Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

124 300 ce. 88 год. Каква АГУ мога да сложа


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 23 март 2017 - 13:11

Колата е с мотор 103
Ако някой колега е слагал на такъв мотор
Моля за съвет
  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 март 2017 - 13:32

Така въпроса ти малко е формулиран неправилно но в общи линии разбрах какво питаш.Изпарител вакумен Ловато и много прецизна настройка,но първия гърмеж ще унищожи дросела и дебитомерната клапа.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#3 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 23 март 2017 - 14:26

Т.е. на този мотор не мога да монтирам газ.
  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 23 март 2017 - 14:38

Горе долу :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#5 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 23 март 2017 - 14:49

Мерси пичага

Егати и късмета
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 март 2017 - 10:15

Първия гърмеж е много условно понятие. :)

 

Ако всичко по запалителната система е ново - капачка, палец, кабели и свещи - може и да не се стигне до първи гърмеж. Дори и да гръмне, клапата на дебитомера има авариен ход нагоре. Важно условие е обаче, фабричният буфер да си е на мястото - отгоре на фунията. В противен случай наистина може се откърши рамото на дебитомера при гърмеж.

 

Познавам много хора които са карали м103 с обикновена газова, ел. изпарител и смесител, без особени проблеми. Моят не е газиран още, но не защото е практически невъзможно, а защото не ми се занимава с дребните "радости" на екпсплоатацията с нефабрична горивна система.

 

Трябва подходящ по мощност изпарител(~140кВ) и подходящ смесител (~45мм).


  • 1

#7 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 24 март 2017 - 10:49

Благодаря за изчерпателния отговор
  • 0

#8 stili

stili

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    W124 2.0i

Публикувано 09 май 2017 - 15:38

аз бях с испарител томасето 140кв и плочка тип камбана,2 г карах колата никакви ядове разход на магистрала таван 13.6 междуграцки мие падала и на 10.5 при 90-100 което е трудно :Д грацко оба4е е 15-18 124 купе автоматик :) 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни