Здpaвeйтe ĸoлeги, имaм мнoгo cпeцифичeн пpoблeм cъc пoдaвaнeтo нa гaзтa и oбopoтитe, (нeĸa paзĸaжa мaлĸo пo-пoдpoбнo, aвтoмoбилa paбoти нa 775-800 oбopoтa нa мяcтo, cлeд пoдaвaнe нa гaзтa дo 3000 oбopoтa ĸoлaтa cи paбoти чyдecнo, пoeмa cи oбpaтнo cтaбилизиpa нa 800 yбopoтa, нo ĸoгaтo пoдaм гaзтa нa 3000 yбopoтa пpи дигaнe нa ĸpaĸa oт пeдaлa и пpи пaдaнe нa oбopoтитe ce чyвa oт aycпyxa cпeцифичeн пyĸaщ звyĸ eдин път ĸaтo oт ĸaбeл или cвeщ cлeд тoвa пpи лeĸo пoдaвaнe нa гaзтa oт 800 oбopoтa дo 1100 oбopoтa зaпoчвa дa oтмepвa и тaĸa ги peдyвa дoĸaтo нe изгaca и зaпaля нa нoвo). Haпpaвиx aнaлoгoвa диaгнocтиĸa и нa пин 8 ми oтчитa 2 гpeшĸи, 7 мигвaния и 8 мигвaния, нaмepиx тaблицa ĸoятo eвeнтyaлнo oтгoвapя нa мoя двигaтeл( пpиĸaчeнa ĸaтo cнимĸa ) Kaбeли и cвeщи ca cмeнeни, Cтъпĸoвия мoтop e c нoвa инcтaлaция нa 8 пинoвaтa бyĸca (ĸaбeлитe нa ĸлиĸ бyтoнa нe ca cмeнeни) Oт ĸoй ĸaбeл дa зaпoчнa? или paзлични мeния?
220E W124 "limp mode"M111.960, 1994
Започната от motorheadandMBfan, 25 мар 2017 - 18:50:48
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 март 2017 - 18:50
#2
Публикувано 25 март 2017 - 23:38
Сменил си инсталацията на дросела ... а в какво състояние е моторната инсталация като цяло - тя рециклирана ли е също ... този двигател е с дебитомер - правил ли си проба с друг дебитомер как се държи колата - от кола със същия двигател на някой приятел примерно ... Колата ти се закача и чете лесно на Стар диагноза - не се мъчи с диодите нищо няма да разбереш така - върви да ти я прочетат с диагностика ... ако не си преокабелил двигателя - почни от там ... преди да се е подпалила ...
#3
Публикувано 27 март 2017 - 00:17
Сменил си инсталацията на дросела ... а в какво състояние е моторната инсталация като цяло - тя рециклирана ли е също ... този двигател е с дебитомер - правил ли си проба с друг дебитомер как се държи колата - от кола със същия двигател на някой приятел примерно ... Колата ти се закача и чете лесно на Стар диагноза - не се мъчи с диодите нищо няма да разбереш така - върви да ти я прочетат с диагностика ... ако не си преокабелил двигателя - почни от там ... преди да се е подпалила ...
За преокабеляването няма да споря, пуснах тема във форума за свежи идеи и различни диагностики от стар, евентуално някой ако го е имал този проблем как го е решил или не го е ... диодите не са за подценяване бат–ламбо
#4
Публикувано 27 март 2017 - 13:08
Ами до тук добре - дросела ти е с нови кабели, свещите са нови .... Почисти го основно тоя дросел - ако не си. И наистина ако не си преокабелил моторната инсталация - го направи - имаме си колега от форума, който ги прави като нови. Ще ти дам жокер - моята е с по-големия HFM мотор - 2,8 - правеше същото като твоята - освен кабелите се оказа, че и дебитомера е за смяна (основно от него бяха болежките), но това ти го написах и в предния пост. Ако не ти се дават пари - оттървай се от нея. Ако пък си я харесваш - https://instalaciqmb....bg/m111engine/- 200-300 лв за инсталацията и още толкова за дебитомер и забравяш за грижите ... Нямам нищо против диагностиката с диоди, просто понякога освен майсторлък трябва и някой лев да се вложи - няма как ...
#5
Публикувано 29 март 2017 - 22:02
Ами до тук добре - дросела ти е с нови кабели, свещите са нови .... Почисти го основно тоя дросел - ако не си. И наистина ако не си преокабелил моторната инсталация - го направи - имаме си колега от форума, който ги прави като нови. Ще ти дам жокер - моята е с по-големия HFM мотор - 2,8 - правеше същото като твоята - освен кабелите се оказа, че и дебитомера е за смяна (основно от него бяха болежките), но това ти го написах и в предния пост. Ако не ти се дават пари - оттървай се от нея. Ако пък си я харесваш - https://instalaciqmb....bg/m111engine/- 200-300 лв за инсталацията и още толкова за дебитомер и забравяш за грижите ... Нямам нищо против диагностиката с диоди, просто понякога освен майсторлък трябва и някой лев да се вложи - няма как ...
Евала, че си сподели проблема!
Не помна колко автомобила съм сменил, от 15 години управлявам, не знаех какво е дебитомер нито дросел и т.н. , вече 2-ри месец карам 124-ката и в момента се случи да съм безработен ... от както я карам знам звука от бензинова помпа до шума на всеки клапан , съвети за смяна на части се наслушах какви ли не, даже най-силното беше "жило за педала на газта" , за пари бат–ламбо ще се намерят за да се реши проблема, но за следващите с този проблем ( "limp mode - куц режим" може да влезне дори от датчик на скоросна кутия, за момента още не съм запознат с логиката на германските автомобило-производители да съм сигурен, че е дросел, след като тази грешка ми показва, и тук бат ламбо можеш да се окажеш прав с вашия колега от окабелителната част, че ще свърши добра работа защото аз се бях свързал с него и човека е много отзичив и компетентен, НО няма как да може човек да гадае, евентуално можеше да ме насочи да замеря тук там преди да ме остави аз да взема решение, очаквам и българските форуми да станат като международните и да не се предлага само едно решение ... и за момента бобините защо не ги споменаваме ? за бобините , дебитомерът и т.н. отчита други грешки ... какъв може да е проблема?
#6
Публикувано 29 март 2017 - 22:18
Еми започни все от някъде - споменах го вече това - дебитомера е консуматив - я изкара 200 000 км. я не ... първото нещо, което се прави в случая на недобре работеща HFM система (подчертавам HFM не PMS) е да се намери човек с кола със същия двигател (Е220, C220 ... ), който двигател работи добре ... Спирате ги една до друга и разменяте дебитомерите за проба ... Палиш тестваш пробваш ... Ако колата се държи добре с другия дебитомер значи проблема е ясен, ако ли пък няма промяна ... продължаваме да търсим болежката другаде ... После с човека, които ти е услужил за пробата - пиете по една, две, три бири за хубавата работа и готово ... Съжалявам че не си ми градски - имам 2-ма познати с такива коли - веднага щях да ти услужа за пробата ...
#7
Публикувано 08 април 2017 - 00:20
Еми започни все от някъде - споменах го вече това - дебитомера е консуматив - я изкара 200 000 км. я не ... първото нещо, което се прави в случая на недобре работеща HFM система (подчертавам HFM не PMS) е да се намери човек с кола със същия двигател (Е220, C220 ... ), който двигател работи добре ... Спирате ги една до друга и разменяте дебитомерите за проба ... Палиш тестваш пробваш ... Ако колата се държи добре с другия дебитомер значи проблема е ясен, ако ли пък няма промяна ... продължаваме да търсим болежката другаде ... После с човека, които ти е услужил за пробата - пиете по една, две, три бири за хубавата работа и готово ... Съжалявам че не си ми градски - имам 2-ма познати с такива коли - веднага щях да ти услужа за пробата ...
Наздраве, бат-ламбо, утре живи здрави мисля да я преокабеля, неделя ще кажа как са държи, междувременно диаграма за пиновете на ECU ?
#8
Публикувано 10 април 2017 - 19:40
Купувам стъпков мотор 1419225 2ра употреба
#9
Публикувано 10 април 2017 - 21:28
Припукването в изпускателната система се получава от доизгаряне на гориво извън цилиндъра, когато сместа е твърде богата.
Може някоя дюза да не затваря добре и да натича от време на време.
Ако са кабели и свещи няма да се форсира добре, а твоят проблем, доколкото разбрах, е като пуснеш газта.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни