенз, понякога не пали и светва чек.... само драми.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни