Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с ESPГрешка elec stabil prog esp visit workshop


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 mihalew

mihalew

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 180 kompressor
    2003 година

Публикувано 08 април 2017 - 22:36

Здравейте, колеги! Имам следния проблем- карах си колата(ц180 компресор 2003г.) около 5-10 км. градско, и спрях изключих колата, и след това когато я запалих ми даде грешка  elec.stabil.prog. esp visit workshop, и оборотите на колата започнаха да играят , натисках педала на газта но нямаше никаква реакция нито се качваха обороти нито реагираше на натискането. Изгасих я , запалих я и пак същото нещо. Четох в някакъв форум , и там пишеше да се свали клемата на акумулатора и пак да се сложи. Направих го , грешката изчезна ,но ми свети чек лампата, и сега си работи нормално колата включих и изключих ЕСП-то и то си работи, дори пробвах да я хлъзна за да видя дали ще се включи и се включва , но чек лампата продължава да свети. Не съм много наясно защо стана така и от какво е , най-вероятно ще я закача на диагностика, но все пак ако някой е имал подобен проблем или знае нещо по темата, ще съм благодарен, ако споделите съвети.  - Ето така правеше моята кола , по абсолютно същия начин. 


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 09 април 2017 - 06:43

За съжаление се получават такива грешки чат пат. Може да е от много неща...

Добре си решил за диагностика, но гледай да е Стар, там ще имаш по-пълен отговор на въпроса "защо", също така и там ще ти изтрият грешката, която кара да свети "чек енджин".


  • 0

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 10 април 2017 - 14:30

На мен ми светна от недобре завити накрайници на рейката. ESP то може да светне от всяко сериозно отклонение на сходимостта.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2017 - 09:31

Изхабен акумулатор или не добре зареждащ алтернатор могат да доведат до този проблем.

 

Грешката трябва да се почисти.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 miletiew

miletiew

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w201
    w203

Публикувано 07 април 2020 - 15:30

Това са два различни проблема. За ESP мога да кажа, че е от лентовия кабел на волана, а за оборотите и чека трябва диагностика.
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 април 2020 - 15:43

Това са два различни проблема. За ESP мога да кажа, че е от лентовия кабел на волана, а за оборотите и чека трябва диагностика.


Не е вярно.
  • 0

#7 miletiew

miletiew

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w201
    w203

Публикувано 07 април 2020 - 17:43

Не е вярно.


При мен е лентовия кабел. От опит споделям.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни